The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
:notworthy:...tää tietää kyllä..ja kiitos:)...nyt on vaan ollunna vauhtikiirettä päällä mutta helpottaa. Nää verenvuotoilut kyllä kertoo mulle aika tehokkaasti että meen liika tiukilla (työkamutki tossa jotain mukamas huomannu...) joten höllään o i k e e s t i tahtia. Kun - eihän se edes kannata :)
https://www.finavia.fi/fi/tiedottaminen/ajankohtaista/2016/tasta-on-kysymys-lentokoneiden-jaanpoistossa/

Mitä se tarkalleenottaen on?
 
Kurjaa... tiedän tuon. Ei kestä yhtään niitä nenäsumutteita, kun alkaa ontelot vuotamaan verta.

Ajatko ehkä liian lähellä toista autoa liikenteessä? Kokeile joskus lähteä reilusti aikaisemmin auton rattiin niin, ettei ole muita liikenteessä. Olisi kiva kuulla, onko sillä YHTÄÄN merkitystä. Sillä aineella, mitä tuulilasiin täytyy ruikkia, on suurikin merkitys, vaikkei sitä noteeratakaan. Millä aineella niitä siipiä putsattiin...? Tuskinpa sitäkään kannattaa hengitellä?
Äää, joo noi nenäsumutteet on kans ihan...kökkösiä. Ja pumpuli! Mä oon niin sille allerginen eli tasan tamponoin nessuni jotenki muuten kuin sillä.

Aikoihin ei oo muuten vuotanutkaan. Mutta silloin kun yllättää niin...no heittäytyy haasteelliseks heti.

Mulla ei kyllä - itteni mielestä:notworthy: - oo tapana roikkua hirveen lähellä toisen puskuria liikenteessä. Turvaväli on aina kuitenkin turvaväli, toki tulee tilanteita että se kutistuu mutta se maltti ja tarkkailu ja fokusoituminen(y)

En oo ainakaan ite yhdistäny että toi pissipojan aine ois vaikuttamassa mutta onhan kaikki mahdollista. Nyt vaan merkit on kallevillellään vain tähän liialliseen kiireeseen...
 
Ai nii... taloyhtiön remontti etenee.
Ny on partsin vastamaalatusta ja rappausroiskeilla töhritystä puukaiteesta taas suojattu metrin pätkä!
Ei niit töhryjä mun mielestä tarttis suojata ja jos tarttee niin kait sit vois suojata koko kaiteen?

Niin ja partsin ovet tullaan maalaamaan. Siis ne ovet joissa ei ollut mitään maalaustarvetta ennenkuin ne peittyivät ikkunamaaliroiskeisiin ja rappausroiskeisiin.

Mä rakastan työntekoa niin paljon, että voisin istua ja katsoa sitä vaikka koko päivän. Mutta tän rempan satunnainenkin tarkkailu saa mut voimaan pahoin.
 
vierailija
Äää, joo noi nenäsumutteet on kans ihan...kökkösiä. Ja pumpuli! Mä oon niin sille allerginen eli tasan tamponoin nessuni jotenki muuten kuin sillä.

Aikoihin ei oo muuten vuotanutkaan. Mutta silloin kun yllättää niin...no heittäytyy haasteelliseks heti.

Mulla ei kyllä - itteni mielestä:notworthy: - oo tapana roikkua hirveen lähellä toisen puskuria liikenteessä. Turvaväli on aina kuitenkin turvaväli, toki tulee tilanteita että se kutistuu mutta se maltti ja tarkkailu ja fokusoituminen(y)

En oo ainakaan ite yhdistäny että toi pissipojan aine ois vaikuttamassa mutta onhan kaikki mahdollista. Nyt vaan merkit on kallevillellään vain tähän liialliseen kiireeseen...
Kyllä meillä oli kauan sitten joku aine, mikä piti vaihtaa, samasta syystä, mut en silloin ymmärtänyt ottaa entistä talteen. Enkä tarkoittanut sun ajotyyliä, vaan sitä et kiireessä KAIKKI kaasuttaa liikaa ja aineita on sen vuoksi LIIKAA hengitettäväksi. Esimerkiksi tänäaamuna oli vain tyydyttävä ilmanlaatu Helsingissä. Siihen taas vaikuttaa myös ilmanpaine ym...tiiät kyllä(y)
 
vierailija
Kyllä meillä oli kauan sitten joku aine, mikä piti vaihtaa, samasta syystä, mut en silloin ymmärtänyt ottaa entistä talteen. Enkä tarkoittanut sun ajotyyliä, vaan sitä et kiireessä KAIKKI kaasuttaa liikaa ja aineita on sen vuoksi LIIKAA hengitettäväksi. Esimerkiksi tänäaamuna oli vain tyydyttävä ilmanlaatu Helsingissä. Siihen taas vaikuttaa myös ilmanpaine ym...tiiät kyllä(y)
Vaihda tuohon oman reitin tiedot.
 
Eikös olekin niin että kun oon pari tuntia sitten nätistipikkusenlevottomastikunnolla siemaillut teetä niin - nyt voinkin ottaa kupillisen maitoa kahvilla hyvin ja huolella:geek:?

Tuituisäisäi - se on aurinkoinen perjantai ja viikonloppuzwish:)
Joo :):coffee:
Tuituisäisäi :D
Taijan keittee kahvetta itekkin,just saatiin uus pyykkikone toimintaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Morjens Kais:)!
Mitäs sulle/teille? Muuta kuin pyykkäämisen iloa:D..!

Mäkin laitan kohta pyykkikoneen taas hommiinsa kunhan saan surrautettua tuon sitruunahappokäsittelyn alta pois. Mutta kahvia en tee ennää*puistatus* mutta nautiskele sä munkin puolesta :)
Pyykkääminen ei o koskaan ollu lempihommiani.
Tosin jotkut hommat josta tulee lakanapyykkiä onkin.
 
Morjens Kais:)!
Mitäs sulle/teille? Muuta kuin pyykkäämisen iloa:D..!

Mäkin laitan kohta pyykkikoneen taas hommiinsa kunhan saan surrautettua tuon sitruunahappokäsittelyn alta pois. Mutta kahvia en tee ennää*puistatus* mutta nautiskele sä munkin puolesta :)
Moikkelis,eipä meille ihmeempää. Ootellaan / pelätään 13.11 päivää,sillon on miehen silmäleikkaus.
Jalkapohja on muuten parantunut. (y):)
Kävin tiistaina viimeisen kerran kipsaajalla teipin vaihossa. :D
Mitäs sinne kuuluu ? Toivottavasti kivaa & ihanaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä