Kaisista en tiedä...Aijaa
Tuo naikkonen ei muistuta mua.
En ole noin iso. Mulla on tumma pitkä tukka. Olen vanhempi.
Keskimmäinen ei muistuta Ellua.
mutta tässähän on ihan kuin mä:
Kaisista en tiedä...Aijaa
Tuo naikkonen ei muistuta mua.
En ole noin iso. Mulla on tumma pitkä tukka. Olen vanhempi.
Keskimmäinen ei muistuta Ellua.
Sulla on nyt väärä kuva, mulla on pitkät ruskeet hiukset.Ei näytä minulta yhtään,enkä näytä nuin vanhalta.
Vasemmalta oikealle: Softy, Elena, Kais.
JuuKaisista en tiedä...
mutta tässähän on ihan kuin mä:
Ai sullakin on pitkä tukka. Harmaan pitää keksiä kuva jossa meillä kolmella on pitkä tukka.Sulla on nyt väärä kuva, mulla on pitkät ruskeet hiukset.Ei näytä minulta yhtään,enkä näytä nuin vanhalta.
Hyvä että ei ihan nuin ole mennyt.
Mun ruotsalainen kaveri lähetti tuon ja kysyi pitääks toi kuin hyvin paikkansaHyvä että ei ihan nuin ole mennyt.
Joillakin pitää paikkansa. Mut harvemmin nuo kaikki tunteet tulee yhdelle henkilölle illan aikana.Mun ruotsalainen kaveri lähetti tuon ja kysyi pitääks toi kuin hyvin paikkansa
Jep,Ai sullakin on pitkä tukka. Harmaan pitää keksiä kuva jossa meillä kolmella on pitkä tukka.
HeinzG: lempiketsuppisi?
Miten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelleJospa lopettaisit muiden kiusaamisen noilla jutuillas.
Jos on opetettu koulussa niin en muista. Kävin peruskoulun -77-86.Miten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelle
Margariinin teossa jää aina pieniä määriä nikkeliä, joskus enemmänkin, jos seassa on happoja tai muita lioottavia aineksia. Niistä kyllä on opetettu peruskoulussakin aika paljon, yleistietoa tarkoitan
Ei oo,syön harvoinG: lempiketsuppisi?
Etkö sää vieläkään tajua,että ainakin suurin osa ketjussa ei halua siun linkkejä ja saarnoja lukea ja kahtoo. Moni on ärsyyntynyt sun turhiin juttuihin ja jokainen myös osaa itse ottaa selville jos haluaa ja tarviaa.Miten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelle
Margariinin teossa jää aina pieniä määriä nikkeliä, joskus enemmänkin, jos seassa on happoja tai muita lioottavia aineksia. Niistä kyllä on opetettu peruskoulussakin aika paljon, yleistietoa tarkoitan
Mä niin mielelläni antaisin sulle 9mm.n burananMiten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelle
En ole käynyt niissä koskaan, mutta migreeni tulee siitä muillekin, ovat kertoneet useat. Kyllä se siinä mun tekstissä luki, lainausmerkeissä Oriolan sivuilta se tieto. Oriolahan on tullut nyt tunnetuksi sen SAP- systeeminsä kanssa...Käyttääkö hese ja mäkki missä sitä pansuolaa? Hampparissa ja ranskalaisissa?
Mä niin mielelläni söisin keitettyjä tofunakkeja
Barabellumia on tarjottu ennenkin. Tappouhkauksia aina samalta suunnalta. On tiedossa - pitäkää kaapissa ne, lukkojen takana kaikkiMä niin mielelläni antaisin sulle 9mm.n buranan
Se on jauhemaisissa tuotteissa, teollisuus ei halua putkistonsa tukkeentuvan. Se tunnetaan nimellä kaliumferrosyanidi E536. Hyvin harvoin syön sitä ja jos syön, aina yskittää. Kaakaossa saattaa olla toista paakkuuntumisenestoainetta, minkä koodi on samaa mitä on viemärin tukosten käytetyissä valmisteissa. Ihan tiedoksi vaan, etten syö kumpaakaan, jos saan valita mitä suuhuni pistän.Syö sä syandia