The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201231:
Eli aamulla vielä tuntui siltä, että eloon jää :D.
Aamulla yhdeksältä kaveri pisti viestiä josko tunnin kuluttua sais tulla kylään perheineen ja lupailin. Sit katoin ympärilleni ja tuli vhän kiire alkaa siistimään paikkoja ennen vieraita.

Sit kun vieraat oli lähteny, tuli se vaiha kun pelkäsin että kuolen. Tai etten kuolekaan.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201239:
Auts. Voin uskoa, että iski pieni kuoleman toive :hug: :D.
No, ei se mitään. Iltapäivällä uskalsin jo ajaa autoakin kun olin käyny veljen tykönä syömässä sen viimeset ruuat. arttis varmaan menä nukkumaan, rupee jo kirjaimet vilisemään silmissä ja mun kirjoitustaitoni on näköjään historiaa :D

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201247:
Ei ihme jos väsy alkaa jo painamaan :D.
No eilen tuli valvottuakin, puhumattakaan siitä että heräsin yöllä sata kertaa ja viiden aikaan heräsin ja chattailin ehkä tunnin vettan koneella ja yhdeksältä nousin :D

Mutta taidan nyt mennä sänkyyn nostalgioimaan tätä haamua. Josko sitä huomenna selviäis töihin.

Siltä varalta muuten jos tuun kunnolla kipeäksi, niin onko sikamaista viedä lapsi tarhaan jos ite sairastaa?

No eilen tuli valvottuakin, puhumattakaan siitä että heräsin yöllä sata kertaa ja viiden aikaan heräsin ja chattailin ehkä tunnin vettan koneella ja yhdeksältä nousin :D

Mutta taidan nyt mennä sänkyyn nostalgioimaan tätä haamua. Josko sitä huomenna selviäis töihin.

Siltä varalta muuten jos tuun kunnolla kipeäksi, niin onko sikamaista viedä lapsi tarhaan jos ite sairastaa?
Vie tarhaan. Saat levättyä ja pp saa leikkiä enimmät energiat tarhassa.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201259:
Vie tarhaan. Saat levättyä ja pp saa leikkiä enimmät energiat tarhassa.
Enimmät energiat, mitä ne on? Sillä on loputtomasti energiaa. Tarhassakin ovat ihmetelleet kun se vaan jaksaa juosta ja painaa menemään. Sanoisin suorastaan että hän on melkoinen elohopea. Mutta ehkä pohdin sitä aamulla enempi.

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201263:
:D. Pp, pieni puuhakas pojan naskali :D.
Sinnepäin :D Mut nyt on kai pakko raahata raskas ruhoni ja pitkä kipe kurkkuni sänkyyn. Josko huomenissa olis töissä silmänruokaa, ja se kiva duunikaveri kertois onko sen tytär tykännu mun iltasadusta.

Sinnepäin :D Mut nyt on kai pakko raahata raskas ruhoni ja pitkä kipe kurkkuni sänkyyn. Josko huomenissa olis töissä silmänruokaa, ja se kiva duunikaveri kertois onko sen tytär tykännu mun iltasadusta.
:O Tuo on muuten paha. Pitkään kaulaan mahtuu paljon pöpöjä : /.
Jos töihin kuitenkin kykynet niin toivotan pitkillä ripsillä varustetuille kauniille silmillesi oikein makoisaa silmän ruokaa :p. Nuku hyvin :kiss:.

IhanaValo
Niin, jäi juttu hiukan kesken kun alettiinkin pikapalaveeraamaan kuopuksen synttäreistä..viikonloppuna kutsutaan vieraita, huomenna virallinen päivä :) 6v. jo...voi mahoton, mihin aika menee???

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Ei oo hyvä olo ei, pp.kin köhisi heti aamutuimaan niin kurjan kuulosesti että sääliksi käy :| En vaan tiiä onko köhä ja kurkkukipu tarpeks hyviä syitä jäädä töistä pois ilman lääkärintodistusta. Enkä mä nyt minkään kurkkukivun takia lääkäriin oo menossa.

kahvikirahvi
Voi eeei mikä yskä pp.llä :( Meikäläisen äitiyden heikko kohta, oon niin huono arvoimoimaan millon on tarpeeksi kipeä tarhaan. Kuumetta ei oo, mutta nokka vuotaa ja yskä on limainen. Ei kuitenkaan yski paljoa.

Yleensä oon jättänyt kotiin aika herkästi, kun muistan omasta lapsuudesta kun pientä flunssaa ei kuumeetta laskettu kipeydeksi, vaikka olo oli kamala. Mutta kun tää elohopea ei edes valita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä