...no nih, nyt meni jakaus vinoon |OKunhan et pese alapäätä glitterivoiteella tms. Kerran joku kertoi täällä erehtyneensä pullosta. Gyne oli todennut että täällä ollaan juhlakunnossa.
...no nih, nyt meni jakaus vinoon |OKunhan et pese alapäätä glitterivoiteella tms. Kerran joku kertoi täällä erehtyneensä pullosta. Gyne oli todennut että täällä ollaan juhlakunnossa.
Onneks miulla ei ole mitään glitteritavaraa....siis pullossa tai muutenkaanKunhan et pese alapäätä glitterivoiteella tms. Kerran joku kertoi täällä erehtyneensä pullosta. Gyne oli todennut että täällä ollaan juhlakunnossa.
Tuo oli hulvaton ketju silloin joskusKunhan et pese alapäätä glitterivoiteella tms. Kerran joku kertoi täällä erehtyneensä pullosta. Gyne oli todennut että täällä ollaan juhlakunnossa.
Ne pelästy ja meni piiloonTuliko tästä tyttöjen ilta? Miehiä ei nävy ketjussa.
Kool and The Gang - Ladies Night - YouTubeTuliko tästä tyttöjen ilta? Miehiä ei nävy ketjussa.
No, osaa kai tytöt pitää hauskaa keskenäänkinTuliko tästä tyttöjen ilta? Miehiä ei nävy ketjussa.
https://www.youtube.com/watch?v=qBsEF7Qx09oTuliko tästä tyttöjen ilta? Miehiä ei nävy ketjussa.
No, osaa kai tytöt pitää hauskaa keskenäänkin
Olispa oma tanko..
äkkiäkös sä sellasen hankit
En minä muista tiedä, mutta kun kaikilla muillakin on mojitoja ja sihijuomaa, niin pistäydyin lähikaupassa hakemassa ittellenikin pari sihiä ja parvekesavuja.Ne pelästy ja meni piiloon
Mulla on sihijuomat kaupassa, syntymäkänni riittää tälle illalle. Sähkötupakassa sentään riittää virtaa jos alkaa himottamaan sen imeskely.En minä muista tiedä, mutta kun kaikilla muillakin on mojitoja ja sihijuomaa, niin pistäydyin lähikaupassa hakemassa ittellenikin pari sihiä ja parvekesavuja.
Tuo Kyöpelittären keittämä liemi näyttää olevan sevverran tehokasta, että joutunen käymään hermosauhulla tuhkatiheään.
Ei tämmöinen ujo poju muuta voi kuin laittaa iltaradiosta tämän soimaan:
Anna ny toisen pitää itsepetos yllä kun noin yrittää :xmas:..vai vielä kainoja poikia :xmas:...tässä ketjussa semmosia oo nähnykään ...
Uu. Tää on paras: https://www.youtube.com/watch?v=1-pUaogoX5o
*räppäsee itseään tassuille*Anna ny toisen pitää itsepetos yllä kun noin yrittää :xmas:
Ei miullakaan oo mitään vettä väkevämpää täs..kaapistakaan ei löydy kuin likööriä jota oon koittanut välillä tuhota mut aika huonoin tuloksin.Mulla on sihijuomat kaupassa, syntymäkänni riittää tälle illalle. Sähkötupakassa sentään riittää virtaa jos alkaa himottamaan sen imeskely.
Kyöpeli on kyl tehokkaan tuntunen virkasisko :flower:
Viilentymään? Tulenko seuraksi?
Karvat eiku turkki kannattaa pitää ojennuksessa. Mirri kiittää :xmas:...ja mussa on kissaa useammallekin noidalle, joten.... *ryhtyi kiiruusti nuolem..lipaisem...laittamaan turkkiaan paraatikuntoon*