Näin taisi olla näppylät. SItten niillä on yleensä kauhea kiire hidastelemaan eteen... Oma isöäitini on kyllä aivan samanlainenKohtasit ilmeisesti sellasen leppoisan kaupunkilais anarkistimummon?
Näin taisi olla näppylät. SItten niillä on yleensä kauhea kiire hidastelemaan eteen... Oma isöäitini on kyllä aivan samanlainenKohtasit ilmeisesti sellasen leppoisan kaupunkilais anarkistimummon?
Nyt partsiröökille ja sitten Beck tuleekin kylään.Nyt nukkumaan, öitä.
öitäNyt nukkumaan, öitä.
Joo joskus olen kohdannut sellasia, että kiilasivat terv.keskuksessa jonossa edelle ja samoin kaupankassalla on tullut törmättyä näihin ''minulla on kiire ja olen vanha, saanko etuilla?'''-mummeleihin.Näin taisi olla näppylät. SItten niillä on yleensä kauhea kiire hidastelemaan eteen... Oma isöäitini on kyllä aivan samanlainen
No niinpä tietysti, eikä mikään ole sen vetävämpi iskurepla kuin keskustella jonoissa kiilaavista mummoista.Ellu flirttailee kalamiehelle.
Sinun mielestä keskusteleminen on flirttiä?Ellu flirttailee kalamiehelle.
Mene päälääkärille ja hakeudu hoitoon.Ellu flirttailee kalamiehelle.
Pistä pääs pönttöön ja vedä.Ellu flirttailee kalamiehelle.
Pierase niin lähtee pois.Kattiperhana on peiton alla,mun pyllyn juuressa & mä oon nakuna.
Toinen höhlä vahtii peiton päällä.
En viitti eikä nyt tuu pieruaPierase niin lähtee pois.
Mitä nyt? Voinko auttaa?Algoma huhuu?
Mitä kello on siellä nyt? Minä menen nyt nukkumaan.Hyvää yötäMitä nyt? Voinko auttaa?
16:55 hyvää yötä.Mitä kello on siellä nyt? Minä menen nyt nukkumaan.Hyvää yötä
Oli niitä ennenkin, ajoivat vain mopoilla.Päivää tupaan!
Kyllä nykymummot on ihan kamalia. Aukoo päätään, ajaa moottoripyörällä ja käy rokkenrollikonserteissa. Paheksuttavaa, pysysivät jossain landella kiikkustuolissa sukkia kutomassa
Mikä asenne? Mitä sä tarkotat?Mistä se asenne tätä päätön nimistä miestä kohtaan oikein täällä tulee? Olen monesti ihmetellyt vuosien aikana,että ei ne syytöksetkään voi ihan tyhjästä tulla mutta eipä niitä parane ääneen sanoa kun tulee viestintynkää missä uhkaillaan nenän niistämisillä.