no ihahyvin o i s voinu vaikka...vaihtelu virkistää vaimitensemeni
no ihahyvin o i s voinu vaikka...vaihtelu virkistää vaimitensemeni
Kiitti. Halusin jouluun sopivan avattaren.Sinulla on oikein hauska keskustelukuvake
Harvoin mulla mikään ärsyttää, mutta grillit huurussa vois olla hyvä ohjelma, mutta toteutus ontuu ja pahasti.
Yskäkö sulla on vai flunssa ?Onnistuin karistamaan ne unet hitoksiin kun louskutin yskänpuuskassani itteni hereille. Ja sitten ei nukuttanu ollenkaan, oisin voinut vaikka imuroida hilpeenä mutta kuka kumma sitä tuohon aikaan... Onneks edes tuon verran nukuin, ei tässä ole mitään hätää
Kiitos, mikälie räkiksentekele. Enää en kuumeile mutta joku ärsyttävä yskä sivutuotteena.Yskäkö sulla on vai flunssa ?
Halaus & parantumisia.
Toivottavasti lähtee,ärsyttävää tuomonen yskäKiitos, mikälie räkiksentekele. Enää en kuumeile mutta joku ärsyttävä yskä sivutuotteena.
Kait tämä joskus juhannukseksi lähtee
Mä näin unta että olen raskaana. Ja muuta omituista.
Erikoinen? Ei tu nyt sellaista mieleen.Kerroppas joku erikoinen seksiuni
Höh *hali*Pöh,kuuntelin tuota Jarkko Aholaa ja ajattelin mummia & vanhempia siellä jossain ylhäällä ja kyynteleet tuli silmiin
Ei aina huomaa...nii paljon muita asioita mielenpäällä..Olisit sanonu että ei ole
Onko kallis ja sattuuks poistaminen tuolla?Osta sellainen valoimpulssi-karvnpoistaja. Ei se multa ainakaan oo kokonaan karvojenkasvua lopettanut mutta kasvaa paljon ohuempaa ja pehmeämpää haiventa eikä tuu sellaista ikävää raastavaa sänkeä.
Mulla on oik. polven alapuolella mustelma, nilkassa iso mustelma (yritin potkasta leikilläni karatepotkun pojan naaman eessä, mutta jalka osuikin kaapin kulmaan)...Tuosta tuli mielen. Mulla on mustelmia jalassa enkä tiedä mistä ne on tullut.
Harjoituksen puutetta. Mä voin opettaa kungfua.Mulla on oik. polven alapuolella mustelma, nilkassa iso mustelma (yritin potkasta leikilläni karatepotkun pojan naaman eessä, mutta jalka osuikin kaapin kulmaan)...
Mulla on oik. polven alapuolella mustelma, nilkassa iso mustelma (yritin potkasta leikilläni karatepotkun pojan naaman eessä, mutta jalka osuikin kaapin kulmaan)...
Tuo on helppo uskoa.Mulla on kamasutrassa mustavyö
Mull Philipsin perusvempele joka maksoi satasen. Eikä satu, se vain antaa valovälähdyksen. Sitä en tiä, että jos säätää sen liian voimakkaalle ja polttaa nahkansa (samoin kuin auringossa) sattuuko sit.Ei aina huomaa...nii paljon muita asioita mielenpäällä..
Onko kallis ja sattuuks poistaminen tuolla?
Tapellaanko?Mulla on kamasutrassa mustavyö
Aikamoinen mysteeri.Tuosta tuli mielen. Mulla on mustelmia jalassa enkä tiedä mistä ne on tullut.
En ja tuskin tulen saamaan.Päivää.
Oottek saaneet jo tekstarin Suomelta?