Sinua huijataksesihan toi keksintö on olemassa.juu en suosittele...kissat tuoksuvat ihanille mutta märkä kissa löyhkää pahalle
Ainii... sun mielestä mä aina onnistun jotenkin rakastamaan väärin...ja mä olen sanonut muistaakseni just sulle aikasemminkin tämän saman asian, eli ei meitä naisia tartte ymmärtää kuhan rakastatte...se riittää meille
Luitko ajatukseni?Haluaisiko kukaan osallistua ruokahaasteeseen?
Haluaisiko kukaan osallistua ruokahaasteeseen?
Emmä oo niin sanonut että sä rakastat väärin?Ainii... sun mielestä mä aina onnistun jotenkin rakastamaan väärin.
Jos sinä menet aamulla kylppäriin ja meikkaat, niin en minä sano, että huijaat ja yrität näyttää paremmalta kuin oletkaan.
Jos minä kömmin aamuyöllä kotiin ja mulla on maailman paras selitys niin minä mukamas huijaan ja yritän näyttää paremmalta kuin olen?
Mä olen sentään nähny vaivaa hyvän selityksen suhteen ja sulla menee meikkaamiset ihan rutiinilla?
Väärin rakastettu.
?Määää!
Kunhan haasteen idea on syödä paljon hyvä ruokaa.
Luitko ajatukseni?
Ajattelin tuota vähän aikaa sitten.
Määää!
Kunhan haasteen idea on syödä paljon hyvä ruokaa.
Miten ois jotain mitä tein itse. Alusta asti. Pakasterehut ja säilykeherneeet tai kurkkupikkelssi sun muut oi sallitaan mutta valmisruoia, grilliherkkuja ja eineksiä ei.Haluatko valita aiheen?
Et olekaan.Emmä oo niin sanonut että sä rakastat väärin?
Miten ois jotain mitä tein itse. Alusta asti. Pakasterehut ja säilykeherneeet tai kurkkupikkelssi sun muut oi sallitaan mutta valmisruoia, grilliherkkuja ja eineksiä ei.
Eikö se oo sit sen murhe eikä sun?päätön jää ruokahaasteesta automaattisesti ulos, koska oon sen estolistalla
Öö, mitä
Eikö se oo sit sen murhe eikä sun?
Eikö se oo sit sen murhe eikä sun?