No mjuu.
Pitäiskö mun namikkuudesta muuten kertoa tositarina ihan viime vuorokaudelta, jos mä siitä ny jotain muistan. Kun täs ny jo oli tosta viinasta puhetta.
Eilen nimittäin kulmakuppilassa oli naarasotus ja ulkonäkönsä puolestä kieltämättä todella vetävä. Semmoinen, jota ei kulmakuppilassa uskoisi näkevänsä, vaan pikemminkin suihkuseurapiireissä. Ei ollut edes juovuksissa, tais olla pari paukkua ottanu. Muu pöytäkuppikunta taas oli ottanu enemmän tai vähemmän, mut jos PäiviRäsäseltä kysyis, niin kenellekään ei oltais tarjoiltu tuoppiakaan lisää, paitti tolle naarasotukselle. Hän kun oli jokseenkin selvinpäin, mutta kun kaks paukkua ottaneena seuraansa ei kestä kukaan. Ei miehet eikä naiset. Henkilökunta heitti hänet ulos noin klo 18 jos mulla kellosta on mitään tajua. Muu pöytäseurue jatkoi rauhallista ryyppäämistä valomerkkiin.
Vaik luulis, et hänen ulkoisella olemuksellaan ja ammatillaan noi suihkuseurapiirit olis sormien napautuksen päässä. Mut sisältä niin mätä, että eipä tuohon koske pitkällä tikullakaan kulmakippolan paatuneinkaan rapajuoppo. Joku tyylitaju heilläkin.
Ja mun kulmakippolasta uloslentäminen sentään vaatii taitoa. Mä olen tosta joskus koittanu kontata ohi, niin portsari ottaa niskasta kiinni ja sanoo, et asiankannattaja tulee ny sisään ottamaan vielä yhden ja laulaan karaokessa pari elvistä