The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
haa,kaikki on jo nukkumassa joten hyvä tilaisuus laittaa tänne vähän miesjuttua harmaana,niin eivät arvaa kuka on ollu asialla.:cool:
eli panssarijuttua laitetaan.Eikä olla tietävinäänkään asiasta aamulla kun toiset herää,häh,hää.;)

ja nyt tutumaan,ötyä.
Putken päällä ei hirveesti kannata istua. Siin on vakaajat jotka pitää sen suunnassa ja se saattaa niin sanotusti potkaista munille jos tiessä on töyssy.
 
Teen kanapastasalaattia tänään :p
Ja käyn katsomassa raketteja :)
Jännittää :ninja:

Voisko joku kaivella sen mun uuden vuoden lupaus ketjun ku en muista mitä kaikkea olen jo tähän mennessä lupaillut ja haluan olla sanani mittainen mies.
Lisää on tullut mieleen lupauslistalle, mutta ei niistä sen enempää :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Teen kanapastasalaattia tänään :p
Ja käyn katsomassa raketteja :)
Jännittää :ninja:

Voisko joku kaivella sen mun uuden vuoden lupaus ketjun ku en muista mitä kaikkea olen jo tähän mennessä lupaillut ja haluan olla sanani mittainen mies.
Lisää on tullut mieleen lupauslistalle, mutta ei niistä sen enempää :whistle:
Itehän sä sen saat nopeemmin kaivettua esille!
 
Eiku se eilinen onn vaan selllanen :whistle::barefoot::oops: tyyppi....mut nää olis ollu ihan oikeet treffit ihan eri tyypin kanssa.
Ok, ehän mä näissä sun miehissäs pysy enää perässä lainkaan, että kuka on kekä ja missä piti tavata ja tehä mitä...


Mutta ajattele se niin, että Uusi vuosi tuo uudet mahdollisuudet ja paremman ihmisen joka kohtelee oikein alusta saakka, eikä pidä itsestäänselvyytenä tai sellasena jota voi satuttaa tollai...todellisia miehiä on ihan varmasti olemassa.(y)
 
Ok, ehän mä näissä sun miehissäs pysy enää perässä lainkaan, että kuka on kekä ja missä piti tavata ja tehä mitä...


Mutta ajattele se niin, että Uusi vuosi tuo uudet mahdollisuudet ja paremman ihmisen joka kohtelee oikein alusta saakka, eikä pidä itsestäänselvyytenä tai sellasena jota voi satuttaa tollai...todellisia miehiä on ihan varmasti olemassa.(y)
:oops: No ei niitä nyt niin paljoo ole:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä