The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos syön muutaman tänää ja sitten jouluna vähän lisää.Pitää syödä niin ettei tule namiähkyällötystä.
Dodih, kuulostaa hyvälle(y)

Ja j o s sattuu vahingossa käymään niin että siinä makutestausta tehdessäs meetkin joka toisessa sekaisin että tuleekin joka ensimmäistä niin - vieläpä ehtii huomennakii käydä hakemassa namutäydennystä:)!
 
Arvaas mitäkä:)?

Njoo, tunnustan..ei toi kauppareissu menny tänäänkään ihan putkeen:notworthy:. Tai siis hoksasin mä lapusta jopa kaikki tavarat ja puutokset tuoda mutta sitten mä unohin käydä viisaitten ihmisten kaupassa.

Päivä se on huomennakin(y)

Ja joo:oops:...mä ehdin kahdesti jättään osan kikkuroistani reinon oven väliin ja melko hyvät sävärit tuli kans turvavyöstäkin..



Mutta!
Ollaankos me lomalaisia vai ollaankos me lomalaisia häh täh mitenkäs nyt suu vaan pannaan törröllensä niin :)?!







Ai ni.
Vastaus: ollaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Dodih, kuulostaa hyvälle(y)

Ja j o s sattuu vahingossa käymään niin että siinä makutestausta tehdessäs meetkin joka toisessa sekaisin että tuleekin joka ensimmäistä niin - vieläpä ehtii huomennakii käydä hakemassa namutäydennystä:)!
Ei tarvi,on sen verran että pärjää :D No,rehellisesti en mä itse kaikkia syö että katon tossa et kelle annan mitäkin ja töihinkin vien sitten ensviikolla.Ihan turha olis tänään ollu viedä kun kaikki laahas tänään jotakin niin pöytä oli ihan täynnä suklaarasioita ja juustoja ja suolasia ja kuivakakkuu ym.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä