The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heimoi pitkästä aikaa ja pahoittelut tutuille, että en ole vastallut wassassa etc. tai muutenkaan ollut kovin vastaanottavalla mielellä kun olette ottaneet yhteyttä.:unsure:

Elämä riepottelee, ja on ollut hetkitäin erittäin haastavaa monkinkin tavoin. Jotenkin mulla on tapana näköjään vetäytyä pois kun mulla menee huonosti: en halua olla ilonpilaaja tai olla mitenkään vaivaksi. Pyrin vain keskittämään kaiken tarmoni selviytymiseen ja siihen, että jaksan ennen kaikkea olla hyvä ja läsnä oleva äiti ja hoitaa työt summuut.

Että sellasta.:coffee:
Mä nyt kuitenkin tulin tänne perjantaitani viettämään (tai ainakin pällistelemään teidän kirjoituksia - tiiä osaako täällä enää häröillä siihen tapaan kuin ennen vanhaan :sneaky::oops:)
Huomenna ei ole töitä, saa nukkua pitkään ja sillee, jee.

Jospa avais juutuupin, sitäkään oo tullu tehtyä aikoihin.:coffee:
Moikka pitkästä aikaa. :)
Toivottavasti nyt elämä sujuu paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Juu, jokainen tyylillään. Ja varmasti jotkut nauttii kun keksivät jotain uutta ruokaa joka jouluun.
Ja jos on paljon porukkaa, meillä ei ole.
Minun uutta on vain korkeintaan joku uusi joulukoriste aina joka vuosi.
Olen vähän konservatiivinen tässä suhteessa. kuusen pitää olla aina täydellinen.. heh.
(y) ja kalaa pitää olla joulupöydässä paljon, lihaa ei niinkään ja mun puolesta kinkkua ei tarvi ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikka pitkästä aikaa. :)
Toivottavasti nyt elämä sujuu paremmin.
Vielä taitaa olla matkaa, mutta täytyy yrittää keskittyä asioihin mitkä ovat hyvin - yritettävä ymmärtää, että joihinkin asioihin ei vaan voi vaikuttaa, ja loppujen lopuksi: tarviiko edes voida?
Kun on yksi elämä, pitäisi elää keskittyen niihin asioihin mitkä ovat hyvin. Ei kurjuuden maksimointi oikein auta mitään tai ketään.
Ei tässä nyt elämä ole kenelläkään loppumassa, terveys on itseasiassa oikein hyvällä tolalla lapsosilla, mamalla nuppi välillä hakee ja ihmettelee.:alien::D
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Kais
Että sellasta.:coffee:
Mä nyt kuitenkin tulin tänne perjantaitani viettämään (tai ainakin pällistelemään teidän kirjoituksia - tiiä osaako täällä enää häröillä siihen tapaan kuin ennen vanhaan :sneaky::oops:)
Huomenna ei ole töitä, saa nukkua pitkään ja sillee, jee.

Jospa avais juutuupin, sitäkään oo tullu tehtyä aikoihin.:coffee:
Moikka moi, laitas pileet pystyyn! :rolleyes:
 
(y) ja kalaa pitää olla joulupöydässä paljon, lihaa ei niinkään ja mun puolesta kinkkua ei tarvi ollenkaan.
Mmmjoo, kalaa ja kinkkua täälläkin on oltava:)

..mä en nytkyllä jaksa etes aatellakaan nuita jouluruokia kun oon tosta syömisestä vielä ihan tyytyväisenä:oops:


Ehkä eniten ootan vaan sitä kiireettömyyttä ja rauhaa ja ihanvaanolemista:love:...ja oi ja voi, toivottavasti satais lunta:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mmmjoo, kalaa ja kinkkua täälläkin on oltava:)

..mä en nytkyllä jaksa etes aatellakaan nuita jouluruokia kun oon tosta syömisestä vielä ihan tyytyväisenä:oops:


Ehkä eniten ootan vaan sitä kiireettömyyttä ja rauhaa ja ihanvaanolemista:love:...ja oi ja voi, toivottavasti satais lunta:love:!
Mullakin on kupu täynnä iltapalan takia niin ajatuksissa ei nyt vielä toistaseks ole muita ruokia kuin nuo joulukalat:coffee:
Lunta mäkin toivon, ois ees sen verran että maa olis valkonen ja kyllä puissakin sais oma lumikuorrutus olla taikka latistuu äkkiä tunnelma ainakin päivällä aina kun ikkunasta ulos vilkasee:unsure::notworthy:
 
Vielä taitaa olla matkaa, mutta täytyy yrittää keskittyä asioihin mitkä ovat hyvin - yritettävä ymmärtää, että joihinkin asioihin ei vaan voi vaikuttaa, ja loppujen lopuksi: tarviiko edes voida?
Kun on yksi elämä, pitäisi elää keskittyen niihin asioihin mitkä ovat hyvin. Ei kurjuuden maksimointi oikein auta mitään tai ketään.
Ei tässä nyt elämä ole kenelläkään loppumassa, terveys on itseasiassa oikein hyvällä tolalla lapsosilla, mamalla nuppi välillä hakee ja ihmettelee.:alien::D
Ollaan sitä niin syvällistä ja filosofista että.
twerkkaa, twerkkaa!! :eek: (sain tosta sanastakin jo ärsyttävää kutinaa, mutta tein sen vain sun vuoksi. luontoni vastaisesti)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä