Softy
Niinpä. Mä tiedän nimen.Jos on paremmilla mailla niin ei varmaan omaisetkaan tajua vastata. Jos puhelin edes olisi enää käytössäkään.
Tietääkö kukaan hänen nimeään että jos lehdessä on ollu ilmoitusta?
Niinpä. Mä tiedän nimen.Jos on paremmilla mailla niin ei varmaan omaisetkaan tajua vastata. Jos puhelin edes olisi enää käytössäkään.
Tietääkö kukaan hänen nimeään että jos lehdessä on ollu ilmoitusta?
Kerrothan jos saat jotain tietää majurista ?Niinpä. Mä tiedän nimen.
Kerron jos saan tietää. Ajattelin pitäskö ottaa yhteys majurin feissarikaveriin.Kerrothan jos saat jotain tietää majurista ?
Juu omaiset ei välttämättä vastaa viesteihin,jos jotain on sattunut
Tuotakin olen ajatellut.Päivää kettinkiin.
Voihan se olla, että majuri on vaik osastolla mis ei saa pitää puhelinta päällä?
Toivotaan vaikkapa näin.
Höpsistä...sä mitään väärin tehnyt....onkin tosi pönttö olo nyt...pitäis vissiin opetella pölähtäessään hiukan tsekkaamaan ja lukemaan ja aistimaan ilmapiiriä..etten tuu tollopäisenä riekkumaan kuten aina....
No jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla...Höpsistä...sä mitään väärin tehnyt.
Mä oon ainakin niin väsy ettei kahvikaan virkistä ja tässä nyt oikein nukkumaankaan vielä viittis mennä kun sitten herää kahen aikaan yöllä ihmettelemään maailmanmenoa.
Ilo ja rakkaus on kaks semmoista asiaa joita maailmassa ei voi olla liikaa....onkin tosi pönttö olo nyt...pitäis vissiin opetella pölähtäessään hiukan tsekkaamaan ja lukemaan ja aistimaan ilmapiiriä..etten tuu tollopäisenä riekkumaan kuten aina....
Njoo...Ilo ja rakkaus on kaks semmoista asiaa joita maailmassa ei voi olla liikaa.
Flunssa alkaa mennä onneks pois...ei tarvinnut tänään kävellä sohjossa kun ei tuolla oo lunta enää kuin pieninä kasoina siellä täällä...No jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla...
Mikäs sun vointi on? Toipilaana tietty menet vielä mutta ethän kuumeile enää? Maistuuko ruoka? Jos oot tuossa sohjossa tallustellut niin toivottavasti kuivin jaloin...
Niin,vois ehkä kysäistä josko tietäisi.Kerron jos saan tietää. Ajattelin pitäskö ottaa yhteys majurin feissarikaveriin.
Toivottavasti niinPäivää kettinkiin.
Voihan se olla, että majuri on vaik osastolla mis ei saa pitää puhelinta päällä?
Toivotaan vaikkapa näin.
Höpsis,oo vaan ihtes ja riehkase rauhas...onkin tosi pönttö olo nyt...pitäis vissiin opetella pölähtäessään hiukan tsekkaamaan ja lukemaan ja aistimaan ilmapiiriä..etten tuu tollopäisenä riekkumaan kuten aina....
Hyvä kun on otettaan irrottamassa.Flunssa alkaa mennä onneks pois...ei tarvinnut tänään kävellä sohjossa kun ei tuolla oo lunta enää kuin pieninä kasoina siellä täällä...
Ääni on jo oma, eikä muistuta äänenmurroksessa olevaa teinipoikaa enää. ja ruokahalu, no se nyt on mikä on, mutta söin mä tänään broilerikebakon, kahta eri salaattia ja riisiä...annoksesta jäi puolet syömättä mutta yritys hyvä 10
Joo ihmeen kuivana mä tulin himatölliin tänään, housuille oli roiskunut kuraa mutta äkkiäkös nuo koneessa puhtaaks saa.Hyvä kun on otettaan irrottamassa.
Nää kelit nyt on mitä on, tosi petollisia. Ja märkiä vaatteita riittää kuivatettaviksi, vaikkei oliskaan ite saanut niitä roiskiessaan vettävaluviksi, tää kosteus kun vaan tulee ihan kaiken läpi...mieluummin sais olla pakkasta ja kuivaa keliä
..no emmää kukaan muukaan osaa olla niin - ota tai jätä...Höpsis,oo vaan ihtes ja riehkase rauhas
..no emmää kukaan muukaan osaa olla niin - ota tai jätä...