The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikäkun mun piti olla jo menossa*ufopääkkönen*!!!
Jestas...se on sitteniinettä täällä on kohtsiltään iltawillit ja mä hilpasen nytjustiinsa kauppaan viipottamaan*kiskoo kenkiä kinttuihin* ja varmaan myös töllöilemään mutta...


Pehmeetä iltaa sulle:love:...keekoile ja äksäilerötköile pitkin pituuttas just niinku haluut :)
 
..ja mä olen sanonut muistaakseni just sulle aikasemminkin tämän saman asian:barefoot::barefoot:, eli ei meitä naisia tartte ymmärtää kuhan rakastatte:unsure:...se riittää meille :oops:
Ainii... sun mielestä mä aina onnistun jotenkin rakastamaan väärin.

Jos sinä menet aamulla kylppäriin ja meikkaat, niin en minä sano, että huijaat ja yrität näyttää paremmalta kuin oletkaan.
Jos minä kömmin aamuyöllä kotiin ja mulla on maailman paras selitys niin minä mukamas huijaan ja yritän näyttää paremmalta kuin olen?

Mä olen sentään nähny vaivaa hyvän selityksen suhteen ja sulla menee meikkaamiset ihan rutiinilla?

Väärin rakastettu.
 
Ainii... sun mielestä mä aina onnistun jotenkin rakastamaan väärin.

Jos sinä menet aamulla kylppäriin ja meikkaat, niin en minä sano, että huijaat ja yrität näyttää paremmalta kuin oletkaan.
Jos minä kömmin aamuyöllä kotiin ja mulla on maailman paras selitys niin minä mukamas huijaan ja yritän näyttää paremmalta kuin olen?

Mä olen sentään nähny vaivaa hyvän selityksen suhteen ja sulla menee meikkaamiset ihan rutiinilla?

Väärin rakastettu.
Emmä oo niin sanonut että sä rakastat väärin?o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä