Aina kannattaa toivooKyllä mulla siivet on ja ne on kotkan, mä vaan nyt niin osaa aatella tollasta tilannetta tapahtuvaks..toki toivon mutta vähän varovasti.
Viimeksi muokattu:
Aina kannattaa toivooKyllä mulla siivet on ja ne on kotkan, mä vaan nyt niin osaa aatella tollasta tilannetta tapahtuvaks..toki toivon mutta vähän varovasti.
Voi Katti-kulta, älä huolehdi. Sinä oot viimenen ihminen jota kukaan pitäisi täällä välinpitämättömänä. Jos jotain lipsahtaa niin kukaan ei takuulla ajattele että ylimielisyyttäsi huutelet! Sinä muistat aina huolehtia ja kysellä meidän muiden vointia ja kuulumisiaNo jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla...
Mikäs sun vointi on? Toipilaana tietty menet vielä mutta ethän kuumeile enää? Maistuuko ruoka? Jos oot tuossa sohjossa tallustellut niin toivottavasti kuivin jaloin...
Kotka ei murehdi kynnyksiä. "Hupsis, putosinpas korkealta".Kyllä mulla siivet on ja ne on kotkan, mä vaan nyt niin osaa aatella tollasta tilannetta tapahtuvaks..toki toivon mutta vähän varovasti.
Aivan ihanaa kun joku sanoo mitä mä ajattelin!Voi Katti-kulta, älä huolehdi. Sinä oot viimenen ihminen jota kukaan pitäisi täällä välinpitämättömänä. Jos jotain lipsahtaa niin kukaan ei takuulla ajattele että ylimielisyyttäsi huutelet! Sinä muistat aina huolehtia ja kysellä meidän muiden vointia ja kuulumisia
Mutt sitten on se toinenkin sanonta: Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.Kotka ei murehdi kynnyksiä. "Hupsis, putosinpas korkealta".
Sinä tai Tinku ette minua usko kun sanon, että ihavvarmasti on olemassa hän jonka kanssa nousta korkeuksiin.
Kynnykset ja lattiamatot lakkaa kiinnostamasta.
Rakkaus on tätä. Ei siin mietitä voittoa tai häviötä.Mutt sitten on se toinenkin sanonta: Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
ja nyt nukkumaan..ois pitänyt olla jo....
"vakava keuhkoastma tai krooninen obstruktiivinen keuhkosairaus" oli vasta-aiheinen - siis ei saa edes kokeilla, ei saa käyttää tuossa tapauksessa - ja olihan muitaki vasta-aiheuta pitkä lista!
Maissia ja fosfaattia yliannos pelkästään pillereistä
Flunssa täälläkin yhä, meneeköhän tää milloinkaan edes ohi?Päivää murut
Olipa töissä sekä inhottava & ihana päivä
Inhottavaa oli mun flunsainen olo
Mukavaa taas oli kun asukas sanoi tykkäävänsä minusta ja halasi kahteen kertaan.
Toi on siis parasta mun työssä, että asukkaat sanoo tykkäävänsä ja halaa
Hienoo kun sait tollasta palautetta <3Päivää murut
Olipa töissä sekä inhottava & ihana päivä
Inhottavaa oli mun flunsainen olo
Mukavaa taas oli kun asukas sanoi tykkäävänsä minusta ja halasi kahteen kertaan.
Toi on siis parasta mun työssä, että asukkaat sanoo tykkäävänsä ja halaa
Höh,sulla vieläkin flunssaa,onpa sitkeeFlunssa täälläkin yhä, meneeköhän tää milloinkaan edes ohi?
Ja ihmekös tuo että tykkäävät. Ja vielä jep siihen että haluksen saaminen on kivaa.
Hyvä kun oot parantunutHienoo kun sait tollasta palautetta <3
Mulla on flunssa kivasti menossa pois, vaikka ensiks näytti, kuulosti ja tuntui siltä etten pääse tällä vuosituhannella siitä irti. Vielä kun kaikki rohtumat lähtis pois niin oisin ihan tyytyväinen olotilaani.
Uskaltaisko sille koittaa soittaa?Päivää
Majuri ei ole sairaalassa.
Mä soitan.Uskaltaisko sille koittaa soittaa?