The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mut hei mullahan on hyvä farkkubeba!! pikkusen itsekehu haisee mutta haiskoon! onneks tukka on pesty ja föönattu niin ei tarvii sitä ruveta räpeltää..jos mä lähtisinkin...ja tää on sit iha ihanan freezeCatin syytä:D
...:D - tämmösen syytöksen mä otan mieluusti vastaan!

Mene valloittamaan tanssilattia ja koko mesta! Pidä hauskaa, muruseni :kiss: :heart:!

..I like to moove it moove it...I like to moove it moove it...:p...
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
no koska tansiittaa ja muutenki niin jospa mää yllytyshulluna lähen joten farkut jalas paita pääl,tukkaa onneks jo oh´jennukses joten ei täs paljon tarvii laitella...eli jospa tinku repäsee ja menee..tulee sitten kiva ilta tai pannukakku mutta turha tätä huppelii kotona on tuhlata:D joten kai mä meeen...vähän yllytyksestäkin...
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
no koska tansiittaa ja muutenki niin jospa mää yllytyshulluna lähen joten farkut jalas paita pääl,tukkaa onneks jo oh´jennukses joten ei täs paljon tarvii laitella...eli jospa tinku repäsee ja menee..tulee sitten kiva ilta tai pannukakku mutta turha tätä huppelii kotona on tuhlata:D joten kai mä meeen...vähän yllytyksestäkin...
Mene ja nauti :kiss:....pidä hauskaa huolella tyttö!!

Ja tilannepäivitystä sitten tuonnempana ;)...ei vais, alahan jo mennä siitä senkin ihanuus :heart:
 
Teillon ollu pikku ketjubileet täällä, mihinkähän mahtoi tinku päätyä :D

Mää heräsin jo 06, on tää unirytmi ihme sotku |O

Ja mun vieraskii lähti ulos kävelylle, mitä se sinne änkee ennen ihmisten aikoja, liekkö kyllästyny muhun jo vaikka eilen tuli...
 
IhanaValo
Huomenta!!

Jotku potki ja töni minuu koko yön...sen siitä saa kun mies ei oo kotona ja pitää/saa/joutuu sängyn jakamaan noiden pienempien ihmistenalkujen kans :)
Yleensä se menee näin.
Ja mie ku joudun siihen keskeen nukkuu niin kääntäyn ja vääntäydyn puol yötä, onneks sentään aamusta kasiin asti nukkuivat itsekin ja sain vielä hetken kölliä keskenäänkin.

Tuo yks tinkun linkkaama kappale, ihan sama alku kuin Equadorissa, tahallaan vai vahingossa? Piti pitkään miettiä että miltä biisiltä tää oikeen kuulostaa mut tuli se sit sieltä :D

Ja tuo LMFAO, eka kerran ku näin tuon videon niin olin vähän että wtf mut hyvähän tuo on, tyks tyks :D
 
IhanaValo
Ääh, nyt vatuttaa...joku on alkanu kilpaa huutaa paria sarjiskohdetta mitä meinasin miehelle huutaa...ois ollu helppo kun samalla myyjällä oli useempikin kiinnostava kohde ja nyt joku on huutanu niistä kahta. Jaksanko/muistanko vahtia...: /
Tän takia tykkään enemmän osta heti-kohteista, ne saa itelleen jos vaan on sopiva hinta mitä huutaa suoraan.
 
Lady Gardenea
Ääh, nyt vatuttaa...joku on alkanu kilpaa huutaa paria sarjiskohdetta mitä meinasin miehelle huutaa...ois ollu helppo kun samalla myyjällä oli useempikin kiinnostava kohde ja nyt joku on huutanu niistä kahta. Jaksanko/muistanko vahtia...: /
Tän takia tykkään enemmän osta heti-kohteista, ne saa itelleen jos vaan on sopiva hinta mitä huutaa suoraan.
Laita kohteen sivu suosikkeihin. Helpompi seurata.
 
Mjaa. Meikäläinen viettää pari päivää hunningolla, niin sillä aikaa täällä ryypätään, rällätään, pyöritellään peppuja ja harkitaan miesten hyväksikäyttöä.
Way to go!!!

(Mulla vaan on näköjään taito olla aina just väärässä paikassa)
 
  • Tykkää
Reactions: Doves
kahvikirahvi
Hei kun puhuin täällä siitä läheisestäni joka haki lääkäristä apua alkoholiongelmaansa, niin nyt sain kuulla että tämän läheisen äiti ei ymmärrä ollenkaan että hänen lapsellaan muka on alkoholiongelma. Kuulemma "oot ihan normaali kun viikonloppu veynyy" ja kyselee vaan oliko muka ihan oma päätös lopettaa juominen (syyttää tämän kumppania), ja samassa viestissä kyselee lapsenlapsia kylään.

Tuntuu tosi pahalta tämän läheisen puolesta, luulis että oma äiti olis se joka on eniten tukena lopettamispäätöksessä ja paranemisessa, mutta ei. No, kai ton suhtautumisen ymmärtää kun muistaa että sama nainen on ostanut ite lapsilleen kaljat siitä päivästä eteen päin kun mukulat on täyttäny 15v..
 
Ai nii. Milloin Tinkuliinin tukkakipu hellittää sevverran, että korvat kestävät ääntä ja masu kahvia, niin tuossapa sitten tähän päivään sopiva laulu:

[video=youtube;WP62l1W1LrI]http://www.youtube.com/watch?v=WP62l1W1LrI[/video]
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä