Meillä on varmasti jotain yhteistä, minulla on kans mielikuva, että olisin ollut baarissa heilumassa.Mä olin viikko sitten baarissa heilumassa.
Meillä on varmasti jotain yhteistä, minulla on kans mielikuva, että olisin ollut baarissa heilumassa.Mä olin viikko sitten baarissa heilumassa.
Meillä on varmasti jotain yhteistä, minulla on kans mielikuva, että olisin ollut baarissa heilumassa.
Ja ravistus!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013819:Muista kyykky :xmas:
Tämähän täytyisi korjata sinulta myös :xmas:...ja mulla ei ole niin maan minkään muistikuvaa siitä milloin oisin viimeksi ollut ihmisten ilmoilla jammailemassa :snotty: :O...mutta kyllä nää muuvsit on vielä hanskassa täällä kotiparketillakin
*vatkaa lantiota ja sheikkaa*
..sehän pukkais kyllä kattavalla otteella vauhdikasta ylilentoa ja noitamaista taikajuomandeerusflaxia ...ei huono aatos ollenkaan, ei huono...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013856:Tämähän täytyisi korjata sinulta myös :xmas:
No ei ny tässä vaiheessa iltaa vielä pitäis olla housupyykin paikka.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013861:Mie meen pyllistelemään.....
tuonne pyykkikoneen ääreen :snotty:
Niin niin....mutta mutta... kun.... :snotty:No ei ny tässä vaiheessa iltaa vielä pitäis olla housupyykin paikka.
Tai mistäs minä mitään luudanvarrella lentämisestä tietäisin.
Väkisinkin housut kastuu kun saa sopivan varren jalkojen väliin.No ei ny tässä vaiheessa iltaa vielä pitäis olla housupyykin paikka.
Tai mistäs minä mitään luudanvarrella lentämisestä tietäisin.
Niin just |OVäkisinkin housut kastuu kun saa sopivan varren jalkojen väliin.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013951:
Toi Usherin biisi saa muistot mieleen,yökerhossa tuotakin vatkattu menemään joskus