The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla:notworthy:...

Mikäs sun vointi on? Toipilaana tietty menet vielä mutta ethän kuumeile enää? Maistuuko ruoka? Jos oot tuossa sohjossa tallustellut niin toivottavasti kuivin jaloin...
Voi Katti-kulta, älä huolehdi. Sinä oot viimenen ihminen jota kukaan pitäisi täällä välinpitämättömänä. Jos jotain lipsahtaa niin kukaan ei takuulla ajattele että ylimielisyyttäsi huutelet! Sinä muistat aina huolehtia ja kysellä meidän muiden vointia ja kuulumisia
 
Kyllä mulla siivet on ja ne on kotkan, mä vaan nyt niin osaa aatella tollasta tilannetta tapahtuvaks..toki toivon mutta vähän varovasti.
Kotka ei murehdi kynnyksiä. "Hupsis, putosinpas korkealta".

Sinä tai Tinku ette minua usko kun sanon, että ihavvarmasti on olemassa hän jonka kanssa nousta korkeuksiin.
Kynnykset ja lattiamatot lakkaa kiinnostamasta.
 
Voi Katti-kulta, älä huolehdi. Sinä oot viimenen ihminen jota kukaan pitäisi täällä välinpitämättömänä. Jos jotain lipsahtaa niin kukaan ei takuulla ajattele että ylimielisyyttäsi huutelet! Sinä muistat aina huolehtia ja kysellä meidän muiden vointia ja kuulumisia
Aivan ihanaa kun joku sanoo mitä mä ajattelin!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Onpa kiva kun menee tietyn alueen uutisia lukemaan,niin silmille pomppahtaa hautaustoimiston mainos :unsure:
 
...ja näin alkaa taas uusi päivä ja uudet kujeet...kivaa päivää kaikille ja paljon hellyyttä sekä muuta immunmämmynmömmön lässynläätä:barefoot:..

Röyh:cautious:...ohut herkku + kuuma kahvi.:love:
 
Huomenia.

Oli hektinen aamu kun kuopus soitti myöhästyneensä koulubussista ja sit kun tarkoitus oli keittää aamupuuroa niin jotenkin aloinkin valmistella lounasta enkä muistanut edes laittaa kahvia tippumaan ja...


...nymmää istun tän pannun kanssa tähän enkä tee mitään muuta! :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Päivää murut :)

Olipa töissä sekä inhottava & ihana päivä :unsure:;)
Inhottavaa oli mun flunsainen olo :(:confused:
Mukavaa taas oli kun asukas sanoi tykkäävänsä minusta ja halasi kahteen kertaan. :love::love::)

Toi on siis parasta mun työssä, että asukkaat sanoo tykkäävänsä ja halaa :)
 
Päivää murut :)

Olipa töissä sekä inhottava & ihana päivä :unsure:;)
Inhottavaa oli mun flunsainen olo :(:confused:
Mukavaa taas oli kun asukas sanoi tykkäävänsä minusta ja halasi kahteen kertaan. :love::love::)

Toi on siis parasta mun työssä, että asukkaat sanoo tykkäävänsä ja halaa :)
Flunssa täälläkin yhä, meneeköhän tää milloinkaan edes ohi?

Ja ihmekös tuo että tykkäävät. Ja vielä jep siihen että haluksen saaminen on kivaa.
 
Päivää murut :)

Olipa töissä sekä inhottava & ihana päivä :unsure:;)
Inhottavaa oli mun flunsainen olo :(:confused:
Mukavaa taas oli kun asukas sanoi tykkäävänsä minusta ja halasi kahteen kertaan. :love::love::)

Toi on siis parasta mun työssä, että asukkaat sanoo tykkäävänsä ja halaa :)
Hienoo kun sait tollasta palautetta <3

Mulla on flunssa kivasti menossa pois, vaikka ensiks näytti, kuulosti ja tuntui siltä etten pääse tällä vuosituhannella siitä irti. Vielä kun kaikki rohtumat lähtis pois niin oisin ihan tyytyväinen olotilaani.:oops:
 
Flunssa täälläkin yhä, meneeköhän tää milloinkaan edes ohi?

Ja ihmekös tuo että tykkäävät. Ja vielä jep siihen että haluksen saaminen on kivaa.
Höh,sulla vieläkin flunssaa,onpa sitkee :(
Parantumisia.
Juu, inhottava olo tämmöinen. :(

Kiitti,juu halaukset on kyllä ihania :love:
Näillä ihmisillä tulee tykkäämiset & halaukset täydestä sydämestä
 
Hienoo kun sait tollasta palautetta <3

Mulla on flunssa kivasti menossa pois, vaikka ensiks näytti, kuulosti ja tuntui siltä etten pääse tällä vuosituhannella siitä irti. Vielä kun kaikki rohtumat lähtis pois niin oisin ihan tyytyväinen olotilaani.:oops:
Hyvä kun oot parantunut :)
Juu noi asukkaiden palautteet on niin ihania & aitoja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä