Eli aamulla vielä tuntui siltä, että eloon jää .No ei ku viinipullollisen verran vaan :snotty:
Eli aamulla vielä tuntui siltä, että eloon jää .No ei ku viinipullollisen verran vaan :snotty:
Mitkä karkit? Mää vaan heitin tommosen väännöksenAaaa vitsi muistan, noi kummituskarkit oli mun lemppareita. Nniitä ostin ennen muinoin eurosparista karkkipäivisin.
Aamulla yhdeksältä kaveri pisti viestiä josko tunnin kuluttua sais tulla kylään perheineen ja lupailin. Sit katoin ympärilleni ja tuli vhän kiire alkaa siistimään paikkoja ennen vieraita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201231:Eli aamulla vielä tuntui siltä, että eloon jää .
Auts. Voin uskoa, että iski pieni kuoleman toive :hug: .Aamulla yhdeksältä kaveri pisti viestiä josko tunnin kuluttua sais tulla kylään perheineen ja lupailin. Sit katoin ympärilleni ja tuli vhän kiire alkaa siistimään paikkoja ennen vieraita.
Sit kun vieraat oli lähteny, tuli se vaiha kun pelkäsin että kuolen. Tai etten kuolekaan.
Joskus myytiin Kasper-kummitus karkkeja. Niitä myytiin pusseissa, suklaakuorrutettuja valkosuklaapalloja. Jokainen oli pakattu käärepaperiin. Se oli kai parasta karkkia mitä oon syönyt koskaan.Mitkä karkit? Mää vaan heitin tommosen väännöksen
Mun karkkipäiväaikoina oli tarjolla vaan vaahterasiirappinekkuja. Harvoin niitäkään :|
No, ei se mitään. Iltapäivällä uskalsin jo ajaa autoakin kun olin käyny veljen tykönä syömässä sen viimeset ruuat. arttis varmaan menä nukkumaan, rupee jo kirjaimet vilisemään silmissä ja mun kirjoitustaitoni on näköjään historiaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201239:Auts. Voin uskoa, että iski pieni kuoleman toive :hug: .
Kuulostaa hyvältä . Valkosuklaa on ihan super hyvää . Sitä vaan ei voi syödä paljoa kun se on niin makeaa.Joskus myytiin Kasper-kummitus karkkeja. Niitä myytiin pusseissa, suklaakuorrutettuja valkosuklaapalloja. Jokainen oli pakattu käärepaperiin. Se oli kai parasta karkkia mitä oon syönyt koskaan.
Ei ihme jos väsy alkaa jo painamaan .No, ei se mitään. Iltapäivällä uskalsin jo ajaa autoakin kun olin käyny veljen tykönä syömässä sen viimeset ruuat. arttis varmaan menä nukkumaan, rupee jo kirjaimet vilisemään silmissä ja mun kirjoitustaitoni on näköjään historiaa
No eilen tuli valvottuakin, puhumattakaan siitä että heräsin yöllä sata kertaa ja viiden aikaan heräsin ja chattailin ehkä tunnin vettan koneella ja yhdeksältä nousinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201247:Ei ihme jos väsy alkaa jo painamaan .
Vie tarhaan. Saat levättyä ja pp saa leikkiä enimmät energiat tarhassa.No eilen tuli valvottuakin, puhumattakaan siitä että heräsin yöllä sata kertaa ja viiden aikaan heräsin ja chattailin ehkä tunnin vettan koneella ja yhdeksältä nousin
Mutta taidan nyt mennä sänkyyn nostalgioimaan tätä haamua. Josko sitä huomenna selviäis töihin.
Siltä varalta muuten jos tuun kunnolla kipeäksi, niin onko sikamaista viedä lapsi tarhaan jos ite sairastaa?
Enimmät energiat, mitä ne on? Sillä on loputtomasti energiaa. Tarhassakin ovat ihmetelleet kun se vaan jaksaa juosta ja painaa menemään. Sanoisin suorastaan että hän on melkoinen elohopea. Mutta ehkä pohdin sitä aamulla enempi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201259:Vie tarhaan. Saat levättyä ja pp saa leikkiä enimmät energiat tarhassa.
. Pp, pieni puuhakas pojan naskali .Enimmät energiat, mitä ne on? Sillä on loputtomasti energiaa. Tarhassakin ovat ihmetelleet kun se vaan jaksaa juosta ja painaa menemään. Sanoisin suorastaan että hän on melkoinen elohopea. Mutta ehkä pohdin sitä aamulla enempi.
Sinnepäin Mut nyt on kai pakko raahata raskas ruhoni ja pitkä kipe kurkkuni sänkyyn. Josko huomenissa olis töissä silmänruokaa, ja se kiva duunikaveri kertois onko sen tytär tykännu mun iltasadusta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29201263:. Pp, pieni puuhakas pojan naskali .
:O Tuo on muuten paha. Pitkään kaulaan mahtuu paljon pöpöjä : /.Sinnepäin Mut nyt on kai pakko raahata raskas ruhoni ja pitkä kipe kurkkuni sänkyyn. Josko huomenissa olis töissä silmänruokaa, ja se kiva duunikaveri kertois onko sen tytär tykännu mun iltasadusta.
HY siraffi, oispa aamu iltaa viisaampi. Tai ainakin parempivointinen :kiss:Tämän biisin myötä toivotan hyvää yötä kaikille, varmaan kuolen aamulla enemmän kun tänään. Vähänkö olin viime talvena onnellinen kun näin nämä keikalla :heart:
HY
Eva & Manu - Week 5 - Hold On - YouTube