Sinä ja minä käydään elukkatarhassa ihailemassa eksoottisia elikoita?Täällä vain vokottelet toista naista
Sinä ja minä käydään elukkatarhassa ihailemassa eksoottisia elikoita?Täällä vain vokottelet toista naista
Noku tunnen sinut niin huonosti.Luulin että olet minun muru et taida olla vaan haluatkin naisen jolla on suihkukavereita.
Mitä olet tehnyt tänään?Ok, voin jatkaa yksin tätä keskustelua.
So, algoma kui sun päivä on menynnä tähän saakka?
Ei sitä koskaan tiedä kun vokotellaan.Mulle muuten on ihan herttaisen yhdentekevää kuka vokottelee ketäkin missä ja milloin.
Oman Peppini saatan löytää lenkkipolulta, kassajonosta, kukkakaupasta ja jos mulla olis tinderi niin vaikka sieltä.
Jos kyseessä on Peppi niin mitä hiton väliä sen on missä häneen törmäsin ja kuka vokotteli ketä jos lopputuloksena on kaksi ihmistä jotka tykkää toisistaan?
Vokotelkaa hyvät ihmiset. Ei se useinkaan johda mihinkään mutta yrittänyttä ei laiteta.
Pitääkö erikseen mainita, että Ellu on sit mun palstanaisystäväni joten pitäkääs muut kuolaajat näppinne loitolla.
Ok, voin jatkaa yksin tätä keskustelua.
Kiitos kysymästä, Algoma ja Fantzu.Mitä olet tehnyt tänään?
Joskus syön hernekeittoa.Kiitos kysymästä, Algoma ja Fantzu.
Maksoin maksuja, kävin ISC ssä, kävin katsomassa, jos löytäisin mukavaa vapaaehtoistyötä,
Pitää kohta alkaa syömään hernaria.
Keittääkö Fantzu herneskeittoa usein?
Voi kiitos kysymäOk, voin jatkaa yksin tätä keskustelua.
eipä Elena taida muita hyväksyäkään ystäväkseen, tarkoitan miesystäväkseen.Mulle muuten on ihan herttaisen yhdentekevää kuka vokottelee ketäkin missä ja milloin.
Oman Peppini saatan löytää lenkkipolulta, kassajonosta, kukkakaupasta ja jos mulla olis tinderi niin vaikka sieltä.
Jos kyseessä on Peppi niin mitä hiton väliä sen on missä häneen törmäsin ja kuka vokotteli ketä jos lopputuloksena on kaksi ihmistä jotka tykkää toisistaan?
Vokotelkaa hyvät ihmiset. Ei se useinkaan johda mihinkään mutta yrittänyttä ei laiteta.
Pitääkö erikseen mainita, että Ellu on sit mun palstanaisystäväni joten pitäkääs muut kuolaajat näppinne loitolla.
Hernekeitto on patasta ruokaa, heti kalaruoan jälkeen,Joskus syön hernekeittoa.
Hernekeitto on patasta ruokaa, heti kalaruoan jälkeen,
Hernekeittoa ja ohukaisia!
Ite tehty hernari on kyllä hyvääHernekeitto on patasta ruokaa, heti kalaruoan jälkeen,
Hernekeittoa ja ohukaisia!
Meillä mies ei suostunut syömään tai ees ostamaan valmista hernaria enää,kun on syönny mun tekemääIte tehty hernari on kyllä hyvää
Tai kiirusnälkään purkista tuunattu.
Ja pannaria jälkkäriksi
Vaikee sanoa mutta yrittänyttä ei laiteta.eipä Elena taida muita hyväksyäkään ystäväkseen, tarkoitan miesystäväkseen.
Yleensä jotain pientä saattaa aavistaa mutta onko sen niin väliä?Ei sitä koskaan tiedä kun vokotellaan.
Töksähtelee.Tökkiikö teillä taas palsta ?
Viisas mies sielläMeillä mies ei suostunut syömään tai ees ostamaan valmista hernaria enää,kun on syönny mun tekemää
Lagittaa niin maan perusteellisesti, kyllä kiitos kysymästä*niiata niksauttaa*Tökkiikö teillä taas palsta ?
Jos jättää yrittämättä niin sitten se voi joskus harmittaa.Yleensä jotain pientä saattaa aavistaa mutta onko sen niin väliä?
Ei täällä töki.Tökkiikö teillä taas palsta ?