The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Jospa lopettaisit muiden kiusaamisen noilla jutuillas.
Miten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelle:D:ROFLMAO:
Margariinin teossa jää aina pieniä määriä nikkeliä, joskus enemmänkin, jos seassa on happoja tai muita lioottavia aineksia. Niistä kyllä on opetettu peruskoulussakin aika paljon, yleistietoa tarkoitan(y)
 
Softy
Miten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelle:D:ROFLMAO:
Margariinin teossa jää aina pieniä määriä nikkeliä, joskus enemmänkin, jos seassa on happoja tai muita lioottavia aineksia. Niistä kyllä on opetettu peruskoulussakin aika paljon, yleistietoa tarkoitan(y)
Jos on opetettu koulussa niin en muista. Kävin peruskoulun -77-86.
 
Miten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelle:D:ROFLMAO:
Margariinin teossa jää aina pieniä määriä nikkeliä, joskus enemmänkin, jos seassa on happoja tai muita lioottavia aineksia. Niistä kyllä on opetettu peruskoulussakin aika paljon, yleistietoa tarkoitan(y)
Etkö sää vieläkään tajua,että ainakin suurin osa ketjussa ei halua siun linkkejä ja saarnoja lukea ja kahtoo. Moni on ärsyyntynyt sun turhiin juttuihin ja jokainen myös osaa itse ottaa selville jos haluaa ja tarviaa.
Ei sun asia oo muille tyrkyttää siun " totuuksia " ja diagnooseja
 
Miten niin? On paljon ihmisiä, jotka eivät voi käyttää niitä ollenkaan ja nikkeliallergikot saavat ihan varmasti niistä oireita. En ole itse keksinyt sitä, vaan luin kauan sitten Reino Pajarren sivuilta. Miiten on mahdollista, ettei kaikki tiedä? Lääkärinkö tielle täytyisi kaikki asiat kertoa. Mitä jos kertoisi, sanoistko samoin hänelle:D:ROFLMAO:
Margariinin teossa jää aina pieniä määriä nikkeliä, joskus enemmänkin, jos seassa on happoja tai muita lioottavia aineksia. Niistä kyllä on opetettu peruskoulussakin aika paljon, yleistietoa tarkoitan(y)
Mä niin mielelläni antaisin sulle 9mm.n buranan (y)
 
Harvoin tulee enää viiniäkään juotua ees lomalla,mut nyt on kyllä ollu kiva nauttia muutama lasillinen :):love:

Vieläkin olis punaviiniä muutaman lasillisen verran & täys valkkari. :LOL::p
Mie oon hijas juomaan. :LOL::D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Syö sä syandia
Se on jauhemaisissa tuotteissa, teollisuus ei halua putkistonsa tukkeentuvan. Se tunnetaan nimellä kaliumferrosyanidi E536. Hyvin harvoin syön sitä ja jos syön, aina yskittää. Kaakaossa saattaa olla toista paakkuuntumisenestoainetta, minkä koodi on samaa mitä on viemärin tukosten käytetyissä valmisteissa. Ihan tiedoksi vaan, etten syö kumpaakaan, jos saan valita mitä suuhuni pistän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä