kirjaudu ja opettele käyttäytymään niin ei tule turhia haukkuja.Mitä Algomalle huutelet ei hän ole ketään kiusannut.Tajuatko että täällä on enemmänkin vieraita ja aina te syyttellette yhtä tai kahta ja nekin yleensä vääriä puita mitä haukutte.
kirjaudu ja opettele käyttäytymään niin ei tule turhia haukkuja.Mitä Algomalle huutelet ei hän ole ketään kiusannut.Tajuatko että täällä on enemmänkin vieraita ja aina te syyttellette yhtä tai kahta ja nekin yleensä vääriä puita mitä haukutte.
Jos on ilkee,niin sitä vastataan takaisin. Jos on kiltti niin saa kilttejä vastauksia myös.Miksi te porukalla käytte yhden harmaan kimppuun, ei se ole hänen syy, että on harmaa.
NäähPitäskö ottaa se pois?
Ennoo koskaan ketään kiusannu, paitsi päätöntä kerran ihan vähän.Mitä Algomalle huutelet ei hän ole ketään kiusannut.Tajuatko että täällä on enemmänkin vieraita ja aina te syyttellette yhtä tai kahta ja nekin yleensä vääriä puita mitä haukutte.
Mä en ole mikään raaka, raakaa on toi jatkuva julmuus ja olen todella kypsä siihen että laittaa tänne mtä tahansa niin _aina_ joku menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa haukkumaan. Kai sä ymmärrät itsekin, että tänne tullaan monesti ja yritetään unohtaa hetkeks omat kurjuudet, ei suinkaan sen takia että joku tulisi ystävällisesti ja painaisi pään syvemmälle kuraan? Mikä sua vaivaa kun et tuota asiaa käsitä?En sois yhdellekään harmaalle moista kohtelua, vai mustat voi olla noin raakoja.
Pesäpallomaila perseessä poikittain! Koita nyt itsekin ajatella mitä toivot.
Mä vastasin hänen kirjoitukseen. En huutanut. Ja todellakin tajuan että täällä on monia vieraita raukkoja jotka eivät uskalla selvitellä asioitaan aikuisina vaan räksyttävät ympäriinsä lapsellisina. Sitä pahaa oloa levittäen. Se on itseasiassa surullista.Mitä Algomalle huutelet ei hän ole ketään kiusannut.Tajuatko että täällä on enemmänkin vieraita ja aina te syyttellette yhtä tai kahta ja nekin yleensä vääriä puita mitä haukutte.
Mä vastasin hänen kirjoitukseen. En huutanut. Ja todellakin tajuan että täällä on useita vieraita jotka raukkamaisina levittelevät perättömiä juttuja ja pahaa oloaan eivätkä uskalla aikuisina keskustella asioista niiden henkilöiden kanssa joiden kanssa kenties on jotain hampaankolossa. Vaan ovat lapsellisia tuossa länkytyksessään ja ilkeämielisyydessään. Mikä on oikeasti surullista.Mitä Algomalle huutelet ei hän ole ketään kiusannut.Tajuatko että täällä on enemmänkin vieraita ja aina te syyttellette yhtä tai kahta ja nekin yleensä vääriä puita mitä haukutte.
Teet huomenna?Tekis mieli paistinpannulla ja wokkivihannesten tehtyjä nuudeleita...ja ei oo...tai nuudeleita on, mutta ei wokkivihanneksia.
Huomenna sitten tai käyt kaupassa.Tekis mieli paistinpannulla ja wokkivihannesten tehtyjä nuudeleita...ja ei oo...tai nuudeleita on, mutta ei wokkivihanneksia.
Sitähän minä juuri sanoin ja pidin puoliasi kun Sinua syytettiin jonkum muun kirjoituksista.Ennoo koskaan ketään kiusannu, paitsi päätöntä kerran ihan vähän.
Täällä on ollut oikein rattoisa meininki.Iltaa. Väsyttää jo, mutta tiskikone on vielä päällä ja pyykit pitäisi muistaa käydä ripustamassa. Mitäs tänne?
Eli mitään en menettänyt.Täällä on ollut oikein rattoisa meininki.
JepEli mitään en menettänyt.
Eiks sun pitäis jo olla nukkumassa?
Sairasloma torstaihin asti.Eiks sun pitäis jo olla nukkumassa?
Auts. Itse olen ollut on ja off sairaana jo muutaman viikon. Olisi hyvä päästä välillä lepäämään, mutta eihän se onnistu.Sairasloma torstaihin asti.
Selkä ei enää vaivaa. Olkapää ja käsi on kipeä. Peukalo osittain puutunut nyt pari päivää.Auts. Itse olen ollut on ja off sairaana jo muutaman viikon. Olisi hyvä päästä välillä lepäämään, mutta eihän se onnistu.