Mikä hurja palkka,mistä sie muka tiiät mun palkan ?No nyt tiedät miksi sulle maksetaan niin hurja palkka.
En halua välttämättä,eiköhän kirurgi päätä mitä tuotteita käytetään. En tiiä tarviaako infuusionesteitä.Sie tietenkin välttämättä haluat Novartiksen tuotteet siihen leikkaukseen? Vai selviääkö niistä ilman infuusionesteitä?
En tiedä minäkään, mutta tämä on samaa firmaa:En halua välttämättä,eiköhän kirurgi päätä mitä tuotteita käytetään. En tiiä tarviaako infuusionesteitä.
ai mikä huhu?Pelkkiä huhuja ja kuulopuheita,ilkeitä puheita on turha levitellä.
Mitäs luulisit ?ai mikä huhu?
En kuule yhtään tiedä, kun olen ollut pitkään poissa mut onhan täällä nuita muita harmaita. Enkä tiedä mitä susta pitää leikellä, silti sotkeennun asiaan.Mitäs luulisit ?
Tarkoitin noita jatkuvia juttuja päättömästä,joita harmaa levitää.En kuule yhtään tiedä, kun olen ollut pitkään poissa mut onhan täällä nuita muita harmaita. Enkä tiedä mitä susta pitää leikellä, silti sotkeennun asiaan.
Joku vaan kävi vähän vakoilemassa ei muutaLensi vissiin joku nopea kone talon yli. Ikkunatkin helisivät.
Ai, ei oo mun tuttuja se eikä kiinnosta, mut ranne--- huh:Tarkoitin noita jatkuvia juttuja päättömästä,joita harmaa levitää.
Saattaa siis mulle tulla rannekanavan leikkaus.Ei oo vielä varmaa.
En, tulen heti takaisin luoksesi.Älä muruseni ole kauan pois tulee ikävä
Jos on isot menot niin täytyy olla isot tulotkin.Mikä hurja palkka,mistä sie muka tiiät mun palkan ?
Ja miten mun palkka liittyy noihin tk:n maksuihin ?
Sairaanhoitomaksut joutuu maksamaan vaikka olis pieni palkka/ tulot.Jos on isot menot niin täytyy olla isot tulotkin.
tykkäsitkö?Päivää kettinkiin.
Mamman lihapata tyhjennetty. Nyt back in nukkumaluukku ja tsih.
Klo 21 kotikatsomossa Talvivaaraku$etus-leffa.
Päivää
Reidet on kippeet.
Nää, töissä kävellyt portaita ylös ja alas. Kotimatkalla kävelin jyrkän ylämäen. Painava reppu selässä.
Ootko käyny hiihtämäsä?
Päivää,mittee oot tehny kun on reidet kipeet ?Päivää
Reidet on kippeet.