The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*huokaan...syvään*
Kiitos ja anteeks.

Mä lähden saunaan. Ja taijankin viipyä ja viihtyä siellä hyvän tovin. Niissä mun lässynlää löylyissä, mun isopieni kun teki ihanan yllätyksen ja lämmitti saunan:love:..

Mä...en vaan oikeesti tajuu ihmisiä jotka. Siis mikä heviletti voi olla se kantava voima niin kenellekään että jaksaa päivästä viikosta ehkäpä - mikä on jo ihan sairasta!! - vuodesta toiseen kantaa itessään niin syvää tuskaisuutta, pahaa oloa että ei edes halua päästää siitä irti!?! Miten hukassa voi ihminen olla?

Joo. Mutta mulle riitti.
Kiitos, kumarrus ja niiaus.
Pidä itsestäsi huolta:love:
 
En sois yhdellekään harmaalle moista kohtelua, vai mustat voi olla noin raakoja.

Pesäpallomaila perseessä poikittain! Koita nyt itsekin ajatella mitä toivot.
Mä en ole mikään raaka, raakaa on toi jatkuva julmuus ja olen todella kypsä siihen että laittaa tänne mtä tahansa niin _aina_ joku menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa haukkumaan. Kai sä ymmärrät itsekin, että tänne tullaan monesti ja yritetään unohtaa hetkeks omat kurjuudet, ei suinkaan sen takia että joku tulisi ystävällisesti ja painaisi pään syvemmälle kuraan? Mikä sua vaivaa kun et tuota asiaa käsitä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mitä Algomalle huutelet ei hän ole ketään kiusannut.Tajuatko että täällä on enemmänkin vieraita ja aina te syyttellette yhtä tai kahta ja nekin yleensä vääriä puita mitä haukutte.
Mä vastasin hänen kirjoitukseen. En huutanut. Ja todellakin tajuan että täällä on monia vieraita raukkoja jotka eivät uskalla selvitellä asioitaan aikuisina vaan räksyttävät ympäriinsä lapsellisina. Sitä pahaa oloa levittäen. Se on itseasiassa surullista.
 
Mitä Algomalle huutelet ei hän ole ketään kiusannut.Tajuatko että täällä on enemmänkin vieraita ja aina te syyttellette yhtä tai kahta ja nekin yleensä vääriä puita mitä haukutte.
Mä vastasin hänen kirjoitukseen. En huutanut. Ja todellakin tajuan että täällä on useita vieraita jotka raukkamaisina levittelevät perättömiä juttuja ja pahaa oloaan eivätkä uskalla aikuisina keskustella asioista niiden henkilöiden kanssa joiden kanssa kenties on jotain hampaankolossa. Vaan ovat lapsellisia tuossa länkytyksessään ja ilkeämielisyydessään. Mikä on oikeasti surullista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä