The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikös olekin niin että kun oon pari tuntia sitten nätistipikkusenlevottomastikunnolla siemaillut teetä niin - nyt voinkin ottaa kupillisen maitoa kahvilla hyvin ja huolella:geek:?

Tuituisäisäi - se on aurinkoinen perjantai ja viikonloppuzwish:)
 
Tässä on muuten ollu meikäläisellä parit lennonjohtotornihässäkkäaamulähdöt kun rapsakoitten aamupakkasten myötä oon sitten otattanna senkkaa runsaasti nessusesta:oops::sick::notworthy:...tosin taitaa siihen kyllä vaikuttaa kans sekin että mä oon väsykuittipoikkiuupunut:unsure:

No vaan nytkyllä chillailenfiilistelen tässä teijen riesana(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää kettinkiin.
Mikäs päivä tänään on?
Tänään on perjantai.(y)
Eikäkyllä ruvennu kiinnostamaan:D mutta kerran nuin ihunasti kyselit perrään niin:

...mutta - suattaapinniinnii olla että ei paestakaan tai sittennii suattaapi paestaakii:geek:
Mää niiiiin ootin ja vuotin jottain tosi jännää juttua tapahtuvaks vuan sainnii pelekkää murretta vastaaksena..repäeilua!:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Tässä on muuten ollu meikäläisellä parit lennonjohtotornihässäkkäaamulähdöt kun rapsakoitten aamupakkasten myötä oon sitten otattanna senkkaa runsaasti nessusesta:oops::sick::notworthy:...tosin taitaa siihen kyllä vaikuttaa kans sekin että mä oon väsykuittipoikkiuupunut:unsure:

No vaan nytkyllä chillailenfiilistelen tässä teijen riesana(y)
Sinä kun olet aina ihanasti potkimassa mua pjärseelle ihan kannustusmielessä niin nyt mä potkin takaisin. Koska olen kiltti.

Universumin väsymysvastaavan kärsivällisyyttä voi koetella jonkun aikaa. Mutta jos uupumus on jo nenäsenkan asteella niin kärsivällisyytensä alkaa olla lopussa.
Kun hän saa tarpeekseen niin hän lyö takaisin hyvin raskaalla kouralla. Kaikki kuvitteelliset ja oikeatkin kiireet loppuu siihen.

Been there, done that, dont ask.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kuulehan ihanainen.

-Hö, en etes oo ku tämmönen tavallinen kuolevainen:notworthy: mutta kiitos...

Minua saa ja jopa tulee potkia pjärseelle.
Semmoinen yleensä pukkaa eteenpäin ja persumukseni on siinä määrin virkajakkaralla hieroutunut, että pjärseeni kestää.
Peikon pjärse, nääs.
Ystäväni ja rakkaani potkivat eteenpäin, eikä ne potkimiset ihan aina mene hukkaan, eikä ne koskaan satu.

-(y) se on aina vaan niin hyvästä että elosta löytyy niitä ihania tyyppejä jotka kattoo perääs silloinkin kun itteäs ei vois niin mikään kiinnostaa.


Jos mä olen pikkuhiljaa valmis taas soittamaan tai valmis parisuhteeseen niin ei se sitä tarkoita, että olisin valmis mihin tahansa millä hinnalla hyvänsä.

-Enhän mä nuin sanonu*ufopääkkönen*...vai sanoinko mä:unsure:*tarkistaa*.......en muutes sanonu:)! Valmiustasostasi parisuhteiluun en ota kantaa....paittiettä sen verta sanon että - voiko siihen toisaalta ikinäkoskaanmilloinkaan olla valmistautunut kun se kuitenkin tavalla tai toisella tempasee maton alta :)....

Mä en ole se joka lähtee naama norsuvvitulla rahan vuoksi soittamaan kenenkään häitä.
Mä en ole se joka on tai jonka kanssa ollaan olemisen vuoksi jos muitakaan ei ole.

-*huokaa*....öhh...sanoinko mä nuinkaan...siis. Eihän mitään tartte mennä tekeen naama norsunkurtuilla, osa ehken tekeekin mutta sitten on asenne sun muu elämänilohaluisuus kuralla j a siihen pitäs puuttua napakasti jotta ei jää synkistelemään liikaa muttakuseontoinenjuttu, vaan - sitä tarkotin että.... Hemmetti soikoon, mies! Tiiät itekin että sisälläs on kaihoa ja kaipuuta ja tahtoahalua päästä musiikin pariin :)! Onpas, oo hilijaa siellä nyt:cautious:! Ja - sussa on osaamista ja lahjakkuutta(y). Ethän tuota muuten ois varmaan ottanutkaan yhteyttä siihen miekkoseen ellei sisuksissas kutkuttelis tekemisen meininki.

Olisin väärä mies väärässä paikassa, häpäisisin itseni, en saisi aikaan mitään, kaikkia vituttaisi ja minua eniten.
Ei, ei koskaan.
...ja mulla mennee varmaan lainaukset ja hörinät ihan päin seiniä mutta.


Ensimmäisen askeleen ottaminen lähemmäksi on iso juttu. Se jänskättääpelottaahirvittää mutta samaan aikaan innostuttaailahduttaahypetyttääiiikityttää:)! Ja se on vain_tehtävä. Koska sydän ja sielu sanoo niin.

Sä tarviit sitä. Heität hitoksiin nyt kaikki kiertelykaartelut ja karhujuomat ja katot totuutta suoraan silmiin - uskallatkokaan:sneaky: - ja annat musan viedä: )(y)!!
Tajuuksäkässääksäsnaijaatkos hähmitäkä!!!*hyppiipomppiikimpoilee stepaten*:barefoot:
 
Sinä kun olet aina ihanasti potkimassa mua pjärseelle ihan kannustusmielessä niin nyt mä potkin takaisin. Koska olen kiltti.

Universumin väsymysvastaavan kärsivällisyyttä voi koetella jonkun aikaa. Mutta jos uupumus on jo nenäsenkan asteella niin kärsivällisyytensä alkaa olla lopussa.
Kun hän saa tarpeekseen niin hän lyö takaisin hyvin raskaalla kouralla. Kaikki kuvitteelliset ja oikeatkin kiireet loppuu siihen.

Been there, done that, dont ask.
:notworthy:...tää tietää kyllä..ja kiitos:)...nyt on vaan ollunna vauhtikiirettä päällä mutta helpottaa. Nää verenvuotoilut kyllä kertoo mulle aika tehokkaasti että meen liika tiukilla (työkamutki tossa jotain mukamas huomannu...) joten höllään o i k e e s t i tahtia. Kun - eihän se edes kannata :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jonkinlainen soittaminen voisi maistuakin ja olisi jo korkea aika.

Ei todellakaan kaikki. Mulla on monessakin mielessä kilsat täynnä eikä kone kestä enempää.
Nonih :)!
Ääää, lälläspyy lällätilää - sähän velikulta taijatkin nähdä siellä simmut sikkaraisillaan pikkusesti niitä värejääää(y)...mistä oon ilonen. Hiljaksiin ystävähyvänen, hissunkissun vaapulakoikkaloikaten tietysti!

Jotain ihania yllätyksellisiä pikkulauleloita kivoissa pikkusievissä kahvilabaareissa missä aika pysähtyy kun te kaksi - sä ja se miekkonen - alatte soittamaan ja laulamaan :).

Ei mitään maantiekiertämisiä vaan pieniä tunnelmallisia musiikki-ihminen-kohtaamisia:).

Ja ota se kynä kätees ja makustele sanoja...ja sitten kitaran tai haitarin syliis ja fiilistelet. Laita sielus soimaan lauluksi. Senkin kun osaat :)
 
vierailija
Tässä on muuten ollu meikäläisellä parit lennonjohtotornihässäkkäaamulähdöt kun rapsakoitten aamupakkasten myötä oon sitten otattanna senkkaa runsaasti nessusesta:oops::sick::notworthy:...tosin taitaa siihen kyllä vaikuttaa kans sekin että mä oon väsykuittipoikkiuupunut:unsure:

No vaan nytkyllä chillailenfiilistelen tässä teijen riesana(y)
Kurjaa... tiedän tuon. Ei kestä yhtään niitä nenäsumutteita, kun alkaa ontelot vuotamaan verta.

Ajatko ehkä liian lähellä toista autoa liikenteessä? Kokeile joskus lähteä reilusti aikaisemmin auton rattiin niin, ettei ole muita liikenteessä. Olisi kiva kuulla, onko sillä YHTÄÄN merkitystä. Sillä aineella, mitä tuulilasiin täytyy ruikkia, on suurikin merkitys, vaikkei sitä noteeratakaan. Millä aineella niitä siipiä putsattiin...? Tuskinpa sitäkään kannattaa hengitellä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä