Softy
PäivääErittäin hyvää huomenta vaan kaikile
PäivääErittäin hyvää huomenta vaan kaikile
Ai se eilisiltanen treffiseura teki oharit? Olipa ''kiltisti'' tehty.Huomenta
Hyvin loppuu tämäki vuosi ja alkaa uusi...piti olla uv treffit mutta tyyppi näyttiki todellisen luonteensa joten ei tullu onnelista uutta vuotta.
Putken päällä ei hirveesti kannata istua. Siin on vakaajat jotka pitää sen suunnassa ja se saattaa niin sanotusti potkaista munille jos tiessä on töyssy.haa,kaikki on jo nukkumassa joten hyvä tilaisuus laittaa tänne vähän miesjuttua harmaana,niin eivät arvaa kuka on ollu asialla.
eli panssarijuttua laitetaan.Eikä olla tietävinäänkään asiasta aamulla kun toiset herää,häh,hää.
ja nyt tutumaan,ötyä.
Niinmutta uusi vuosi voi silti olla hyvä!Huomenta
Hyvin loppuu tämäki vuosi ja alkaa uusi...piti olla uv treffit mutta tyyppi näyttiki todellisen luonteensa joten ei tullu onnelista uutta vuotta.
Päivää, voi paska. Toivottavasti keksit jotakin kivaa.Huomenta
Itse asiassa tuli!Huomenta
Eiku se eilinen onn vaan selllanen tyyppi....mut nää olis ollu ihan oikeet treffit ihan eri tyypin kanssa.Ai se eilisiltanen treffiseura teki oharit? Olipa ''kiltisti'' tehty.
Putken päällä ei hirveesti kannata istua. Siin on vakaajat jotka pitää sen suunnassa ja se saattaa niin sanotusti potkaista munille jos tiessä on töyssy.
Itehän sä sen saat nopeemmin kaivettua esille!Teen kanapastasalaattia tänään
Ja käyn katsomassa raketteja
Jännittää
Voisko joku kaivella sen mun uuden vuoden lupaus ketjun ku en muista mitä kaikkea olen jo tähän mennessä lupaillut ja haluan olla sanani mittainen mies.
Lisää on tullut mieleen lupauslistalle, mutta ei niistä sen enempää
Mä nostin sen ketjun.Itehän sä sen saat nopeemmin kaivettua esille!
Ok, ehän mä näissä sun miehissäs pysy enää perässä lainkaan, että kuka on kekä ja missä piti tavata ja tehä mitä...Eiku se eilinen onn vaan selllanen tyyppi....mut nää olis ollu ihan oikeet treffit ihan eri tyypin kanssa.
Itehän sä sen saat nopeemmin kaivettua esille!
Mullon vaan 1 kysymys: Miksi? Nyt se näkee ja muistaa myös mun UV:n lupauksen sille ja mä yritin ettei se muistais sitä.Mä nostin sen ketjun.
Mullon vaan 1 kysymys: Miksi? Nyt se näkee ja muistaa myös mun UV:n lupauksen sille ja mä yritin ettei se muistais sitä.
Tarkota vaan Oon joku ääliömagneetti joka vetää tollasia puoleensa.Päivää, voi paska. Toivottavasti keksit jotakin kivaa.
Miksi aina tulee vastaan näitä vääriä tyyppejä? En tarkoita vain sua.
Mullon vaan 1 kysymys: Miksi? Nyt se näkee ja muistaa myös mun UV:n lupauksen sille ja mä yritin ettei se muistais sitä.
No ei niitä nyt niin paljoo oleOk, ehän mä näissä sun miehissäs pysy enää perässä lainkaan, että kuka on kekä ja missä piti tavata ja tehä mitä...
Mutta ajattele se niin, että Uusi vuosi tuo uudet mahdollisuudet ja paremman ihmisen joka kohtelee oikein alusta saakka, eikä pidä itsestäänselvyytenä tai sellasena jota voi satuttaa tollai...todellisia miehiä on ihan varmasti olemassa.
Et ole ainoa.Tarkota vaan Oon joku ääliömagneetti joka vetää tollasia puoleensa.
Ai..? Emmä totakaan tiiä, kun oon aatellut että sulla on ''sellanen'' kaveri, saunakaveri, joku hevari tai rehulettikaveri?No ei niitä nyt niin paljoo ole