kiss kiss kisu, minnekkäs matka? Mulla on nälkä
*ufopääkkönen*
Siino!*viskaa ompusarjatulituksella*....ota koppeja!*kiekasee kaaakaaaaaaa*
kiss kiss kisu, minnekkäs matka? Mulla on nälkä
Kun näin kummituksen niin silloin pystyin liikkumaan ja olin täysin hereillä. Unihalvaus on jotakin muuta.Ihminen vaan haluaa keksiä kaikelle selityksen, niin tuonpuoleiset olennot kuitataan "unihalvauksella".
No mä voin kuvitella itteni siihen taloon, varmaan juoksisin kiekuen pakoon jokasta narahusta
*ufopääkkönen*
JooSun ja Lunan kanssa ois kiva mennä amityvillen taloon joskus pitämään pienet pyjamabilleet...kisu otettais toki mukaan
Eikökä pitäkää mun puolesta kaikki villet vaan itellänne..mä pärjään oikeen hyvin ilmanki...ihan omissa pyjamissani tai sen tapasissa hepenissä...Sun ja Lunan kanssa ois kiva mennä amityvillen taloon joskus pitämään pienet pyjamabilleet...kisu otettais toki mukaan
Mulla on muitakin yliluonnollisia kokemuksia, mutta toi on ainoa missä näkyi hahmo.Tuo tais olla kummitus. Mä olen kerran nähnyt
*ufopääkkönen*
Höh vastasin sulle ihan intopiukeena mutta täysin väärään aiheeseenNo mä voin kuvitella itteni siihen taloon, varmaan juoksisin kiekuen pakoon jokasta narahusta
No siinä tapauksessa voitaskin mennä sinne mansioniin missä Evil Dead on kuvattuJoo
Hetkonen, en muista nähneeni sitä leffaa. Katson harvoin kauhuja.
Lallal lallal lallal laaaaa!!!!*hoilaa*Kun näin kummituksen niin silloin pystyin liikkumaan ja olin täysin hereillä. Unihalvaus on jotakin muuta.
Kato kun en etes huomannu kun en taija tässä lukeakaan teijän juttuja ollenkaan*puristaa simmut kiinni*Höh vastasin sulle ihan intopiukeena mutta täysin väärään aiheeseen
Vilasen youtubestaNo siinä tapauksessa voitaskin mennä sinne mansioniin missä Evil Dead on kuvattu
Juu vilase ja kerro mitäs tykkäsit siitä, eiks ois hieno villa pikku bailuille tyttöjen kesken?Vilasen youtubesta
Oikein hienoa.Juu vilase ja kerro mitäs tykkäsit siitä, eiks ois hieno villa pikku bailuille tyttöjen kesken?
Vilasen youtubesta
Sellanen romanttinen mökki luonnon keskellä, voiko ihminen enempää lomaltaan toivoa? Niin kerroppa se voiko muka häh?Oikein hienoa.
Ja kirves seurana.Sellanen romanttinen mökki luonnon keskellä, voiko ihminen enempää lomaltaan toivoa? Niin kerroppa se voiko muka häh?
Miksi ihmeessä, eihän se ees hiihdä enääJa Harri Kirvesniemi seurana.
Miksi ihmeessä, eihän se ees hiihdä enää