kahvikirahvi
Oli varmaan huono idea panna viestiä facebookissa, siellä kun näkee koska viesti on luettu ja jätetty vastaamatta.
Juu tässähän met ollaan. Pohditaan syntyjä syviä. Onneks on rento työharjottelupaikka, ei ollu yhtään pahana pomon rouva kun ilmotin ja sano että ei vaadi ees lääkärin todistusta vaan uskoo kun sanon että kipeenä ollaan. Tuskin kukaan minkään flunssan takia saikkua kirjottaiskaan.Huomenta! Kahvia, kahvia, kahvia...ei se päivä muuten ala. Jos kirahvin populassa ollaan kipeitä, niin lepuutelkaa kotosalla.
Totta. Onneks oon vaan harjoittelussa, en mä muuten varmaan olis kehdannu pelkän flunssan takia jäädä pois. Mutta jospa tää menis nopsaan ohi ja huomenna jo pääsis hommiin.Mukava sellainen työnantaja Flunsssan takia tuntuukin ihan pöhköltä lähteä sairaslomia hakemaan, resurssien tuhlausta.
Itsellä alkanut taas uusi päivä sohvalla pötköttelyä, boring. Eilen luin kirjaa melkein yhteen asti yöllä ennen ku silmät alkoi luppasee.
..menta. Saiskos aamusumppiseuraa, mä litkin aiemmin vain teetä kun kurkku vaati hunajaista.huomenta :flower:
no jo vain..menta. Saiskos aamusumppiseuraa, mä litkin aiemmin vain teetä kun kurkku vaati hunajaista.
Mää tyydyn ihan vaan hörppimään kuumaa ja hunajaa, tarvittaessa otan särkylääkettä. Ellei auta niin kokeilen sitä perinteistä. Mikäs se olikaan se nuha lähtee....?Mulle lääkäri neuvoi nopeaksi flunssan karkotuksesksi seuraavat: kipeenä ollessa otetaan yliannos vitamiineja. C-vitamiinia otetaan kaksi tablettia ja zinkkiä kolme. Nopeuttaa toipumista. Lisäksi nenän limakalvoja olisi pitänyt hoitaa nenähuuhtelukannulla, mikä nyt odottaa tuolla kaapissa avaamattomana.
...ja yskä yskimälläMää tyydyn ihan vaan hörppimään kuumaa ja hunajaa, tarvittaessa otan särkylääkettä. Ellei auta niin kokeilen sitä perinteistä. Mikäs se olikaan se nuha lähtee....?
Täytyy toivoa että toi 14 päivää riittäis, kaks viikkoa on ihan liian pitkä aika olla kipiänä!no jo vain
lentsu kestää muuten vain 14 päivää jos sitä asianmukaisesti lääkitsee, jos ei lääkitse niin joutuu sinnittelemään parisen viikkoa
Arkistojen helmiä :flower:Lainatakseni erastakin exaani:
huhhuijaa, ku on monta muijaa
ja kaikki tahtoo nahkanuijaa
olipa pelottava runo :xArkistojen helmiä :flower:
Ai son pipinä siellä, voi toista.:hug: Elä huoli pikkukissa, ota kukkanen.:flower:Täytyy toivoa että toi 14 päivää riittäis, kaks viikkoa on ihan liian pitkä aika olla kipiänä!
Vähä vaa röörit vuotaa, mut ei sen vakavempaa.Ai son pipinä siellä, voi toista.:hug: Elä huoli pikkukissa, ota kukkanen.:flower:
Löysin tälläsen helmen sulle.:heart:
Stratovarius - Black Diamond - YouTube
voi toista, kai hoksit laittaa peiton pojan päälle?Siivosin eilen ja tää on taas ihan järkyttävässä kunnossa. Kuka täällä sotkee???
Pp on muuten oikeesti kipeä, se nukahti lattialla jalka olkkarin pöydällä
Voi luttanaa. Ota kuva!:heart:Siivosin eilen ja tää on taas ihan järkyttävässä kunnossa. Kuka täällä sotkee???
Pp on muuten oikeesti kipeä, se nukahti lattialla jalka olkkarin pöydällä
Toimin asianmukaisesti ottamalla ensin kuvia, sit kannoin sen sänkyyn ja peittelin. Nyt häätyy kaivella siivousvehkeitä... Kaivelisin kyl paljon mielummin jotain muita vehkeitä :kieh:voi toista, kai hoksit laittaa peiton pojan päälle?
mullakin on hämärä mielikuva että siivousvehkeiden kaivelu ei ole mitään mieltä ylentävää puuhaaToimin asianmukaisesti ottamalla ensin kuvia, sit kannoin sen sänkyyn ja peittelin. Nyt häätyy kaivella siivousvehkeitä... Kaivelisin kyl paljon mielummin jotain muita vehkeitä :kieh:
Mitä, mitä?? Missä?mullakin on hämärä mielikuva että siivousvehkeiden kaivelu ei ole mitään mieltä ylentävää puuhaa
kävin heti stalkkeroimassa turparaamatusta mutta eipä ollut pojan sammumiskuvaa siellä mutta olipa jotain muuta vanhan silmälle sopivaa :heart:
ehhehe, et muka arvaa mitä tarkoitinMitä, mitä?? Missä?
Vaatimattomuus on toinen nimeniehhehe, et muka arvaa mitä tarkoitin
kyllä sitä nyt ollaan niin vaatimattomia että :stick: