Toivottavasti oli mieleisiä :xmas:tsuferaffi on oikeessa, sain kahdesti :heart:
no todellakin oli ihqut lahjat, eikä ole kohmeloToivottavasti oli mieleisiä :xmas:
Kuka se toinen oli? Tinku vai Sankku?tsuferaffi on oikeessa, sain kahdesti :heart:
Mitä mitä mitä??? mitä minä oon tehny....Kuka se toinen oli? Tinku vai Sankku?
Ruutiksen synttäriyyveitä arvailen. Tai sitä toista, toisen tiedänMitä mitä mitä??? mitä minä oon tehny....
Jaaa...Ruutiksen synttäriyyveitä arvailen. Tai sitä toista, toisen tiedän
Mä olen nähnyt useammankin kerran,tykkäänOnko joku muuten nähnyt tuon tänään tulevan Napapiirin sankarit?
Täytyis varmaan tallentaa.
Tallennukseen laitoinkin joMä olen nähnyt useammankin kerran,tykkään
Varmaan mielenkiintosta Miten sinne pääsee?Yli 20 oululaisen uusi vuosi alkoi purkassa
Myös Oulun poliisilaitoksen alueella uudenvuoden yö oli erittäin vilkas.
Poliisille tehtäviä aiheuttivat erityisesti päihtyneiden häiriökäyttäytyminen ja "terveydelle epäedullisiin olosuhteisiin sammuminen".
Poliisilain perusteella otettiin poliisilaitokselle selviämään 23 ihmistä.
Pahoinpitelyiden vuoksi otettiin kiinni seitsemän ihmistä Vakavilta väkivallanteoilta vältyttiin.
Kymmenien uusi vuosi alkoi putkassa my
Niinpä!Varmaan mielenkiintosta Miten sinne pääsee?
mä en salaisuuksia paljastele mutta vihjaan, että ketjua taaksepäin selaamalla se toinen muruinen paljastuuRuutiksen synttäriyyveitä arvailen. Tai sitä toista, toisen tiedän
meillä on kans wii-pelit käynnissänsä, pitäs vissiin kohta mennä niiden kans ulosHuomenta! Lapset heräs vasta äsken :heart:
Kahvia ja pohdintaa, eihän muuten aamu lähe käyntiin Ipanat hakkaa wiitä
Mä olisin käynyt kirpparilla mutta taitavat nekin olla kiinni.Mitä sitä sitten ruvettais? vettä sataa ja on ankee keli joten ei houkuta uloskaan mennä,pääkallokelikin. Ja vielä viimine lomapäiväkin.