The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heräsin ja en saanut unta, niin kävin veskissä tumputtamassa ja sain hommat hoidettua, niin menin takasi sänkyyn, niin tyttöystävä oli hereillä ja se ei saanut unta ja sitten se halusi mulkkua, meinas vähän kuuma tulla ku toisella kierroksella ei ole kovinakaan herkässä, uni tuli kyllä sitten hyvin :)

Havahduit hetkeksi unestasi, möyhit tyynysi kivan pehmoisenpullukaksi, kaappasit kainaloosi hellästi herättämättä tyttiksesi ja jatkoit uniasi entistä makeammin:cautious:..?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Heräsin ja en saanut unta, niin kävin veskissä tumputtamassa ja sain hommat hoidettua, niin menin takasi sänkyyn, niin tyttöystävä oli hereillä ja se ei saanut unta ja sitten se halusi mulkkua, meinas vähän kuuma tulla ku toisella kierroksella ei ole kovinakaan herkässä, uni tuli kyllä sitten hyvin :)
..että mulla oli kuitenki alku ja loppu ihan oikein(y), jee!

..ja jos oikein laveasti katsoo ja tarkastelee niin lähes oikein toi keskiosakin:barefoot:
 
Softy
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Huomenta*haukottelee leuat levällään*...meni sitten yöunet harakoille, pah! Urvahdin puolenyön maita unille kyllä mut sitten heräsin yskänpuuskaan ja kun sen sain ravisteltua itestäni pois niin - kuka oli virkeenäpirteenä häh vaan:cautious:?


Nukahdin sitten vasta joskus puolen neljän maissa:notworthy:...

No, ei hätiä mitiä :). Ipanat ulkona rälläämässäpärräämässä, lunta sataa hiljaksiin..mikäs kiire tässä on? Ei niin mikään :)
Huomenta murunen :) Mitenkäs nuin myöhään nukahit ?:(
 
Viimeksi muokattu:
Ruoka uunissa,possua paprika- kermakastikkeessa. :)

On siivottu ja viety roskat yms roskiin (y)
Itsetehty gluteeniton torttutaikina jääkaaapissa,ekan kerran tein taikinan,saa nähdä onnistuuko tortut :)
Teho aamu ollu :eek:
 
Mulla on tyttöystävälle semmoinen joululahja, että pidän sitä laatikkoa sylissä ja sitten ku se aukaisee sen, niin mun mulkku paljastuu sieltä, siis siinä laatikon pohjassa on reikä.
Kerran tein pitsalaatikolla saman tempun, nukuin muka sohavlla pitsalaatikko sylissä :)
 
Kovasti oli päässä kaikkea että siivois ja muuta mutta ei tässä käynnisty nyt ollenkaa,Mulla menee niin että pitäs heti alottaa kun on ajatellu niin sit saa jotain aikaseksi.Sain mä kyllä tiskit jo veteen asti mutta kun en pidä sitten yhtään tiskaamista.
 
Kovasti oli päässä kaikkea että siivois ja muuta mutta ei tässä käynnisty nyt ollenkaa,Mulla menee niin että pitäs heti alottaa kun on ajatellu niin sit saa jotain aikaseksi.Sain mä kyllä tiskit jo veteen asti mutta kun en pidä sitten yhtään tiskaamista.
Hyvät musat vaan soimaan tai sitten jotain aamulypsyä tms kuuntelemaan niin hommat sujuu huomaamattaan...tai mulla ainakin toimii niin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä