The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No eiköhän meille jokaiselle ole käyny silviisiä, et lähtee kaupasta ostamaan vaikkapa vessapaperia, niin palaa kotiin kahden kassin kanssa, joissa on kaikkea muuta paitsi sitä vessapaperia.

Entisessä elämässäni mulla kävi usein niinkin, et lähdin kotoa autolla ja automaattisesti siihen tutuimpaan suuntaan ja viiden kilsan päässä sit uukäännös, kun hoksaa, et enhän mä ny töihin olekaan matkalla vaan rautakauppaan.

Mut toi korvakorujen "unohtaminen" ny vaan on klassikko. Ja hirveen söpöä. Jos meikäläisen kämpille vielä joskus eksyis naarasotus, joka "unohtaisi" korvakorunsa, niin olisin otettu ja tuntisin oloni filmitähdeksi. Kas kun tuota konstia on leffajuonissakin käytetty. Jos sit paljastuis, että ne ovatkin ihan oikeasti unohtuneet, niin se harmittaisi kuin pientä oravaa.

Mut toi konsti ei toimi meil miehillä, kun emme tuppaa kantamaan mukanamme mitään sopivaa unohdettavaa. Lompakkoa ei viitti. Joskus käytin tuohon tarkoitukseen armeijan tuntolevyä, mut sekin on viettäny jo monta vuotta entisen elämäni talon ullakolla.
no klasikko se on joo mutta oikeesti unohdin kummallakin kertaa. ja unohdin kyllä oikeesti,en jättänyt kummallakaan kerralla tahalteni.vaikka ette uskokaan:D mutta enköhän mä ne täs saa takas niin etten enää unohda niitä.
 
Yhden kaverin firman kirjanpito aikanaan "hoidettiin" meikäläisen saunanlämmityksen yhteydessä.

Duunin puolesta noit kirjanpitoja joskus joutui etsimään toimitusjohtajan kesämökin kompostista. Et sinänsä toi saunaidea on tehokkaampi.
No siis mulla on oma firma ja sitten meillä on kaverin kanssa yhteinen sivuelinkeino (on muuten vitun kiva, kun pääelinkeino ja sivuelinkeino on yrittäjyys :D ) ja just sen kirjanpitoo kaverin kotona eilen väännettiin. Ei tosin saunan pesässä, mutta kun eilisestä "laskenta-ajasta" meni yli puolet tupakkataukoihin, saunomiseen, syöntiin ja jutteluun kun paras kaveri kyseessä, niin se sitten vähän venähti ja jäin sinne yöksi.
Mukava tehdä tosta aina kaikki paperit ja ettiä liput ja laput mun supersiististä toimisto/makuuhuoneesta kun toi virma tuottaa mulle bruttoa ehkä 3000/v...


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Siis miten voi muuten unohtaa korvakorut? Miks ne pitää riisua?
no ei sellasilla isoilla voi nukkua joten pakkohan ne on pois ottaa yöks. en mä arkena käytä mut sit kun lähen jonnekkin niin tottakai vaihan eri korvikset ja niitä kyllä löytyy et jos jotkut jää ni ei niin väliä mut noi on yhet mun lemppareista niin tietysti haluan ne takasin.
 
Onks tässä ketjussa yhtään täyspäisempi (okei, tämäkin on palstalla mut kuitenkin) meno kun muualla vai onko palsta ajanut musta ohi?
Eihän täällä mitään tolkkua ole muutenkaan ollut, mut nyt tuntuu olevan tolkuttomuuskin ihan uusissa sfvääreissä.

Pitäis varmaan siirtyä roikuskelemaan jonnekin muualle, alkaa olemaan vähän semmonen meininki.
 
Onks tässä ketjussa yhtään täyspäisempi (okei, tämäkin on palstalla mut kuitenkin) meno kun muualla vai onko palsta ajanut musta ohi?
Eihän täällä mitään tolkkua ole muutenkaan ollut, mut nyt tuntuu olevan tolkuttomuuskin ihan uusissa sfvääreissä.

Pitäis varmaan siirtyä roikuskelemaan jonnekin muualle, alkaa olemaan vähän semmonen meininki.
Ei täällä ihan niin pimeetä oo meininki.
Mutta mä en ole juuri tämän ketjun jälkeen muuta palstaelämää seurannut, onko tämä muuttunut puolen vuoden aikana kun olen muualla roikkunut, vielä hullummaksi?
Tai no okei, vuoden aikana...?

Jotenkin on kyllä palsta menettänyt reilussa vuodessa hohtoaan - jos sitä edes ikinä on varsinaisesti ollutkaan.
 
Onks tässä ketjussa yhtään täyspäisempi (okei, tämäkin on palstalla mut kuitenkin) meno kun muualla vai onko palsta ajanut musta ohi?
Eihän täällä mitään tolkkua ole muutenkaan ollut, mut nyt tuntuu olevan tolkuttomuuskin ihan uusissa sfvääreissä.

Pitäis varmaan siirtyä roikuskelemaan jonnekin muualle, alkaa olemaan vähän semmonen meininki.
Mikä ny mielestäsi mahtaa olla "täysipäistä"? Eihän tähänkään kirjoittamisessa tai lukemisessa ole mitään järkeä, mut saattaapi olla kivaa.
 
Ei täällä ihan niin pimeetä oo meininki.
Mutta mä en ole juuri tämän ketjun jälkeen muuta palstaelämää seurannut, onko tämä muuttunut puolen vuoden aikana kun olen muualla roikkunut, vielä hullummaksi?
Tai no okei, vuoden aikana...?

Jotenkin on kyllä palsta menettänyt reilussa vuodessa hohtoaan - jos sitä edes ikinä on varsinaisesti ollutkaan.
Tasanen laskusuhdanne on vaivannut pitkään, mut kesän aikana tuntu iskeneen oikein kunnon mahalasku.
Huumori tuntuu kadonneen johonkin hukkateille, ei siitä kauaa ole kun täällä sai välillä nauraa mahan kipeeks. Harmi, et se tuntuu kadonneen.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
IhanaValo
Onks tässä ketjussa yhtään täyspäisempi (okei, tämäkin on palstalla mut kuitenkin) meno kun muualla vai onko palsta ajanut musta ohi?
Eihän täällä mitään tolkkua ole muutenkaan ollut, mut nyt tuntuu olevan tolkuttomuuskin ihan uusissa sfvääreissä.

Pitäis varmaan siirtyä roikuskelemaan jonnekin muualle, alkaa olemaan vähän semmonen meininki.
Tottakai, myö ollaan ihan täyspäisiä koko sakki :D
Ei tuonne muualle palstaa uskalla ees kurkata niin parempi löpistä vaan täs ketjussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
Onks tässä ketjussa yhtään täyspäisempi (okei, tämäkin on palstalla mut kuitenkin) meno kun muualla vai onko palsta ajanut musta ohi?
Eihän täällä mitään tolkkua ole muutenkaan ollut, mut nyt tuntuu olevan tolkuttomuuskin ihan uusissa sfvääreissä.

Pitäis varmaan siirtyä roikuskelemaan jonnekin muualle, alkaa olemaan vähän semmonen meininki.
no ei me tod olla mitään täyspäisiä - herra paratkoon

mutta kivaa täällä on
 
Mikä ny mielestäsi mahtaa olla "täysipäistä"? Eihän tähänkään kirjoittamisessa tai lukemisessa ole mitään järkeä, mut saattaapi olla kivaa.
Lähinnä kai tuota hauskaa palstailuaikaa haikailin, nykyään tuntuu et palstalla tapellaan aiheesta kun aiheesta. Onhan tuota aina ollut ilmassa mut johonkin huumori on hävinnyt :( (tai sit musta on tullut vanha)
 
Lähinnä kai tuota hauskaa palstailuaikaa haikailin, nykyään tuntuu et palstalla tapellaan aiheesta kun aiheesta. Onhan tuota aina ollut ilmassa mut johonkin huumori on hävinnyt :( (tai sit musta on tullut vanha)
oot oikeessa että tuolla isommalla puolen (niinkuin me ketjulaist ruukataan sanoa) on hjuumori ollut hakusessa viimeaikoina

kiusaamista ja haukkumista näyttää olevan pääosin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä