kiri te kanawaEi tu kattottua just töllötintä. Kukas siin oli?
kiri te kanawaEi tu kattottua just töllötintä. Kukas siin oli?
et ainaskaan lajitoveri
ainakin luulen niin
Myttynen :kiss:. Ootko sie tehnyt liian monta yövuoroa putkeen?Mää en ole ainoastaan varttunut vaan tällä hetkellä suorastaan elähtänyt. Downton Abbey multikielineen menee kotona boxiin.
kyllä mä hänet muistan. Jos se on se täti joka laulaa korkeelta ja kovaa.kiri te kanawa
arvasinkin että oot mun toveri :heart:kyllä mä hänet muistan. Jos se on se täti joka laulaa korkeelta ja kovaa.
Muistan mainiosti. Ei ny varsinaisesti ole meikäläisen genreä, mut vanhalta tönöltä pitäis löytyä West side story vinyylinä.kiri te kanawa
Ilmeisesti on. Ja aivan liian vähällä kahvilla. Pitäiskö mun olla kiltti ja lainata omaa kahvikuppiani yötyöläiselle?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181124:Myttynen :kiss:. Ootko sie tehnyt liian monta yövuoroa putkeen?
kyllä se kohta vilkastuu kun Silta loppuuVarsin verkkaista keskustelua.
Palatsissakin on hiljaista.
Mulle myös. Prinsessa ei ole aamuihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181270:Myttynen voisi lahjoittaa tuon kupin miulle. Tuommoiselle olisi tarvetta aamuisin :ashamed:.
Samiksii :kiss:. Noidalta saattaa lähteä herkästi pari ilkeämpää loitsua aamun kähmässä .Mulle myös. Prinsessa ei ole aamuihmisiä.
Aamuisin tulisi saada olla hetken yksin, vain kahvi seurana.
Voisi olla tosiaan paikallaan.Pitääkö sitä taas vaihtaa salasanaa? Noista tietomurroista lehdissä puhutaan.
Siis s-postin.
Oli kiva elokuva. Tykkäsin kun oli paljon enemmän ihmisnäytteöijöitä kuin tietokoneellta tehtyjä hahmoja, toisin kuin tuossa nykyaikasessa Burtonin versiossa. Alko tekehän mieli lukea kirja. Muistelenkos ihan väärin että se tarina on kehkeytynyt erään miehen mielessä joka oli rakastunut nuoreen Aliceen, ja kirjoitti Alicesta tarinan? Näin muistan ainakin kuulleeni, vaan vahvistaiskos tai korjaiskos joku?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29181049:Oliko hyvä elokuva?
Google on pelastanut monesta kiperästä paikasta .Plääh, interwebin ihmeellisestä maailmastahan löytää paljon tietoa sillä aikaa kun palsta ei ehi vastaamaan. Siks varmaan en kysele täältä, google on ystäväni
Minusta saa ihmisen aamuisin vain pannullisella kahvia ja hirveen hyvällä tuurilla. Mikäli noi ehdot eivät täyty, niin tämän mörön on parempi pysyä sängyn alla.Mulle myös. Prinsessa ei ole aamuihmisiä.
Aamuisin tulisi saada olla hetken yksin, vain kahvi seurana.
Tämän voisi siis joku päivä katsella .Oli kiva elokuva. Tykkäsin kun oli paljon enemmän ihmisnäytteöijöitä kuin tietokoneellta tehtyjä hahmoja, toisin kuin tuossa nykyaikasessa Burtonin versiossa. Alko tekehän mieli lukea kirja. Muistelenkos ihan väärin että se tarina on kehkeytynyt erään miehen mielessä joka oli rakastunut nuoreen Aliceen, ja kirjoitti Alicesta tarinan? Näin muistan ainakin kuulleeni, vaan vahvistaiskos tai korjaiskos joku?
noilla spekseillä en neuvo rupeamaan mettämieheksiMinusta saa ihmisen aamuisin vain pannullisella kahvia ja hirveen hyvällä tuurilla. Mikäli noi ehdot eivät täyty, niin tämän mörön on parempi pysyä sängyn alla.
Joku telkkarisarja on varmana kesken. Minä taas olin keittelemässä iltateetä.ohoh, kuukkeli oli nopeempi kuin ketju
oon hämmästynyt
vähän sama vika täällä.Minusta saa ihmisen aamuisin vain pannullisella kahvia ja hirveen hyvällä tuurilla. Mikäli noi ehdot eivät täyty, niin tämän mörön on parempi pysyä sängyn alla.