kahvikirahvi
Samoin Mitenkäs vietit?Tilulilulei :wave:
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013!!
Samoin Mitenkäs vietit?Tilulilulei :wave:
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013!!
Veljen luona olin ja siellä raketteja ammuttiin ,rauhallista oli.Samoin Mitenkäs vietit?
Me oltiin vaan kotona perheen kesken, käytiin ulkoilemassa ja kattomassa raketteja. Ihanan rauhallinen vuoden vaihde, puoliltaöin hiivin lapsen huoneeseen ja kuiskasin sille hyvää uutta vuotta ja vähän silittelin ihanaa pientä nukkuvaa poikaaVeljen luona olin ja siellä raketteja ammuttiin ,rauhallista oli.
:hug:Kääk, todellakin vanhuus on yllättänyt yhessä yössä..petasin tuossa äsken petiä ja voi jumaliste mikä kipu tuikkas alaselkään kun yritin kumartua ees sen verran että sais peiton kunnolla.
En oo nähnyt, mut nauhalla se on meilläkin vaikken tiiä tuleeko ikinä katottuu.Onko joku muuten nähnyt tuon tänään tulevan Napapiirin sankarit?
Täytyis varmaan tallentaa.
Niimpä, onneksAlastulo, onneksi on lyhyt työviikko edessä kun huomenna on jo keskiviikko. Lempeä lasku arkeen
En oo kans nähny, mut joku sitä joskus kehui, tie sitte on oikeesti hyväOnko joku muuten nähnyt tuon tänään tulevan Napapiirin sankarit?
Täytyis varmaan tallentaa.
Kai sitä kroppakin on jotenkin tottunut tuohon rytmiinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27792562:Niimpä, onneks
Mulla on aina eka yö ennen aamuvuoroja tuskallinen ja vaikee, mut sit mä saan ihan hyvin kyllä rytmistä yleensä kiinni
Oli vuonna 2010 katsotuin kotimainen elokuva. Tosin en tiedä mitä muita kotimaisia elokuvia silloin meni.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27792566:En oo kans nähny, mut joku sitä joskus kehui, tie sitte on oikeesti hyvä
Luultavasti.. Mul ei oo koskaan ollu vaikeuksia sopeutua aamuvuoroihin, tai heräämisiin, iltavuorot taas ei oikeen sovi mulle. Yötä en onneks joudu tekemään, luulen, että olisin ihan sekasin koko viikonKai sitä kroppakin on jotenkin tottunut tuohon rytmiin
Yötöihin vois olla vaikea sopeutua kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27792580:Luultavasti.. Mul ei oo koskaan ollu vaikeuksia sopeutua aamuvuoroihin, tai heräämisiin, iltavuorot taas ei oikeen sovi mulle. Yötä en onneks joudu tekemään, luulen, että olisin ihan sekasin koko viikon
Huomenta :wave:Huomenta kaikille :wave: Ei meinaa päästä reheille, mutta onneksi on runsaasti kahvia..
Eikös tänään oo kaikki kiinni? Paitsi ehkä joku abc.Huomenta :wave:
Just mietin mahtaako kirpparit olla tänään auki.
Pariin soitin mutta ei vastattu. Ehkä ovat kiinni tai aukeavat myöhemmin.
Nettisivuillakaan ei tietenkään ollut mitään tietoa.
Joo ainakin normikaupat. Paitti pikkupikku siwat ja jotkut pikkupikku k-kaupat.Eikös tänään oo kaikki kiinni? Paitsi ehkä joku abc.
Niin no en tiiä. Onneks mun ei tarvii mennä mihinkäänJoo ainakin normikaupat. Paitti pikkupikku siwat ja jotkut pikkupikku k-kaupat.
Kirppareista en tiedä mutta ehkä hekin viettävät uudenvuodenpäivää.
Ei munkaan tarvi mutta voisi käydä ihan muuten vaanNiin no en tiiä. Onneks mun ei tarvii mennä mihinkään
Mää katon nauhalta neljän tähden illallista jossa kokkaa Ismo Leikola. Tänään pitäis tehdä vielä lasagnea......
Mua kiinnostais miten Lilithin metsästys sujui, ja saiko ruutis enempää synttäriyyveitä ku kaks
Juu, mulla on sisäpiiritietoa :xmas:Ei munkaan tarvi mutta voisi käydä ihan muuten vaan
Sama juttu mutta varmaan selviää myöhemmin lilithin ja ruutiksen juhlinnat sun muut
Kaksiko nyt ainakin sai, jossain vaiheessa kirjoitti yhdestä :xmas: