Jos olisin homo, en ottaisi pieni munaista, kyllä sen pitää tuntua
Viimeksi muokattu:
Heikki Paasonen show.
Ok, mä en tienny että tollasta voi ees ostaa ihan perussuomalaispirkkonen itelleen...kuin tehokas sellanen sitten on ja silläkö voi saada pois karvat myös ''sieltä''?
Olen, luulin sitä vitsiksi.
Olin jo vastaamassa, että luin varmaan väärin kun luin että ison keski..jne...mutta voin kerrankin tulla ilmoittamaan etten lukenutkaan väärin sun viestiä.Ison keskijalan jäljillä
Niin...?
Aikuinen nainen kainostelee.
jos olisit kuka?Jos olisin, en ottaisi pieni munaista, kyllä sen pitää tuntua
jos olisit kuka?
jos olisit kuka?
Mie enNyt sain viestin. Pelkkä suomenkielinen teksti olisi riittänyt.
Kyllä sieki saat.Mie en
Mies sai jo
Onks makkaraperunoissakin joku juhla ateria olemassa?Nyt saa kelvata tälle päivää,on siitä nyt hiukan apua varmaan ettei tarvi viikonloppuna sitten niin paljon.Mut miks ihmisellä öitää olla niin paljon kaikkea paskaa nurkissa siis ei paska paskaa mutta romua.Ku heittäis vaan pois....mut ei.
Nyt tekis mieli makkaraperunoita,epäterveellistä juu mutta mieli tekisi.Mutta jää kun en sen takia lähde mihinkään.Kun ei ole sitä juhla ateriaa
On. Ne tökkii pieniä suomenlippuja makkarapaloihin.Onks makkaraperunoissakin joku juhla ateria olemassa?
Lipun häpäisemistä!On. Ne tökkii pieniä suomenlippuja makkarapaloihin.
No ei ole oikeesti makkaroissa lippujaLipun häpäisemistä!
Nuudelit on hyviä, varsinkin jos laittaa mausteeks jotain tulista maustetta.Tarkotin että ei ole mitään erikoista juhla ruokaa että samoilla nuudeleilla ja broilerisuikaleilla mennään.