Kusit jaloillesi?Miks mun varpaani ovat nyt märät?
Kusit jaloillesi?Miks mun varpaani ovat nyt märät?
Upotit ne vahingossa vessanpyttyyn? Vai kävikö kisu sunkin luona mesoomassa?Miks mun varpaani ovat nyt märät?
Upotit ne vahingossa vessanpyttyyn? Vai kävikö kisu sunkin luona mesoomassa?
..tuota..onko ihavvarmasti loppuunajateltu toive..Iltaa!
Potaatit kiehuvat. Ne pitää vielä kuoria ja survoa ja yön yli imeltymään uunin. Sauna on lämmin ja neitokaiset löylyttelevät, seuraavaksi meidän vuoro. Sit pitäisi päivällinen väsätä (paistettua maksaa ja sipulia) valkosipuliperunat onneksi ovat jo uunissa. Enkä mä jaksaisi enää mitään! Äääääää! Ois klooniarmeija paikallaan.
Meillä miehillä on syntymälahjana semmoinen anatominen pippeliksi kutsuttu keksintö jolla ny yleensä ei ole muuta virkaa kuin varmistaa se, että ei tarvitse pissiä omille varpailleen.Kusit jaloillesi?
Ite olen keksiny kyllä muutaki virkaa kuin kussa omille jaloilleenMeillä miehillä on syntymälahjana semmoinen anatominen pippeliksi kutsuttu keksintö jolla ny yleensä ei ole muuta virkaa kuin varmistaa se, että ei tarvitse pissiä omille varpailleen.
Hirveetä paskaa
Mitä sitteHirveetä paskaa
Sori!
Sinä oletkin nero!Ite olen keksiny kyllä muutaki virkaa kuin kussa omille jaloilleen
Ei mitäänMitä sitte
Sitä kakssenttistä ei saa oikein laitettua kumpaankaan lahkeeseen ko se heiluu sielä välissä vain.Sinä oletkin nero!
Nytkin kun olen lähdössä nurkkabaariin niin joudun miettimään, että kumpaan lahkeeseen ton laittais?
Aina tietty vasempaan mut vaihtelu vois joskus virkistää?
Kummallista, kun ei yhtään paremmaksi muutu. Miten kehkotautiset jaksaa, kun ei terveetkään? Kauka määräsi kynnysarvon viimeksi?http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmanlaatu
Nyt näyttää olevan Helsingissä punaisella, siis huono
Kiitti vaan. Nyt mun pitää miettiä tätäkin.Sitä kakssenttistä ei saa oikein laitettua kumpaankaan lahkeeseen ko se heiluu sielä välissä vain.
Mene vainKiitti vaan. Nyt mun pitää miettiä tätäkin.
Nyt en voi lähteä baariin ennen kuin olen ongelman ratkaissut.