The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle muuten on ihan herttaisen yhdentekevää kuka vokottelee ketäkin missä ja milloin.

Oman Peppini saatan löytää lenkkipolulta, kassajonosta, kukkakaupasta ja jos mulla olis tinderi niin vaikka sieltä.
Jos kyseessä on Peppi niin mitä hiton väliä sen on missä häneen törmäsin ja kuka vokotteli ketä jos lopputuloksena on kaksi ihmistä jotka tykkää toisistaan?

Vokotelkaa hyvät ihmiset. Ei se useinkaan johda mihinkään mutta yrittänyttä ei laiteta.

Pitääkö erikseen mainita, että Ellu on sit mun palstanaisystäväni joten pitäkääs muut kuolaajat näppinne loitolla.
 
Fantzu
Mulle muuten on ihan herttaisen yhdentekevää kuka vokottelee ketäkin missä ja milloin.

Oman Peppini saatan löytää lenkkipolulta, kassajonosta, kukkakaupasta ja jos mulla olis tinderi niin vaikka sieltä.
Jos kyseessä on Peppi niin mitä hiton väliä sen on missä häneen törmäsin ja kuka vokotteli ketä jos lopputuloksena on kaksi ihmistä jotka tykkää toisistaan?

Vokotelkaa hyvät ihmiset. Ei se useinkaan johda mihinkään mutta yrittänyttä ei laiteta.

Pitääkö erikseen mainita, että Ellu on sit mun palstanaisystäväni joten pitäkääs muut kuolaajat näppinne loitolla.
Ei sitä koskaan tiedä kun vokotellaan. :rolleyes:
 
vierailija
Ok, voin jatkaa yksin tätä keskustelua.
So, algoma kui sun päivä on menynnä tähän saakka?
Mitä olet tehnyt tänään?
Kiitos kysymästä, Algoma ja Fantzu.
Maksoin maksuja, kävin ISC ssä, kävin katsomassa, jos löytäisin mukavaa vapaaehtoistyötä,
Pitää kohta alkaa syömään hernaria.
Keittääkö Fantzu herneskeittoa usein?
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Terjens:)!
Niukin naukin muuten mahtui tämmönen pikkunen ihminen tuonne kelin sekaan:barefoot:...kaikenmaailman jalkarättien ja räntävesipisaroiden joukkoon. Mutta sehän tekee kevättä! Melkein tuli keltaisten kumppareitten fiilis kun yritin viipotella menemään nilkkoihin asti upottavassa sohjossa :rolleyes:...

Ihan pikasenpienesti vaan kurkkasen ja toivotan sulle sujuvaa viikkoa:). Omaani en halua sen enempää aatellakaan, eilettäin kun selvis että koko viikon sais olla yks WonderWoman:unsure: eli jahka perjantaihin selviän jotenkuten niin kiittimet ristiin laitan kyynärpäitä myöten(y)

Täällä siis hallittua kaaosta, enempivähempi eläväistä ipanapasta:love: ja hörhöpöwwöä:oops:. Ota rennosti ja hemmottele itteäs loppuillan ajan, oot taatusti ansainnut oman hetkesi :)
 
Ok, voin jatkaa yksin tätä keskustelua.
So, algoma kui sun päivä on menynnä tähän saakka?
Voi kiitos kysymä
Mulle muuten on ihan herttaisen yhdentekevää kuka vokottelee ketäkin missä ja milloin.

Oman Peppini saatan löytää lenkkipolulta, kassajonosta, kukkakaupasta ja jos mulla olis tinderi niin vaikka sieltä.
Jos kyseessä on Peppi niin mitä hiton väliä sen on missä häneen törmäsin ja kuka vokotteli ketä jos lopputuloksena on kaksi ihmistä jotka tykkää toisistaan?

Vokotelkaa hyvät ihmiset. Ei se useinkaan johda mihinkään mutta yrittänyttä ei laiteta.

Pitääkö erikseen mainita, että Ellu on sit mun palstanaisystäväni joten pitäkääs muut kuolaajat näppinne loitolla.
eipä Elena taida muita hyväksyäkään ystäväkseen, tarkoitan miesystäväkseen.
 
Meillä mies ei suostunut syömään tai ees ostamaan valmista hernaria enää,kun on syönny mun tekemää :D:p
Viisas mies siellä:)

Siihen nähden että täällä oli tilanne missä ainoastaan mä sain herkutella hernekeitolla ja nyt jopa 2/3 ipanapasesta sitä syö hyvällä ruokahalulla niin - sanoisin että itetehdyssä hernarissa on sitä jotain :)
Puhumattakaan siitä magic touch by mom- mausteesta:D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä