The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29179911:
Laita rakas nurkkamuruseni villasukat :hug:. Miekin laitoin, mutta nyt täytyy taas lähteä liitelemään :whistle:. Nurkkailaan illemmalla, jos ei Wuppiduu tule ja sinua nappaa :rolleyes:.
Eli jos Tinkuliinista ei kuulu, niin hän on joko nurkassa villasukat jalassa tai uimassa... wuppid- uimassa.

Hei Asiankannattaja, sä oot fiksu mies, olisi kysyttävää. Saako peräkärryä (siis ihan peruskärryä, ei mitään traileria) vetää satasta vai pitääkö ajaa kaheksaakymppiä? Mulla on kyllä ABCe-kortti, mutta en muista autokouluajoilta, miten tämä menee. 10 vuotta mulla kärry nyt ollut ja yheksääkymppiä kesäisin vetänyt, talvella 80, ei ole vielä pysäytetty ...

Kaheksankymppiä on oikea vastaus.

Ja avokärri sopii moniin asioihin, mutta ei sateenarkojen tavaroiden kuskaamiseen.
Kiitos tästä, pitää laskea nopeutta kymmenellä. Tai viidellä nyt ainakin.
Juu, oikeassa olet - pojan rossipyörää sillä on hyvä kuskata.

Mitä helkkarin sunnuntaiajelijoita täällä nyt oikein on... Kuuttakymppiä! Vai pelkääkö ne sadetta noin paljon? Peräkärryn kanssa pitää alkaa ohittelemaan… ja naftavalokin palaa taas. En taatusti tankkaa, sussun auto, sussun huonekalut ja mun kallis aikani. :D

Juu, avokärreistä on moneksi.
Kunnon kuomukärri taas on sevverran tyyris hankinta, että vaik olis käyttöä kerran kuussa, niin ei kolmenkympin vuorokausivuokralla tai viidenkympin viikonlopputaksalla vielä kannata omaa hankkia. Ellei lähin vuokraava huoltis ny ole ihan Nevadassa.

Kyllä menee kilometrit hitaasti... Tahdon kotiin syömään.
Ja exäkin näytti tulevan vastaan; ajotyylilleen tyypillisesti silmämääräisesti arvioituna matkanopeus n. 160 km/h. Ajais tutkaan :D
No sit ei tartte myöskään ihmetellä jos renkaat menee silestoneiksi.

Muoks: Ja jos kaasujalka on kroonisesti noin raskas, niin on vain ajan kysymys milloin poliisisedät ripustaa sen ajokortin pyykkinarulleen.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29179911:
Laita rakas nurkkamuruseni villasukat :hug:. Miekin laitoin, mutta nyt täytyy taas lähteä liitelemään :whistle:. Nurkkailaan illemmalla, jos ei Wuppiduu tule ja sinua nappaa :rolleyes:.
Täytyy laittaa joskaan tiedä onko niistä apua.täytyy juoda lämmintä:p
voipi olla ettei ehdi tänää nurkkailla...ja sekin täysin kiinni tuosta myrskystä...

kahvikirahvi
Olert siis syyllistynyt naarasotusten tapaan tehdä kauppoja!!!

Vanha totuushan on se, että mies maksaa kaksi euroa euron tavarasta, jos hän tarvitsee sitä.
Nainen taas ostaa eurolla lukemattomia kahden euron tavaroita, vaikka ei tekisi niillä mitään, jos ne vaan ovat tarjouksessa.

Käväisin aamukahvilla. Venähti hieman. Kippolassa oli tarjolla hieman terästettyä aamukahvia.
Siis??

Kun mä nimenomaan tarvitsin kengät, koska edelliset meni rikki. Ja koska en oo mikään rikas niin hihkuin riemusta kun oli kengät tarjouksessa halvalla, ja jopa mukavat jalassa - eikä ihan susirumatkaan. Tottahan mä tiesin ettei ne mitkään kumisaappaat ole, mutta olin mä silti hämmentynyt että pelkkä kostea asvaltti useita tunteja sateen jälkeen kastelee kengät läpimäriksi.

kahvikirahvi
Vituttaa. Kerrankin on

a) aikaa
b) jaksamista
c) lapsenvahti

jotta pääsisin lenkille. Mutta nyt on myös vitullinen vesisade.

Vituttaa myös toi harjottelupaikka. Siellä on kyllä mukavaa porukkaa, ja on muutamia hyödyllisiä asioita mitä siellä oon oppinut ja voisin oppia, mutta tää vuodenaika on niin huono asiakkaitten osalta jotta tänäänkin seitsentuntisesta työpäivästä hommaa riitti noin 15 minuutiksi, kun sekoitin kaksi maalia. Ja niidenkin välissä oli useita tunteja. Ehdin lukemaan töissä kokonaisen kirjan. Taidan oikeasti soittaa opettajalle ja kertoa ääneen asti että tää ei oo nyt ihan sitä mitä viimeiseltä työharjoittelulta juuri ennen valmistumista odotin.
Ja tää on mun opiskeluajan 2/2 työharjottelu, ja molemmilla kerroilla oon ollut siinä onnekkassa porukassa jolle ei riitä harjottelupaikkaa maalaamosta, vaan jostain kummin kaiman serkun hamsterin firmasta jossa ainakin voidaan puhua maalaamisesta vaikka maalaustarpeita ei koskaan näkiskään.

Mutta taidan nyt silti mennä juoksemaan tonne vesisateeseen, saatan hyvällä tuurilla hukkua vesilätäkköön. Heippa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä