kahvikirahvi
Siitä on muuten muistaakseni tehty ihan tutkimuskin, että nopeasti naimisiinmenneiden liitot kestää kauemmin kuin sellaiset joissa ollaan oltu pitkään seurustelu ja/tai avoliittoasteella.Meillä oli koliikkia sun muuta, mutta hyvin selvittiin silloin avoparina. Kyllä tuota jossittelua tulee harrastettua, vaikka se on ihan turhaa - mulla exä hairahti vieraaseen sänkyyn ja lensi ulos. En vaan enää oikein jaksa ajatella, mitä olisin voinut tehdä toisin.
Aika jännä, että oltiin yhdessä 1994-maaliskuu 2012 avoparina ja AVIOparina maaliskuu 2012-lokakuu 2012 - mutta voipahan ainakin sanoa, että naimisissa on tullut oltua! Ja exä käyttää vieläkin yhdysnimeä, vaikka ero on jo kesällä astunut voimaan - en tajua mitä järkeä siinäkin on.
Mutta mitäs näistä.
Ainakaan valokuvia katselemalla ei mihinkään fiilikseen pusukuvia lukuunottamatta pääse, tai ne vähät kuvat, mitä en ole hävittänyt. Ja 70% kuvista molemmilla palaa tupakat.
Mää oon muuten kans palstaillu kolmisen vuotta. Itse asiassa 24.9 tais tulla kolmivuotispäivä Muistan sen kuin eilisen.