Tuota..*kohentaa varustuksiaan*...ootkos sä millonka viimeks syöny?hah, sillä on pitkä nenä niinkun pinokkiolla.
Tuota..*kohentaa varustuksiaan*...ootkos sä millonka viimeks syöny?hah, sillä on pitkä nenä niinkun pinokkiolla.
En oo ihan pannullista vielä juonunna tänäänTuota.. monesko kahvimukillinen se oli sulle minkä annoin?
Tää ei vissiin ole siivouskärpäsen luontaista pesimäaluetta. Puree niin harvoin.Muhunki iski tänään joku siivouskärpänen, tiskien jälkeen laitoin vielä roinia paikalleen ja nappasin imurin käteen.
Nyt onkin sitten kiva rentoutua loppupäivä.
kokoajan koitan järsiä.Tuota..*kohentaa varustuksiaan*...ootkos sä millonka viimeks syöny?
Tuo oli muuten pelottava video
olen tietenki.Oletko nähnyt?
olen tietenki.
en
kokoajan koitan järsiä pinokkion nenää.
...öh...j ä r s i ä..yyhmm..vois ehken sujua hintsusti paremmin jos ois vaikka...kypsennettyä*kuiskaa*..ettei ihan raakana...kokoajan koitan järsiä.
Aika hauska video. Mulla on ollut unihalvauksia. Jos näkee hahmon niin se ei ole enää kivaa.
en sentään elävää lihaa syö.
Juu, katsoin sen viime yönä sängyssä puhelimella pimeessä.Tuo oli muuten pelottava video
Mutta eiks sitä sanota että elävä ravinto on sitä terveellisintä justen sentään elävää lihaa syö.
Itselläni on yksi kokemus tommosesta olennosta, olis sillon parikymppinen. Sängyn päädyssä seiso yöllä kun satuin heräämään kesken unien. Ei ollu todellakaan miellyttävä kokemus.Aika hauska video. Mulla on ollut unihalvauksia. Jos näkee hahmon niin se ei ole enää kivaa.
Sä oot rohkee nainen Mä katoin sen äsken valot päälläJuu, katsoin sen viime yönä sängyssä puhelimella pimeessä.
jos se oli naapuri joka käveli unissaan tai vuokranantaja erehtyi asunnosta unenpöpperössä?Itselläni on yksi kokemus tommosesta olennosta, olis sillon parikymppinen. Sängyn päädyssä seiso yöllä kun satuin heräämään kesken unien. Ei ollu todellakaan miellyttävä kokemus.
Pystyin kyllä liikkumaan ja loppuyön oli valot päällä ja pelotti.
Pikkusiskolla oli ollut samankaltanen kokemus samassa asunnossa, kertoi vasta taannoin siitä.
Hrrr..
Eikäkö tuore....tuore ravinto...Mutta eiks sitä sanota että elävä ravinto on sitä terveellisintä just
heko hekojos se oli naapuri joka käveli unissaan tai vuokranantaja erehtyi asunnosta unenpöpperössä?
kiss kiss kisu, minnekkäs matka? Mulla on nälkäEikäkö tuore....tuore ravinto...
Jostain kumman syystä...tässä rupee hiukan puntit tutisemaan ja pelotuttamaan.....taijan hiipiä jonnekin...
Tuo tais olla kummitus. Mä olen kerran nähnytItselläni on yksi kokemus tommosesta olennosta, olis sillon parikymppinen. Sängyn päädyssä seiso yöllä kun satuin heräämään kesken unien. Ei ollu todellakaan miellyttävä kokemus.
Pystyin kyllä liikkumaan ja loppuyön oli valot päällä ja pelotti.
Pikkusiskolla oli ollut samankaltanen kokemus samassa asunnossa, kertoi vasta taannoin siitä.
Hrrr..
Sun ja Lunan kanssa ois kiva mennä amityvillen taloon joskus pitämään pienet pyjamabilleet...kisu otettais toki mukaanTuo tais olla kummitus. Mä olen kerran nähnyt
Joo Pikkasen pelotti kun rupesin sen jälkeen nukkumaan.Sä oot rohkee nainen Mä katoin sen äsken valot päällä