Taitaa elinikä loppua ennen kuin tästä siilistä sais kikkarat?Ei taida onnistua hällä.
Taitaa elinikä loppua ennen kuin tästä siilistä sais kikkarat?Ei taida onnistua hällä.
Syöt namit nyt ja ostat huomenna lisää?Yks sanoo että saa ja toinen että ei niin miten tässä pitäs nyt toimia
Yhistät mun ja softyn viestit ja saat vielä selkeemmän vastauksen, eli Ei saa...Yks sanoo että saa ja toinen että ei niin miten tässä pitäs nyt toimia
Kasvatat kunnon rehuletin ja otat siihen permanentin?Taitaa elinikä loppua ennen kuin tästä siilistä sais kikkarat?
Joka toiselle namille sanot että ollos höveli - teepä hyvää. Ja sitten sille joka toiselle sanot että - sori, ei tänään...?Yks sanoo että saa ja toinen että ei niin miten tässä pitäs nyt toimia
Niin, ei me nyt tukasta aleta riitelemään.ai..? no entäs peruukki?
?
Jos syön muutaman tänää ja sitten jouluna vähän lisää.Pitää syödä niin ettei tule namiähkyällötystä.
Mitä mä nyt oon alkainnut?Miten toi Softy tietää Ak n karvoituksen?
Softy ja Elena pelaa kamu kamua täällä, mutta Softy käy tutkimassa Ak n karvat
Mää en kyllä Elenana alkai!
Dodih, kuulostaa hyvälleJos syön muutaman tänää ja sitten jouluna vähän lisää.Pitää syödä niin ettei tule namiähkyällötystä.
Kun olet Ak n heila, mutta Softy tarkastelee sun pojun karvoitukset.Mitä mä nyt oon alkainnut?
Olen tavannut AK:n.Miten toi Softy tietää Ak n karvoituksen?
Softy ja Elena pelaa kamu kamua täällä, mutta Softy käy tutkimassa Ak n karvat
Mää en kyllä Elenana alkai!
Mua kutsuu pojuksi vain äitini.Kun olet Ak n heila, mutta Softy tarkastelee sun pojun karvoitukset.
Sitä minä vain.
Niin sellasta se elämä o...Kun olet Ak n heila, mutta Softy tarkastelee sun pojun karvoitukset.
Sitä minä vain.
Hahaa, I did too.Mua kutsuu pojuksi vain äitini.
Sitähämminä jo sanoin!Olen tavannut AK:n.
Ei tarvi,on sen verran että pärjää No,rehellisesti en mä itse kaikkia syö että katon tossa et kelle annan mitäkin ja töihinkin vien sitten ensviikolla.Ihan turha olis tänään ollu viedä kun kaikki laahas tänään jotakin niin pöytä oli ihan täynnä suklaarasioita ja juustoja ja suolasia ja kuivakakkuu ym.Dodih, kuulostaa hyvälle
Ja j o s sattuu vahingossa käymään niin että siinä makutestausta tehdessäs meetkin joka toisessa sekaisin että tuleekin joka ensimmäistä niin - vieläpä ehtii huomennakii käydä hakemassa namutäydennystä!
Vaihapa mustat sukat vaikka joulunpunasiinSitähämminä jo sanoin!