The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ooteko muuten suunitellu jo jouluruokia vai suunniteletteko ollenkaan ?

Kaipa sitä tulee ostettua/ tehtyä riisipuuro, pieni joulukinkku jos löytyy n 2 kg kokoinen, Karjalanpaisti & potut,rosolli ja laatikot, jotain kalaa,juustoa & jotain patonkia tai keksejä ja konvehteja.
Vähän joulutorttuja & piparia.
 
Ooteko muuten suunitellu jo jouluruokia vai suunniteletteko ollenkaan ?

Kaipa sitä tulee ostettua/ tehtyä riisipuuro, pieni joulukinkku jos löytyy n 2 kg kokoinen, Karjalanpaisti & potut,rosolli ja laatikot, jotain kalaa,juustoa & jotain patonkia tai keksejä ja konvehteja.
Vähän joulutorttuja & piparia.
Hei nyt on marraskuu!
Ei oo juu suunniteltu jouluruokia vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ooteko muuten suunitellu jo jouluruokia vai suunniteletteko ollenkaan ?

Kaipa sitä tulee ostettua/ tehtyä riisipuuro, pieni joulukinkku jos löytyy n 2 kg kokoinen, Karjalanpaisti & potut,rosolli ja laatikot, jotain kalaa,juustoa & jotain patonkia tai keksejä ja konvehteja.
Vähän joulutorttuja & piparia.
En o suunnitellut. Ei tartte.
Jos tarve vaatii niin teen kotijuuston kummitädin ohjeella.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Kais
Ooteko muuten suunitellu jo jouluruokia vai suunniteletteko ollenkaan ?

Kaipa sitä tulee ostettua/ tehtyä riisipuuro, pieni joulukinkku jos löytyy n 2 kg kokoinen, Karjalanpaisti & potut,rosolli ja laatikot, jotain kalaa,juustoa & jotain patonkia tai keksejä ja konvehteja.
Vähän joulutorttuja & piparia.
Oikeesti, en oo edes aatellu ollenkaan. Eilen kun kävin kaupassa ni olin että mitäkummaa?? kun hyllyt tursus joulusuklaita ja - kalentereita ja jotain joululehtiäkin....jaaaa mitä tällä ny tapahtuu*ufopääkkönen*???!!

Hittolainen, missä välissä tuo yks oli taas hipsiny ulos ilman että mä hoksasin niin mitn:unsure::notworthy:..
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Kais
Ooteko muuten suunitellu jo jouluruokia vai suunniteletteko ollenkaan ?

Kaipa sitä tulee ostettua/ tehtyä riisipuuro, pieni joulukinkku jos löytyy n 2 kg kokoinen, Karjalanpaisti & potut,rosolli ja laatikot, jotain kalaa,juustoa & jotain patonkia tai keksejä ja konvehteja.
Vähän joulutorttuja & piparia.
Jouluruuissa on se hyvä kun niitä ei tartte suunnitella, ne on aina ne samat. Meillä laatikot ja kalaa ym lisukkeet (rosolli jne). :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oikeesti, en oo edes aatellu ollenkaan. Eilen kun kävin kaupassa ni olin että mitäkummaa?? kun hyllyt tursus joulusuklaita ja - kalentereita ja jotain joululehtiäkin....jaaaa mitä tällä ny tapahtuu*ufopääkkönen*???!!

Hittolainen, missä välissä tuo yks oli taas hipsiny ulos ilman että mä hoksasin niin mitn:unsure::notworthy:..
Yhä aiemmin vaan kaupat aloittaa jouluherkkujen / koristeiden myynnin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Tuntuu jotkut suunnittelevan jo monta kuukautta aiemmin noita joulueväitä :D:D
Varmaan jotain trendien perässä juoksijoita, että pitäs aina keksiä jotain uutta. Mitä muuten sitä pitäs suunnitella, kyllä jouluun kaikilla yleensä kuuluu ne omat perinteet samoine ruokineen.. Mikä joulu se on jos ne aina vaihtuu. HÖH. :mad: :cool:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Varmaan jotain trendien perässä juoksijoita, että pitäs aina keksiä jotain uutta. Mitä muuten sitä pitäs suunnitella, kyllä jouluun kaikilla yleensä kuuluu ne omat perinteet samoine ruokineen.. Mikä joulu se on jos ne aina vaihtuu. HÖH. :mad:
Totta, saattaapa olla :D
Kyllä meillä on yleensä ne perinteiset jouluruuat,tosin kalaa on ehkä vähemmän.
Mutta kukin tyylillään, vaikka rähmällään :D:D
 
Totta, saattaapa olla :D
Kyllä meillä on yleensä ne perinteiset jouluruuat,tosin kalaa on ehkä vähemmän.
Mutta kukin tyylillään, vaikka rähmällään :D:D
Juu, jokainen tyylillään. Ja varmasti jotkut nauttii kun keksivät jotain uutta ruokaa joka jouluun. Jos on vaikka paljon porukkaa koolla niin hyvin ymmärtää vouhotuksen, meillä ei ole.
Minun uutta on vain korkeintaan uusi joulukoriste joka vuosi.
Olen vähän konservatiivinen tässä suhteessa.
kuusenkin pitää olla aina täydellinen.. sellanen mihin olen tottunut siis..heh.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Heimoi pitkästä aikaa ja pahoittelut tutuille, että en ole vastallut wassassa etc. tai muutenkaan ollut kovin vastaanottavalla mielellä kun olette ottaneet yhteyttä.:unsure:

Elämä riepottelee, ja on ollut hetkitäin erittäin haastavaa monkinkin tavoin. Jotenkin mulla on tapana näköjään vetäytyä pois kun mulla menee huonosti: en halua olla ilonpilaaja tai olla mitenkään vaivaksi. Pyrin vain keskittämään kaiken tarmoni selviytymiseen ja siihen, että jaksan ennen kaikkea olla hyvä ja läsnä oleva äiti ja hoitaa työt summuut.

Että sellasta.:coffee:
Mä nyt kuitenkin tulin tänne perjantaitani viettämään (tai ainakin pällistelemään teidän kirjoituksia - tiiä osaako täällä enää häröillä siihen tapaan kuin ennen vanhaan :sneaky::oops:)
Huomenna ei ole töitä, saa nukkua pitkään ja sillee, jee.

Jospa avais juutuupin, sitäkään oo tullu tehtyä aikoihin.:coffee:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä