The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viisas mies siellä:)

Siihen nähden että täällä oli tilanne missä ainoastaan mä sain herkutella hernekeitolla ja nyt jopa 2/3 ipanapasesta sitä syö hyvällä ruokahalulla niin - sanoisin että itetehdyssä hernarissa on sitä jotain :)
Puhumattakaan siitä magic touch by mom- mausteesta:D
(y):)

Lagittaa niin maan perusteellisesti, kyllä kiitos kysymästä*niiata niksauttaa*
En siis oo ainut. Lataa helevatan hitaasti,välillä näkyy teksti epäselvästi. Kännykällä & tabletilla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Terjens:)!
Niukin naukin muuten mahtui tämmönen pikkunen ihminen tuonne kelin sekaan:barefoot:...kaikenmaailman jalkarättien ja räntävesipisaroiden joukkoon. Mutta sehän tekee kevättä! Melkein tuli keltaisten kumppareitten fiilis kun yritin viipotella menemään nilkkoihin asti upottavassa sohjossa :rolleyes:...

Ihan pikasenpienesti vaan kurkkasen ja toivotan sulle sujuvaa viikkoa:). Omaani en halua sen enempää aatellakaan, eilettäin kun selvis että koko viikon sais olla yks WonderWoman:unsure: eli jahka perjantaihin selviän jotenkuten niin kiittimet ristiin laitan kyynärpäitä myöten(y)

Täällä siis hallittua kaaosta, enempivähempi eläväistä ipanapasta:love: ja hörhöpöwwöä:oops:. Ota rennosti ja hemmottele itteäs loppuillan ajan, oot taatusti ansainnut oman hetkesi :)
Sinä olet just se maailman parhain höwhöpöwwö.
Jos et pärjää wonderwomanina niin ei kukaan. Ja voit pyytää Bitchin apuun.

Tietysti maailman parhain nainen Peppi Pitkätossun jälkeen on ihmeperheen rouva elastinen. Hänelläkin muuten on punainen tukka!
 
(y):)



En siis oo ainut. Lataa helevatan hitaasti,välillä näkyy teksti epäselvästi. Kännykällä & tabletilla ;)
No sinänsä en yhtään ihmetelly kun tää hilavitkutin nyt toimii aina mitenkuten että ehdin jo tuota ylenpalttista lagittamista ja paikoin japakiinalaista tekstitystäkin pitää ihan normijuttuna(y)

Mutta kökkö jos onkin vähemmän paikallinen ilmiö(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No sinänsä en yhtään ihmetelly kun tää hilavitkutin nyt toimii aina mitenkuten että ehdin jo tuota ylenpalttista lagittamista ja paikoin japakiinalaista tekstitystäkin pitää ihan normijuttuna(y)

Mutta kökkö jos onkin vähemmän paikallinen ilmiö(n)
No juuh kun kyllä tuntuu tänään ainakin mulla tökkivän hiivatisti :unsure:
Vällillä toimii paaaaaljon nopeemin palsta.
 
Sinä olet just se maailman parhain höwhöpöwwö.
Jos et pärjää wonderwomanina niin ei kukaan. Ja voit pyytää Bitchin apuun.

Tietysti maailman parhain nainen Peppi Pitkätossun jälkeen on ihmeperheen rouva elastinen. Hänelläkin muuten on punainen tukka!
Oijoijoijoi! Kuules! Kun mä oon erinäisellä ipanapajoukolla kirjastosta metästäny tuota leffaa uudelleen katottavaksi, kun se on ihunan hyvä!, niin *ojentaa sullekin valmiiks paperpussia*...se on hävyksissä!!!!*korkeelta ja kovaa tuli nyt kiekasu, sori. Tungekin paperpussinen korviis:notworthy:*

Bitchin avusta ois varmasti apua jos vaikka teijen kaikkienkin tällä viikolla mutta - nyt ei auta kuin tyytyminen meikäläisen kuvioihin:D
Perjantain jälkeen oon varmaan viisautta täynnänsä:rolleyes:
 
Ei ole minulla sellaisia
Mutta jos haluat sellaisen jolla niitä on voit jatkaa palstaystäväsi vokottelua
Tervemenoa jonon jatkeeksi onhan siellä tilaa
Miks pitää ihmetellä onko jollain sauna- tai suihkukaveri?

Mä olen poikamiesäijä eikä oma äitinikään ihmettele käykö mulla joskus flaksi. Tai siis ihmettelee jos käy.

Jos mä saan pokata baarista naisen niin kyllä nainen saa pokata baarista miehen. Ja jos ei sais niin kuinkas mulla voisikaan käydä flaksi?

Samat säännöt! Jos mä saan etsiä Peppiä yritys ja erehdys- menetelmällä niin totta hemmetissä Peppi saa etsiä mua samalla keinolla. Jos sit joskus herääkin oudosta paikasta niin entäs sit?
 
Oijoijoijoi! Kuules! Kun mä oon erinäisellä ipanapajoukolla kirjastosta metästäny tuota leffaa uudelleen katottavaksi, kun se on ihunan hyvä!, niin *ojentaa sullekin valmiiks paperpussia*...se on hävyksissä!!!!*korkeelta ja kovaa tuli nyt kiekasu, sori. Tungekin paperpussinen korviis:notworthy:*

Bitchin avusta ois varmasti apua jos vaikka teijen kaikkienkin tällä viikolla mutta - nyt ei auta kuin tyytyminen meikäläisen kuvioihin:D
Perjantain jälkeen oon varmaan viisautta täynnänsä:rolleyes:
Kirpparilta löytyy eurolla omaksi.
Vai odotatko jouluun niin laitan omani nimimerkillä joulupukki.
 
Ja niin - terkut saunasta:love:
Tosin vellokset olivatkin laittaneet äijälöylyt kehiin eli kun meikäläinen sinne aatteli mennä äksäilemään ja nostamaan kintut kattoon niin - siinäpähän aattelin, hyvä ettei jo pacarat ehtiny käärmettä leikkimään ( niin hottispoppista että ihoihunainen lähti melkein kävelemään)....

Mutta onpahan kuitenkin ihanan raukee olotila nyt:love:. Ei ehkä paras olotila tähän saumaan kun pukkaa iltawillejä ja pitäs oikeesti raapasta vielä työhommiakin*huokaa* mutta onhan tässä vielä tunteja ennen kuin aamu tulee(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä