The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meillä oli koliikkia sun muuta, mutta hyvin selvittiin silloin avoparina. Kyllä tuota jossittelua tulee harrastettua, vaikka se on ihan turhaa - mulla exä hairahti vieraaseen sänkyyn ja lensi ulos. En vaan enää oikein jaksa ajatella, mitä olisin voinut tehdä toisin.
Aika jännä, että oltiin yhdessä 1994-maaliskuu 2012 avoparina ja AVIOparina maaliskuu 2012-lokakuu 2012 - mutta voipahan ainakin sanoa, että naimisissa on tullut oltua! Ja exä käyttää vieläkin yhdysnimeä, vaikka ero on jo kesällä astunut voimaan - en tajua mitä järkeä siinäkin on.

Mutta mitäs näistä.

Ainakaan valokuvia katselemalla ei mihinkään fiilikseen pusukuvia lukuunottamatta pääse, tai ne vähät kuvat, mitä en ole hävittänyt. Ja 70% kuvista molemmilla palaa tupakat. :D
Siitä on muuten muistaakseni tehty ihan tutkimuskin, että nopeasti naimisiinmenneiden liitot kestää kauemmin kuin sellaiset joissa ollaan oltu pitkään seurustelu ja/tai avoliittoasteella.

Mää oon muuten kans palstaillu kolmisen vuotta. Itse asiassa 24.9 tais tulla kolmivuotispäivä :D Muistan sen kuin eilisen.
 
kahvikirahvi
Josko sitten ottais vähän elämisen sietämätöntä vittusaatanaa mukaan sänkyyn ja kävis nukkumaan :) Hyvää yötä asiamiehelle, mytikselle ja kyöpelille. Kuitenkin ootte vielä hereillä. Mää painun nyt petiin, ku herätyskello huutaa mulla taas kuudelta aamulla.. Perhana, koulu sais muuttaa vähän lähemmäs ettei olis aina yhtä tuskaa herätä näin aikasin. Oon iltaihminen, en aamu :kieh: Mutta nyt viuhkis vouhkis ->
 


Hereillä tosiaan ollaan ja ollaan varmaan vielä pitkään :kieh: Kun vielä keksisi kuinka selvitä nukkumatta seuraavat puolitoista kuukautta : /. Sen verran hullu tahti on tämä koulun loppuaika. Vaikka oikeasti teen nytkin jopa kolme viikkoa etuaikaan tehtäviä niitä on tässä lopussa paljon. Tulin nyt pikaisesti pyörähtämään ja kohta jatkan taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29054410:
Hereillä tosiaan ollaan ja ollaan varmaan vielä pitkään :kieh: Kun vielä keksisi kuinka selvitä nukkumatta seuraavat puolitoista kuukautta : /. Sen verran hullu tahti on tämä koulun loppuaika. Vaikka oikeasti teen nytkin jopa kolme viikkoa etuaikaan tehtäviä niitä on tässä lopussa paljon. Tulin nyt pikaisesti pyörähtämään ja kohta jatkan taas.
Puoltatoista kuukautta ei kande yrittää. Antautuu mielummin NukkuMasan "kaluttamaksi" kuten palstatermi nykyisin kuuluu.
Oma kyseenalainen "ennätys" valvomisen suhteen lie jotain reilut kolme vuorokautta ja hyvin vasten tahtoani. Zombieksi siinä ittensä alkaa jossain vaiheessa tuntea.
 
Teilläpäs on ollut täällä oikein erojen pohdinta ilta. Se on luonnollista, että eroa tulee ja itseasiassa täytyy pohtia, vatvoa ja puida aikansa. Eroprosessi ei hetkessä tapahdu. Alkuun voi olla, että sitä vain muka menee ja porskuttaa, mutta jossain vaiheessa asiat on käsiteltävä. Tai jos ei pysty käsittelemään ei menneisyydestä pääse eroon eikä voi oppia itsestään mitään uutta. Vaatii vain usein aika v-mäisen prosessin itsensä kanssa, koska sinne peiliin on katseltava aika nöyrästi. Liitossa on aina kaksi. Ja molemmissa on aivan varmasti ollut vikoja. Se on sitten eri asia kuinka hyvin tämän asian pystyy itselleen myöntämään. Jos pystyy niin jäljelle jää eheämpi ja viisaampi ihminen, joka pystyy tulevaisuudessa antamaan kenties jollekkin toiselle suhteelle ehjän pohjan. No, tulipas sepustus.
 
Puoltatoista kuukautta ei kande yrittää. Antautuu mielummin NukkuMasan "kaluttamaksi" kuten palstatermi nykyisin kuuluu.
Oma kyseenalainen "ennätys" valvomisen suhteen lie jotain reilut kolme vuorokautta ja hyvin vasten tahtoani. Zombieksi siinä ittensä alkaa jossain vaiheessa tuntea.
En edes yritä, mutta varmasti vähäunisia öitä on tiedossa. Joten Kyöpeli voi olla välillä vähän zombie :kieh:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29054449:
Ihanat kupilliset :heart:
Eikös vaan olekin.
Mutta et vastannut kysymykseen.

Meikäläisellä duunissa tapana kiskaista aamukahvi mustana. Illemmalla kotosalla taas tulee keitettyä himputin vahvat sumpit, mutta tulee laitettua ensin puoli kuppia maitoa mikroon. Semmoinen vahva lehmäkahvi, jota maito ei jäähdytä kaunistumiskylmäksi.
 
Eikös vaan olekin.
Mutta et vastannut kysymykseen.

Meikäläisellä duunissa tapana kiskaista aamukahvi mustana. Illemmalla kotosalla taas tulee keitettyä himputin vahvat sumpit, mutta tulee laitettua ensin puoli kuppia maitoa mikroon. Semmoinen vahva lehmäkahvi, jota maito ei jäähdytä kaunistumiskylmäksi.
Katos... siellähän tosiaan oli kysymyskin. Vastaus on vaihdellen musta tai kahvikerma. Aamuisin kahvikerma maistuu hyvältä. Muuten menee oikeastaan mustana ainakin töissä. Sokeria ei saa laittaa missään nimessä :$.
 
Nyt on aika taas mennä jatkamaan. Aikatavoite on saada tehtävä uuteen kuosiin kolmeen mennessä. Sitten ehtisi nukkumaan muutaman tunninkin. Jos aamuliikenteessä olet liikkeellä ja törmäät tämännäköiseen se olen sitten minä :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29054469:
Nyt on aika taas mennä jatkamaan. Aikatavoite on saada tehtävä uuteen kuosiin kolmeen mennessä. Sitten ehtisi nukkumaan muutaman tunninkin. Jos aamuliikenteessä olet liikkeellä ja törmäät tämännäköiseen se olen sitten minä :whistle:

Kolmeen mennessä??? Toivotan onnea ja jaksamista, sekä virkistäviä aamuyön unia.

Tuosta kuvasta tunnistaa varmasti.
 
kahvikirahvi
Huomenia. En ehtiny kotona käydä koneella, enkä ees juoda kahvia kun koitin vaan torkuttaa ja harkittin josko olisin jääny vain nukkumaan, mutta en kehtais toista päivää koulusta lusmuilla ilman syytä :ashamed:

Tuli tosta palstan hiljenemisestä mieleen et mitä jos tänne laittais uuden tissikuvaketjun. Tuliskohan elämää? Eikös sillä edellisellä ollu sellanen vaikutus?
 
IhanaValo
:wave: Pikapyörähdys taas, ruuanlaiton lomassa...
On tosiaan hiljentynyt paikka, niin ketju kuin palsta (kai) muutenkin?

Itekin oon reilusti vähentänyt tätä palstalla notkumista, on vaan kaikkea muuta tehtävää..yv:llä saa silti lähestyä jos kokee tarvetta siihen, virtuaalikorvat kuuntelee:D
 
kahvikirahvi
Jaahas, meikäläisellä on työharjottelupaikka tiedossa. Viikko koulua, syysloma, ja sit pääsen sävyttelemään maaleja maalikauppaan. Aika harva maalaamo tuntuu ottavan harjottelijoita, niin maaliliikkeeseen sitten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä