The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Isäukot on kivoja ja kultaisia.
Etenkin semmoiset jotka ei kertakaikkiaan malta olla eläkkeellä vaan tekevät "free-lancerina" kaikenmoisia "pieniä" urakoita. Niinku tänään isikullalla oli sit hommana vetää parikytä metriä maakaapelia valotolpalle sillai siististi ja näppärästi suojaputkessa betonilaattojen alla olevaan asennushiekkaan.

Paitti että yhden laatan irrotettuaan hän tajusi, että nää isot ja paksut laatat muuten painaa ihamperkeleesti eikä näit yli seittemänkymppinen selkävaivainen yksin liikuttele mihinkään, joten oliskohan poika maisemissa ja vapaana?

Joten koittakaas arvata mitä olen tehny tämän päivän. Arvasitte ihan oikein. Piti olemani loppukuu ilman pisaraakaan, mutta nyt muutama sihijuoma on ihan paikallaan eikä se tunnu lainkaan ryyppäämiseltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Terppa ja sujuvat uuden viikon aloituskuviot :)!

Ulkoelo on yhtä mössönsössöä, hyvä kun pääsee reinolla liikenteeseenkään kun meinaa humpsahtaa loskapjaiskoon kokonaan tällä rallipolulla...mutta villasukat pelastavat päivän ja toisenkin - ei kuules ole varpaat märkinä eikä kylminä mulla eikä ipanoilla jotka ihan vapaaehtoisesti ovat semmoisiin hypänneet...muutoinhan tietysti ulos pukeudutaan sitten mitensattuuhoksaamaan :D...


Joulututtaako vielä ketään tässä vaiheessa? Mulla pitäs olla hepulitärinät melkolailla kohdillaan kutakuinkin nyt mutta....nääh, e oo näkynynnä:unsure::barefoot:. Talossakin aivan liian...raihallista tilipitappa- meininkiä ipanoitten osalta:confused:...vaikka oon suntin suulle nostanu joululeffatkin, jopa sen legendaarisen Noitarummunkin...!


Mitäs nyt sitten?:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
...onkin tosi pönttö olo nyt:notworthy:...pitäis vissiin opetella pölähtäessään hiukan tsekkaamaan ja lukemaan ja aistimaan ilmapiiriä..etten tuu tollopäisenä riekkumaan kuten aina....
Höpsistä...sä mitään väärin tehnyt. :)
Mä oon ainakin niin väsy ettei kahvikaan virkistä ja tässä nyt oikein nukkumaankaan vielä viittis mennä kun sitten herää kahen aikaan yöllä ihmettelemään maailmanmenoa.o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Höpsistä...sä mitään väärin tehnyt. :)
Mä oon ainakin niin väsy ettei kahvikaan virkistä ja tässä nyt oikein nukkumaankaan vielä viittis mennä kun sitten herää kahen aikaan yöllä ihmettelemään maailmanmenoa.o_O
No jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla:notworthy:...

Mikäs sun vointi on? Toipilaana tietty menet vielä mutta ethän kuumeile enää? Maistuuko ruoka? Jos oot tuossa sohjossa tallustellut niin toivottavasti kuivin jaloin...
 
No jotain tilannetajua nyt ois voinu kyllä olla:notworthy:...

Mikäs sun vointi on? Toipilaana tietty menet vielä mutta ethän kuumeile enää? Maistuuko ruoka? Jos oot tuossa sohjossa tallustellut niin toivottavasti kuivin jaloin...
Flunssa alkaa mennä onneks pois...ei tarvinnut tänään kävellä sohjossa kun ei tuolla oo lunta enää kuin pieninä kasoina siellä täällä...
Ääni on jo oma, eikä muistuta äänenmurroksessa olevaa teinipoikaa enää.:oops::oops: ja ruokahalu, no se nyt on mikä on, mutta söin mä tänään broilerikebakon, kahta eri salaattia ja riisiä...annoksesta jäi puolet syömättä mutta yritys hyvä 10(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Flunssa alkaa mennä onneks pois...ei tarvinnut tänään kävellä sohjossa kun ei tuolla oo lunta enää kuin pieninä kasoina siellä täällä...
Ääni on jo oma, eikä muistuta äänenmurroksessa olevaa teinipoikaa enää.:oops::oops: ja ruokahalu, no se nyt on mikä on, mutta söin mä tänään broilerikebakon, kahta eri salaattia ja riisiä...annoksesta jäi puolet syömättä mutta yritys hyvä 10(y)
Hyvä kun on otettaan irrottamassa.
Nää kelit nyt on mitä on, tosi petollisia. Ja märkiä vaatteita riittää kuivatettaviksi, vaikkei oliskaan ite saanut niitä roiskiessaan vettävaluviksi, tää kosteus kun vaan tulee ihan kaiken läpi...mieluummin sais olla pakkasta ja kuivaa keliä(y)

Kato kun lähti käpälistä ennenaikasesti:D...
Ruokahalus korjaantuu kans ajastaan, syöt sitä mikä maistuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hyvä kun on otettaan irrottamassa.
Nää kelit nyt on mitä on, tosi petollisia. Ja märkiä vaatteita riittää kuivatettaviksi, vaikkei oliskaan ite saanut niitä roiskiessaan vettävaluviksi, tää kosteus kun vaan tulee ihan kaiken läpi...mieluummin sais olla pakkasta ja kuivaa keliä(y)
Joo ihmeen kuivana mä tulin himatölliin tänään, housuille oli roiskunut kuraa mutta äkkiäkös nuo koneessa puhtaaks saa.:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä