ASIAA!!! Nimenomaan...farkkupeppu ...shake it, shake it, shake it well....and I know you can do it ...farkkupeppu pyörimään? ei hemmettii...
ASIAA!!! Nimenomaan...farkkupeppu ...shake it, shake it, shake it well....and I know you can do it ...farkkupeppu pyörimään? ei hemmettii...
hullu katti kaikella ihanuudella:heart:ASIAA!!! Nimenomaan...farkkupeppu ...shake it, shake it, shake it well....and I know you can do it ...
:kiss: ....no...jokos oot tamineissas ja huulet punattuina?!hullu katti kaikella ihanuudella:heart:
ja hyvä beba onkinMä panin eilen pepun pyörimään.
... - tämmösen syytöksen mä otan mieluusti vastaan!mut hei mullahan on hyvä farkkubeba!! pikkusen itsekehu haisee mutta haiskoon! onneks tukka on pesty ja föönattu niin ei tarvii sitä ruveta räpeltää..jos mä lähtisinkin...ja tää on sit iha ihanan freezeCatin syytä
Mene ja nauti :kiss:....pidä hauskaa huolella tyttö!!no koska tansiittaa ja muutenki niin jospa mää yllytyshulluna lähen joten farkut jalas paita pääl,tukkaa onneks jo oh´jennukses joten ei täs paljon tarvii laitella...eli jospa tinku repäsee ja menee..tulee sitten kiva ilta tai pannukakku mutta turha tätä huppelii kotona on tuhlata joten kai mä meeen...vähän yllytyksestäkin...
Laita kohteen sivu suosikkeihin. Helpompi seurata.Ääh, nyt vatuttaa...joku on alkanu kilpaa huutaa paria sarjiskohdetta mitä meinasin miehelle huutaa...ois ollu helppo kun samalla myyjällä oli useempikin kiinnostava kohde ja nyt joku on huutanu niistä kahta. Jaksanko/muistanko vahtia...: /
Tän takia tykkään enemmän osta heti-kohteista, ne saa itelleen jos vaan on sopiva hinta mitä huutaa suoraan.
On ne ollutkin mutta menee tänään kiinni.Laita kohteen sivu suosikkeihin. Helpompi seurata.
Laita kännyyn muistutus.On ne ollutkin mutta menee tänään kiinni.
Kirahvin kielellä taitaa kertalipaisulla muuten saada aikamoisen kasan kerrallaJätskiä, nam!
Mjaa. Meikäläinen viettää pari päivää hunningolla, niin sillä aikaa täällä ryypätään, rällätään, pyöritellään peppuja ja harkitaan miesten hyväksikäyttöä.
Way to go!!!
(Mulla vaan on näköjään taito olla aina just väärässä paikassa)
Päästit miehen sit kumminkin karkuun?Tos 3 viikkoa sitten oli yli 2h kestävä puuhastelu. Tuollaisia miehiä on harvassa.
Luulenpa että mies ei halunnut mitään muuta mun kanssa. : /Päästit miehen sit kumminkin karkuun?