Sataa sataa ropisee... tilitilitom :kieh: :wave::wave: Terse!
Kaamee keli ulkona,sataa ja myrskyää oikeen urakalla. Nyt vaan olen ja ihmettelen...saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan vai tuoko yhtään mitään.
...tinkun varpaita palelee tilitilitomtomtom.....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29179884:Sataa sataa ropisee... tilitilitom :kieh: :wave:
Laita rakas nurkkamuruseni villasukat :hug:. Miekin laitoin, mutta nyt täytyy taas lähteä liitelemään . Nurkkailaan illemmalla, jos ei Wuppiduu tule ja sinua nappaa ....tinkun varpaita palelee tilitilitomtomtom.....
Eli jos Tinkuliinista ei kuulu, niin hän on joko nurkassa villasukat jalassa tai uimassa... wuppid- uimassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29179911:Laita rakas nurkkamuruseni villasukat :hug:. Miekin laitoin, mutta nyt täytyy taas lähteä liitelemään . Nurkkailaan illemmalla, jos ei Wuppiduu tule ja sinua nappaa .
Ison kuomukärryn saa lähimmältä huoltikselta vuorokaudeksi kolmellakympillä. Avokärri ja pressut on pers...Joka puolella tuntuu satavan... Mää oon peräkärryn kanssa kotiin päin - Sussulle huonekaluja kuskaan ja kunnon muovitukset ympärillä. Toivottavasti pitävät sateen
No kun mulla ON avokärry. PerkeleIson kuomukärryn saa lähimmältä huoltikselta vuorokaudeksi kolmellakympillä. Avokärri ja pressut on pers...
Kiitos tästä, pitää laskea nopeutta kymmenellä. Tai viidellä nyt ainakin.Kaheksankymppiä on oikea vastaus.
Ja avokärri sopii moniin asioihin, mutta ei sateenarkojen tavaroiden kuskaamiseen.
No sit ei tartte myöskään ihmetellä jos renkaat menee silestoneiksi.Kyllä menee kilometrit hitaasti... Tahdon kotiin syömään.
Ja exäkin näytti tulevan vastaan; ajotyylilleen tyypillisesti silmämääräisesti arvioituna matkanopeus n. 160 km/h. Ajais tutkaan
Täytyy laittaa joskaan tiedä onko niistä apua.täytyy juoda lämmintäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29179911:Laita rakas nurkkamuruseni villasukat :hug:. Miekin laitoin, mutta nyt täytyy taas lähteä liitelemään . Nurkkailaan illemmalla, jos ei Wuppiduu tule ja sinua nappaa .
Kyselenkö mä muutenkaan täältä ikinä neuvoja? Mielestäni olen kyselly vain tyhmiä.menit sitte ostamaan kengät kysymättä palstalta neuvoa :stick:
sitä saa mitä tilaa
et mutta näemmä pitäisKyselenkö mä muutenkaan täältä ikinä neuvoja? ...
Siis??Olert siis syyllistynyt naarasotusten tapaan tehdä kauppoja!!!
Vanha totuushan on se, että mies maksaa kaksi euroa euron tavarasta, jos hän tarvitsee sitä.
Nainen taas ostaa eurolla lukemattomia kahden euron tavaroita, vaikka ei tekisi niillä mitään, jos ne vaan ovat tarjouksessa.
Käväisin aamukahvilla. Venähti hieman. Kippolassa oli tarjolla hieman terästettyä aamukahvia.
Pitäisköhän mun mennä sateeseen seisomaan...?Vituttaa. Kerrankin on
a) aikaa
b) jaksamista
c) lapsenvahti
jotta pääsisin lenkille. Mutta nyt on myös vitullinen vesisade.