nukahti lelu kädessä, awww :heart:
nukahti lelu kädessä, awww :heart:
Ja nääks miten söpösti on toi koipikin tos pöydän levyn päällä :heart: Mitähän hyvää oon ikinä tehny ansaitakseni noin ihanan ja soman lapsen?nukahti lelu kädessä, awww :heart:
mun esikoinen ruukas kans pienenä nukahtaa minne sattuu leikkiensä ääreen, se oli kyllä tosi hellyyttävääJa nääks miten söpösti on toi koipikin tos pöydän levyn päällä :heart: Mitähän hyvää oon ikinä tehny ansaitakseni noin ihanan ja soman lapsen?
se on kyl tänään ollu aika ärsyttävä kun ei oo päässy ulos, mutta varmaan semmmonen apinabakteeri on iskeny ton lenssun mukana
Pp on kans aina ollu hyvä nukahtamaan, mulla on siitä sellanenkin kuva jossa hän nukkuu syöttötuolissa vappupallo kädessä ja ruoka valuu suupielestämun esikoinen ruukas kans pienenä nukahtaa minne sattuu leikkiensä ääreen, se oli kyllä tosi hellyyttävää
WTFOi miten haluaisinkaan bridgen. Vittuku on rillit :<
Silmävälilävistys :heart:WTF
sama suomeksi pliis
Voi ristus! Uistimiako pitää laittaa naama täyteen.Silmävälilävistys :heart:
Höh, jäi näkemättä.Söppänä :heart:
Eiku törmäsin mopoon ja jäi varaosat naamaan :snotty:Voi ristus! Uistimiako pitää laittaa naama täyteen.
Minä en välittäs laittaa rautaa kasvoihin.Eiku törmäsin mopoon ja jäi varaosat naamaan :snotty:
Ja mitennii täyteen, ei mul oo ku kaks.
Helöyh:kiss:Tere :wave: Terkkuja paikallisesta. :xmas:
Ei oo mun kuva tuo. Ja silmien välissä on bridge juu. Mulla on septum (se sonninrengas) ja kulmakoru.Minä en välittäs laittaa rautaa kasvoihin.
Ei nyt heemostuta.|O
Missä sulla niitä on? Siis oletin että toi ei ole sun kuva, koska tossa on bridge. Vai onko toi silmien välissä oleva bridge?
Retuutappa ukkelia oikein kunnolla sitten.Tän viikonloppuna riepotellaan Ariesta. Tulee mun luo yökylään. :vampire:
Ollaan tässä samixet :heart:Oi miten haluaisinkaan bridgen. Vittuku on rillit :<