The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä en oo kans mikään aamurakastaja, ja voitte kuvitella millasia on aamut kun nukuu esim. pommiin ja pp alkaa kiukuttelemaan kun haluais kattoa muumeja, mut ei haluais aamupalaa, ei haluais vaippaa, ei haluais vaatteita....

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181363:
Sie onnekas :snotty:. Miun pitää kävellä suorinta tietä sängystä keittimen ääreen.
mä lähin monesti klo 5 kotoa hirvenpyyntiin niin että loikkasin vaan valmiiks pakattuun autoon, söin aamiaisen täydestä vauhdista matkan varrella ja saavuin hirvimaille klo 8

aamukaffeet sain siinä 9...10 maissa

No sit ei tartte myöskään ihmetellä jos renkaat menee silestoneiksi.

Muoks: Ja jos kaasujalka on kroonisesti noin raskas, niin on vain ajan kysymys milloin poliisisedät ripustaa sen ajokortin pyykkinarulleen.
No ei tarvitse joo. Laitoin kyllä viestin, että "Tutka, tutka!" ja vastaukseksi tuli: "KIIRE!"
Jos mulla on kyllä raskas kaasujalka, niin hällä vasta onkin. Se ajaa vaikka kahtasataa taajamssa, jos sillä on riittävä hoppu...

Mä en oo kans mikään aamurakastaja, ja voitte kuvitella millasia on aamut kun nukuu esim. pommiin ja pp alkaa kiukuttelemaan kun haluais kattoa muumeja, mut ei haluais aamupalaa, ei haluais vaippaa, ei haluais vaatteita....
:hug:

Meillä on pienet prinsessat seisseet paljain jaloin yöpaitasillaan puutarhassa, kun eivät halunneet laittaa muita vaatteita, eivätkä ainakaan takkeja, haalareita, kenkiä tms. Kovin kauaa eivät seisseet, kun lumihanki aamupakkasessa kipristeli jalan alla.

Vetivät sittenkin ne vaatteet ylleen..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä