Niinpä..Toi Usherin biisi saa muistot mieleen,yökerhossa tuotakin vatkattu menemään joskus
Vissiin tunti sitten jo tuumasin, et hermosavuille tästä kohta joutuu ja ny taidan mennä.Väkisinkin housut kastuu kun saa sopivan varren jalkojen väliin.
Tuo video piti tuijottaa loppuun asti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014005:
:wave: Otanko luudan alle? :xmas:Vissiin tunti sitten jo tuumasin, et hermosavuille tästä kohta joutuu ja ny taidan mennä.
Saapiko seuraa?
Mie tuun mukaan.Vissiin tunti sitten jo tuumasin, et hermosavuille tästä kohta joutuu ja ny taidan mennä.
Saapiko seuraa?
Sua jännitti, että jääkö ne bilispöydälle *pelaamaan*Tuo video piti tuijottaa loppuun asti.
Tää on edelleenkin mulle vähän hämmentävä kappale Mentiin joskus 200..8? yhden kaverin kanssa Hankoon vähän extempore, aivan tuhannen tuiterissa. Kuunneltiin tätä junassa täysillä. Sit vaan hengailtiin siellä ja ajattelin, että onpa maailman kaunein paikka ja täällä mä haluun viettää aikaa.
Mä tuijotin laulajaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014048:Sua jännitti, että jääkö ne bilispöydälle *pelaamaan*
Heiluta pyrstöäMie lähen iltapalaa etsimään..mieskin tuli just kotiin
Öitä!
Kivat lanteiden liikkeetMä tuijotin laulajaa.
Öitä mirri :kiss:...ei maar, on se heitettävä pyyhe kehään tältä erää...:wave:
Hyvät yöt kaikille :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014100:Kivat lanteiden liikkeet
Tätä tuli hoilattua teininä :heart:
:kiss: levollisia uniaMinäkin menen nukkuu. öit :kiss:
Vai että levollisia..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29014122::kiss: levollisia unia