Havahduit hetkeksi unestasi, möyhit tyynysi kivan pehmoisenpullukaksi, kaappasit kainaloosi hellästi herättämättä tyttiksesi ja jatkoit uniasi entistä makeammin..?Haluatko tietää mitä tein puoli neljältä?
Havahduit hetkeksi unestasi, möyhit tyynysi kivan pehmoisenpullukaksi, kaappasit kainaloosi hellästi herättämättä tyttiksesi ja jatkoit uniasi entistä makeammin..?Haluatko tietää mitä tein puoli neljältä?
Havahduit hetkeksi unestasi, möyhit tyynysi kivan pehmoisenpullukaksi, kaappasit kainaloosi hellästi herättämättä tyttiksesi ja jatkoit uniasi entistä makeammin..?
..että mulla oli kuitenki alku ja loppu ihan oikein, jee!Heräsin ja en saanut unta, niin kävin veskissä tumputtamassa ja sain hommat hoidettua, niin menin takasi sänkyyn, niin tyttöystävä oli hereillä ja se ei saanut unta ja sitten se halusi mulkkua, meinas vähän kuuma tulla ku toisella kierroksella ei ole kovinakaan herkässä, uni tuli kyllä sitten hyvin
Mä kävin kylppärissä.Heräsin ja en saanut unta, niin kävin veskissä tumputtamassa ja sain hommat hoidettua, niin menin takasi sänkyyn, niin tyttöystävä oli hereillä ja se ei saanut unta ja sitten se halusi mulkkua, meinas vähän kuuma tulla ku toisella kierroksella ei ole kovinakaan herkässä, uni tuli kyllä sitten hyvin
Huomenta murunen Mitenkäs nuin myöhään nukahit ?Huomenta*haukottelee leuat levällään*...meni sitten yöunet harakoille, pah! Urvahdin puolenyön maita unille kyllä mut sitten heräsin yskänpuuskaan ja kun sen sain ravisteltua itestäni pois niin - kuka oli virkeenäpirteenä häh vaan?
Nukahdin sitten vasta joskus puolen neljän maissa...
No, ei hätiä mitiä . Ipanat ulkona rälläämässäpärräämässä, lunta sataa hiljaksiin..mikäs kiire tässä on? Ei niin mikään
Mä kävin kylppärissä.
Huomenta murunen Mitenkäs uin myöhään nukahit ?
Mulla on vessa erikseen.Kylppärissä minäkin kävin, mutta sanon sitä veskiksi jostain syystä, onhan siellä pönttö, hmmm, nyt mä hoksasin, sanon sitä veskiksi aina silloin ku en oo käyny suihkussa.
Ai rättis vai ? Pudistelee päätäHavahduit hetkeksi unestasi, möyhit tyynysi kivan pehmoisenpullukaksi, kaappasit kainaloosi hellästi herättämättä tyttiksesi ja jatkoit uniasi entistä makeammin..?
Mistä ? Ai eilisestä vai ? Ei tulluTuliko mustelmaa?
Mistä ? Ai eilisestä vai ? Ei tullu
JuuhNii, hyvä ettei tullu
Tuosta tuli mielen. Mulla on mustelmia jalassa enkä tiedä mistä ne on tullut.
Yksi polvessa ja kaksi etureidessä.Jaa-a
Onnistuin karistamaan ne unet hitoksiin kun louskutin yskänpuuskassani itteni hereille. Ja sitten ei nukuttanu ollenkaan, oisin voinut vaikka imuroida hilpeenä mutta kuka kumma sitä tuohon aikaan... Onneks edes tuon verran nukuin, ei tässä ole mitään hätääHuomenta murunen Mitenkäs nuin myöhään nukahit ?
no ihahyvin o i s voinu vaikka...vaihtelu virkistää vaimitensemeniAi rättis vai ? Pudistelee päätä
Hyvät musat vaan soimaan tai sitten jotain aamulypsyä tms kuuntelemaan niin hommat sujuu huomaamattaan...tai mulla ainakin toimii niin.Kovasti oli päässä kaikkea että siivois ja muuta mutta ei tässä käynnisty nyt ollenkaa,Mulla menee niin että pitäs heti alottaa kun on ajatellu niin sit saa jotain aikaseksi.Sain mä kyllä tiskit jo veteen asti mutta kun en pidä sitten yhtään tiskaamista.
Yksi polvessa ja kaksi etureidessä.
AutsTuosta tuli mielen. Mulla on mustelmia jalassa enkä tiedä mistä ne on tullut.