:saint:Anna ny toisen pitää itsepetos yllä kun noin yrittää :xmas:
:saint:Anna ny toisen pitää itsepetos yllä kun noin yrittää :xmas:
AI kauhee oikeesti. Ton aikaan minäkin kavereineni olin vain 11-vuotias ja toi oli niin hip ja pop ja ihanne. Ei ihme, että mun ikäpolvesta on kasvanut sellanen newagefarkkupiirretytkulmakarvattekoblondi -whitetrashjoukko.
Äläpäs nyt liioittele :kiss:Ei tämmöinen ujo poju muuta voi kuin laittaa iltaradiosta tämän soimaan:
nyt tekee mieli partyilla tanssilattialla :stick:
...ja luudan varsi...eiku tanko...eiku...*lähtee levottoman hännän kera toviksi takaviistoon mouruamaan*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013684:Karvat eiku turkki kannattaa pitää ojennuksessa. Mirri kiittää :xmas:
Meillä on ollut hyvä koulutus :flower:Mulla on sihijuomat kaupassa, syntymäkänni riittää tälle illalle. Sähkötupakassa sentään riittää virtaa jos alkaa himottamaan sen imeskely.
Kyöpeli on kyl tehokkaan tuntunen virkasisko :flower:
Niih. Ei kait meikäläistä enää pojuksi voi kutsua. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013707:Äläpäs nyt liioittele :kiss:
Mau mau...ja luudan varsi...eiku tanko...eiku...*lähtee levottoman hännän kera toviksi takaviistoon mouruamaan*
Miehet ei ujostele :kiss:Niih. Ei kait meikäläistä enää pojuksi voi kutsua. :ashamed:
No niinpä..pitäis päästä pyörittää pyrstöään taas pitkästä aikaa jonnekin |Onyt tekee mieli partyilla tanssilattialla :stick:
PyrstöäNo niinpä..pitäis päästä pyörittää pyrstöään taas pitkästä aikaa jonnekin |O
Meikäläinen hytkyy sohvalla ja kuvittelee itsensä erään baarin tanssilattialle.nyt tekee mieli partyilla tanssilattialla :stick:
Mulla on viime kerrasta kuukaus aikaa mutta voihan sitä kotonakin tanssia mutta yksin se on vähän ...säälittävää?No niinpä..pitäis päästä pyörittää pyrstöään taas pitkästä aikaa jonnekin |O
Mie kävin viimeks synttäreilläni, helmikuussa...Mulla on viime kerrasta kuukaus aikaa mutta voihan sitä kotonakin tanssia mutta yksin se on vähän ...säälittävää?
Toisinaan naarasotuksen läsnäolo jotain tuontapaistakin saattaa aiheuttaa. Mutta onneksi on Noitia, joiden puoleen voi kääntyä:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013729:Miehet ei ujostele :kiss:
Mulla on edellisestä kerrasta ihan liian kauan. Asia täytynee piakkoin korjata |OMä olin viikko sitten baarissa heilumassa.
Onneksi on :kiss:Toisinaan naarasotuksen läsnäolo jotain tuontapaistakin saattaa aiheuttaa. Mutta onneksi on Noitia, joiden puoleen voi kääntyä:
Tuo pitää korjata mitä pikimmiten.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29013782:Mulla on edellisestä kerrasta ihan liian kauan. Asia täytynee piakkoin korjata |O
Muista kyykky :xmas:No mut nyt mie meen nakuilee sinne suihkuun
Tuo pitää korjata mitä pikimmiten.