The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.
Asioita hoideltu, kaffia juatu ja maggarasoppaa masu täynnä. Isäukon luonakin kerkesin piipahtamaan.

Näillä keleillä intistä pöllitty musta karvalakki ja peltipaita muuten ovat arvossaan.

Ja toi kylki muuten on tohjona. Viime yönä nukkumisesta ei tullut mitään. Joten kävin hakemassa laatikollisen kipulääkettä.
TSIH!
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu ja Kais
vierailija
Päivää kettinkiin.
Asioita hoideltu, kaffia juatu ja maggarasoppaa masu täynnä. Isäukon luonakin kerkesin piipahtamaan.

Näillä keleillä intistä pöllitty musta karvalakki ja peltipaita muuten ovat arvossaan.

Ja toi kylki muuten on tohjona. Viime yönä nukkumisesta ei tullut mitään. Joten kävin hakemassa laatikollisen kipulääkettä.
TSIH!
Soouu, miten viime yön nukkumattomuus ja tämän päivän itselääkitys niiku liittyy toisiinsa?
 
vierailija
Kävelin äsken mallilla ja eräässä kaupassa mainostettiin, että "tänäpäivänä pikkuhousut 50% off". Minä tykkään ottaa ne koknaan pois tilaisuuden tullen.
Miksi ottaa vain puolitiehen?
 
Kävelin äsken mallilla ja eräässä kaupassa mainostettiin, että "tänäpäivänä pikkuhousut 50% off". Minä tykkään ottaa ne koknaan pois tilaisuuden tullen.
Miksi ottaa vain puolitiehen?
Joskus riittää jos ne laskee vain puolitankoon.
Yleensä syynä on kiire.

Itte muistan törmänneeni mainokseen "miesten housuista puolet pois".
En tiedä myytiinkö siellä polvishortseja vai yksilahkeisia housuja? Vai tuleeko joku saksien kanssa jalassa olevien housujeni kimppuun?
 
vierailija
Nyt kun ymmärrät lopettaa niin hyvä on!
Jätä poismenneen asiat viimeinkin rauhaan!
Ai sun mielestä se lääkäri saa toistaa virheensä niin monta kertaa kuin haluaa? En tunne koko tyyppiä, niin täytyy toitottaa noin niinku yleisesti hyväksyttynä asiana? Eri asia tietysti, jos tuo oli vähänniinku peitelty kadotus sille tyypille ja teidän täytyy vaan esittää muuta?
 
vierailija
Ai sun mielestä se lääkäri saa toistaa virheensä niin monta kertaa kuin haluaa? En tunne koko tyyppiä, niin täytyy toitottaa noin niinku yleisesti hyväksyttynä asiana? Eri asia tietysti, jos tuo oli vähänniinku peitelty kadotus sille tyypille ja teidän täytyy vaan esittää muuta?
Mikä helvetti sinua vaivaa? Miten voi olla niin ymmärtämätön ihminen ettei voi kuolleen ihmisen asioita jättää tonkimatta? Tuollainen vainoharhaisuus ja omien kyseenalaisten tulkintojen ainainen levittely on jo sairasta itsessään. Saati kuolleen ihmisen panettelu! Häpeä!
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Olihan tuo tiedossa, kun niin monta lääkettä ja vieläpä vasta-aiheisia olivat. Lääkehiilikarkit ---
Todellakin, ne karkit olivat yleensä sellaisia, joissa oli lääkehiiltä. Eipä ole ihme, jos hyljinnänestolääkitys ei vaikuttanut. Mut kun ei sitä tietenkään kukaan halunnut kieltääkään?
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/myrkytystietokeskus/Sivut/Laakehiilenantaminen.aspx
 
Reseptivapaan itsekipulääkityksen hyvä puoli on siinä, että puoli pakettia otettuaan just nyt kylkeen ei satu.
Huono puoli nr.1 on siinä, että alkaa tehdä mieli musiikkia.
Semmoista asiamusiikkia.

Huono puoli nr.2 on se, että alkaa tehdä mieli mennä nurkkabaariin.
 
vierailija
Todellakin, ne karkit olivat yleensä sellaisia, joissa oli lääkehiiltä. Eipä ole ihme, jos hyljinnänestolääkitys ei vaikuttanut. Mut kun ei sitä tietenkään kukaan halunnut kieltääkään?
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/myrkytystietokeskus/Sivut/Laakehiilenantaminen.aspx
"Vasta-aiheet Yliherkkyys vaikuttavalle aineelle (aktiivihiili) tai apuaineille. Mahasuolikanavan verenvuoto, perforaatio tai obstruktio, epäily ileuksesta ja haavainen paksusuolitulehdus. Aktiivihiili ei pysty sitomaan tehokkaasti kaikkia aineita, eikä valmistetta suositella käytettäväksi seuraavien aineiden aiheuttamien myrkytysten yhteydessä: - syövyttävät aineet (kuten vahvat hapot tai emäkset) - alkoholit - petrolituotteet - fluoridi - syanidi - metallit (kuten rauta ja litium)."
Itsehoitovalmisteet eivät ole turvallisia, vaikka helposti niin luullaan. ut suolassa on se paakkuuntumisenestoaine E536, jossa ON syanidia.
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/9/94129.pdf
Lainus on spc fimea -haulla samasta lääkehiilivalmisteesta. Tietysti se estää lääkkeiden vaikutuksen.
 
vierailija
Nyt kun ymmärrät lopettaa niin hyvä on!
Jätä poismenneen asiat viimeinkin rauhaan!
Eihän tuo välttämättä ole kuollut, vaan viety niiden kuviensa ja videoidensa kanssa talteen jonnekin:D
Ihan itse niitä esitteli, eikä siitä tykännyt kaikki. Kertoi kai höyryissään osoitteensakin - eikä se ole mikään yksitysviesti ollut, kun mulle niitä ei tule.
 
vierailija
Eihän tuo välttämättä ole kuollut, vaan viety niiden kuviensa ja videoidensa kanssa talteen jonnekin:D
Ihan itse niitä esitteli, eikä siitä tykännyt kaikki. Kertoi kai höyryissään osoitteensakin - eikä se ole mikään yksitysviesti ollut, kun mulle niitä ei tule.
Sut pitäis kyllä viedä talteen jonnekin eikä ikinä päästää sieltä pois!:mad:
 
Pitäiskö mennä lääkäriin?
Ei lääkäri o ennenkään kylkiluunmurtumille voineet mitään, enkä mä vaivaa lääkäriä saadakseni paketin buranaa.

Mutta asiasta kolmanteen, Matin ja Tepon Teppo täytti tänään 70.
Onnittelut hänelle.
Kaiken takana on nainen ja hänen tapauksessaan se taitaa pitää paikkansa koska sama nainen on vuosikymmenet viettänyt rinnallaan. Hieman käy kateeksi, tai kävisi jos olisin kateellinen luonne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä