The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta! Kahvia, kahvia, kahvia...ei se päivä muuten ala. Jos kirahvin populassa ollaan kipeitä, niin lepuutelkaa kotosalla.
Juu tässähän met ollaan. Pohditaan syntyjä syviä. Onneks on rento työharjottelupaikka, ei ollu yhtään pahana pomon rouva kun ilmotin ja sano että ei vaadi ees lääkärin todistusta vaan uskoo kun sanon että kipeenä ollaan. Tuskin kukaan minkään flunssan takia saikkua kirjottaiskaan.

Mukava sellainen työnantaja :) Flunsssan takia tuntuukin ihan pöhköltä lähteä sairaslomia hakemaan, resurssien tuhlausta.
Itsellä alkanut taas uusi päivä sohvalla pötköttelyä, boring. Eilen luin kirjaa melkein yhteen asti yöllä ennen ku silmät alkoi luppasee.

kahvikirahvi
Mukava sellainen työnantaja :) Flunsssan takia tuntuukin ihan pöhköltä lähteä sairaslomia hakemaan, resurssien tuhlausta.
Itsellä alkanut taas uusi päivä sohvalla pötköttelyä, boring. Eilen luin kirjaa melkein yhteen asti yöllä ennen ku silmät alkoi luppasee.
Totta. Onneks oon vaan harjoittelussa, en mä muuten varmaan olis kehdannu pelkän flunssan takia jäädä pois. Mutta jospa tää menis nopsaan ohi ja huomenna jo pääsis hommiin.

Mulle lääkäri neuvoi nopeaksi flunssan karkotuksesksi seuraavat: kipeenä ollessa otetaan yliannos vitamiineja. C-vitamiinia otetaan kaksi tablettia ja zinkkiä kolme. Nopeuttaa toipumista. Lisäksi nenän limakalvoja olisi pitänyt hoitaa nenähuuhtelukannulla, mikä nyt odottaa tuolla kaapissa avaamattomana.

kahvikirahvi
Mulle lääkäri neuvoi nopeaksi flunssan karkotuksesksi seuraavat: kipeenä ollessa otetaan yliannos vitamiineja. C-vitamiinia otetaan kaksi tablettia ja zinkkiä kolme. Nopeuttaa toipumista. Lisäksi nenän limakalvoja olisi pitänyt hoitaa nenähuuhtelukannulla, mikä nyt odottaa tuolla kaapissa avaamattomana.
Mää tyydyn ihan vaan hörppimään kuumaa ja hunajaa, tarvittaessa otan särkylääkettä. Ellei auta niin kokeilen sitä perinteistä. Mikäs se olikaan se nuha lähtee....?

kahvikirahvi
Siivosin eilen ja tää on taas ihan järkyttävässä kunnossa. Kuka täällä sotkee???

Pp on muuten oikeesti kipeä, se nukahti lattialla jalka olkkarin pöydällä :D

Toimin asianmukaisesti ottamalla ensin kuvia, sit kannoin sen sänkyyn ja peittelin. Nyt häätyy kaivella siivousvehkeitä... Kaivelisin kyl paljon mielummin jotain muita vehkeitä :kieh:
mullakin on hämärä mielikuva että siivousvehkeiden kaivelu ei ole mitään mieltä ylentävää puuhaa

kävin heti stalkkeroimassa turparaamatusta mutta eipä ollut pojan sammumiskuvaa siellä mutta olipa jotain muuta vanhan silmälle sopivaa :heart:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä